Wat voor snode plannen heb je voor die sinaasappels?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme productief dagje gehad, en nu een paar sinaasappels mee in bad
Huh.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme productief dagje gehad, en nu een paar sinaasappels mee in bad
Opvreten. Biertjes mee, paar sinaasappels, tv op m'n telefoon. Prima vertoeven in zo'n lauwwarme badkuip.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat voor snode plannen heb je voor die sinaasappels?
Voorpret.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Ben nu ik aan het wachten ben op mijn fiets maar allemaal onzinnige fietsfilmpjes op Youtube aan het kijken
Ik wacht op een pakketje en zit elk uur die order tracking pagina te verversen ondanks dat ie maar vijf keer is geüpdatet sinds 4 april.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Ben nu ik aan het wachten ben op mijn fiets maar allemaal onzinnige fietsfilmpjes op Youtube aan het kijken
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Vroeger de handleidingen van de videogame die je net had gekocht doornemen op de terugreis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt tijd dat ze eens teleporteermachines uitvinden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wacht op een pakketje en zit elk uur die order tracking pagina te verversen ondanks dat ie maar vijf keer is geüpdatet sinds 4 april.
Of dat GPS-trackers zo goedkoop worden dat je in real-time kunt zien waar je pakketje zich bevindt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze eens teleporteermachines uitvinden.
Zodat je die dan 's nachts zelf kan gaan ophalen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of dat GPS-trackers zo goedkoop worden dat je in real-time kunt zien waar je pakketje zich bevindt.
50 euro. Dan heb je er al eenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of dat GPS-trackers zo goedkoop worden dat je in real-time kunt zien waar je pakketje zich bevindt.
Precies. Niet te doen nog.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
50 euro. Dan heb je er al een.
Zit te denken er een aan te schaffen voor de weim.
Vind dat niet zo heel duur eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Niet te doen nog.
Wie of wat is een weim?
Maar wel om standaard op een pakketje van 40 dollar te plakken.quote:
Ah, op die manier. Is dat een grote?quote:Mijn Weimaraner. Hond.
Wat is er met Moblo dan?quote:
Nogal.. jachthond, met lastig karakterquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wel om standaard op een pakketje van 40 dollar te plakken.
[..]
Ah, op die manier. Is dat een grote?
Die past niet in die krat vooropquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dat niet zo heel duur eigenlijk.
Mijn Weimaraner. Hond.
Gaafquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogal.. jachthond, met lastig karakter
[ afbeelding ]
Lastig karakterquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die loopt dan ook naast de fietsquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die past niet in die krat voorop
Nouja, het zijn geen labradors. Ze hebben een baas nodig die weet waar ze mee bezig is.quote:
Nooit een labrador uit de werklijnen gehad zekerquote:
Chihuahua's zijn vermomde duivels. Of ratten in duivelkostuum.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit een labrador uit de werklijnen gehad zeker.
Weims zijn niet lastig. Slechts eigenwijs en zelfstandig. En daar is heel goed mee om te gaan, mits je zelf correct bent. Maar dat geldt voor iedere hond.
Oók voor de labrador, Golden en Chihuahua.
Komt omdat eigenaren ze niet opvoeden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chihuahua's zijn vermomde duivels. Of ratten in duivelkostuum.
Ik wil een golden retriever. Of een toller.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dat niet zo heel duur eigenlijk.
Mijn Weimaraner. Hond.
Ik heb een Podenco/Basset Griffon-kruising. Koppig en eigenwijs x2.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit een labrador uit de werklijnen gehad zeker.
Weims zijn niet lastig. Slechts eigenwijs en zelfstandig. En daar is heel goed mee om te gaan, mits je zelf correct bent. Maar dat geldt voor iedere hond.
Oók voor de labrador, Golden en Chihuahua.
En energiek en uitbundig.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:41 schreef Tchock het volgende:
Samzz heeft zelf ook een lastig karakter dus ze passen wel bij elkaar.
Mooie beesten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nobel.quote:
Wat was Blondi dan een kat?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar honden moet je eigenlijk nooit aan beginnen. Zelfs Hitler had geen hond.
Katten kunnen tenminste voor zichzelf zorgen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind katten ook veel leuker dan honden.
binnenshuis of buitenshuis, anderen met iemands huisdieren opzadelen, niet verzorgen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Katten kunnen tenminste voor zichzelf zorgen.
Die van mijn ouders pissen op de deurmat als je niet elke dag hun bak verschoont, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Katten kunnen tenminste voor zichzelf zorgen.
Zolang ze het bij je ouders doen okay, die van een paar deuren verder leggen hun keutels bij ons in de tuin, waardoor ik niet meer schoffelen doe, geen losse aarde dus leggen de keutels dan elders.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mijn ouders pissen op de deurmat als je niet elke dag hun bak verschoont, dus dat valt wel mee.
Maar een hond pist al op de deurmat als je 'm een halve dag niet uitlaatquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mijn ouders pissen op de deurmat als je niet elke dag hun bak verschoont, dus dat valt wel mee.
Zo te lezen heb jij geen hond, of ervaring met een slecht opgevoede hond?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar een hond pist al op de deurmat als je 'm een halve dag niet uitlaat
Maar dat is waarschijnlijk omdat hij heel nodig moet plassen. Die katten doen het omdat ze arrogante eikels zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar een hond pist al op de deurmat als je 'm een halve dag niet uitlaat
Stinkend ongedierte dus.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoef van mijn katten gelukkig niet elke dag de bak te verschonen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is waarschijnlijk omdat hij heel nodig moet plassen. Die katten doen het omdat ze arrogante eikels zijn.
Dat vind ik dan ook wel weer leuk aan katten.
Natuurlijk zijn ze op mensen gesteld, dat weet elke kattenbezitter. Desalniettemin wantrouw ik onderzoekers die de psyche van huisdieren menen te doorgronden meestal nogal.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoef van mijn katten gelukkig niet elke dag de bak te verschonen.
En het zijn arrogante eikels, maar toch zijn ze op mensen gesteld, volgens dit artikel dat hier onlangs werd gepost: https://phys.org/news/2017-03-cats-humans-thought.html
Niks te maken met het feit dat jij haar voedert, uiteraard..quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:39 schreef remlof het volgende:
Mijn lapjeskat Pixel is gewoon verliefd op me, ze omhelst me dagelijks en als ik thuiskom komt ze me altijd begroeten.
De andere kat voed ik ook en die is niet zo close met me.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niks te maken met het feit dat jij haar voedert, uiteraard..
Ik denk wel echt dat katten aan je gehecht kunnen zijn. Als ik bij mijn ouders thuiskom kan eentje niet van me wegblijven, terwijl mijn vader ze altijd eten geeft. Je moet wel altijd voor projectie oppassen maar het is geen afkeurend gedrag.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niks te maken met het feit dat jij haar voedert, uiteraard..
Dotjequote:Op dinsdag 11 april 2017 23:39 schreef remlof het volgende:
Mijn lapjeskat Pixel is gewoon verliefd op me, ze omhelst me dagelijks en als ik thuiskom komt ze me altijd begroeten.
Hoe is het met jouw katten?quote:Op woensdag 12 april 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dotje
Hebben, hebben, hebben...
Ik ben dol op die kat
Teigetje is dood, net als mijn vader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaawww.quote:Op woensdag 12 april 2017 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Teigetje is dood, net als mijn vader.
Zorro is er nog, en onwijs lief geworden
Hier werkt dat andersquote:Op woensdag 12 april 2017 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaaaawww.
Dat Pixel zo close met me is komt denk ik ook omdat ik haar als kitten in huis nam vlak nadat mijn moeder was overleden, heb haar een hoop liefde gegeven uit verdriet.
Neeeeee, ik wil Dotje niet kwijt. Met haar ben ik ook veel closer geworden.quote:Op woensdag 12 april 2017 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier werkt dat anders
Zorro zocht mij
Als je Dot kwijt wil....
Ok, ok... No stress.quote:Op woensdag 12 april 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wil Dotje niet kwijt. Met haar ben ik ook veel closer geworden.
Ze wacht me alleen niet op als ik thuiskom, dat laat ze aan Pixel over.
Iedereen die Dot ontmoet is meteen fanquote:Op woensdag 12 april 2017 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ok... No stress.
Ik ben echter nog steeds Dotfan..
Ok, point taken..quote:Op woensdag 12 april 2017 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen die Dot ontmoet is meteen fan
Pixel moet je eerst goed kennen voordat ze aardig tegen je gaat doen
Ohjee.quote:Op woensdag 12 april 2017 00:41 schreef Kaas- het volgende:
Oei moet eigenlijk niet en zou tijdje zonder gaan, maar wil nu echt graag even eentje smoken en dan moet je jezelf dat niet onthouden.
Verstandig. Je slaapt voor geen meterquote:Op woensdag 12 april 2017 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blow sowieso alleen als ik de volgende dag echt niets te doen heb.
Voor zover ik het begrijp is het een stof die zich gedraagt als ware het een negatieve massa hebbend. Niet daadwerkelijk iets met negatieve massa, want dat is praktisch zeer onwaarschijnlijk (theoretisch niet). Verder snap ik er ook weinig van.quote:Op woensdag 12 april 2017 00:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Kwam overigens dit tegen.
https://news.wsu.edu/2017/04/10/negative-mass-created-at-wsu/
Mensen met meer verstand van natuurkunde die dit even kunnen duiden?
Ik slaap er juist erg lang vanquote:Op woensdag 12 april 2017 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verstandig. Je slaapt voor geen meter
Ja, tot een uur of twee morgenmiddag waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 april 2017 01:09 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga juist heerlijk slapen nu verwacht ik.
Je slaapt wel lang, maar je rust niet uit. Net zoals bij alcohol krijg je minder REM-slaap. Als je heel veel gebruikt fuckt het trouwens echt totaal met je slaapritme maar dat is bij incidenteel gebruik niet aan de orde.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik slaap er juist erg lang van
Daarom moet ik de volgende dag echt niets te doen hebben. En dat is zelden.
Moest je morgen niet weer solliciteren/assessment of wat dan ook doen?quote:Op woensdag 12 april 2017 01:09 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga juist heerlijk slapen nu verwacht ik.
Als je veel gebruikt levert het je wel grotere problemen op dan een verneukt slaapritme. Je doet geen reet meer.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je slaapt wel lang, maar je rust niet uit. Net zoals bij alcohol krijg je minder REM-slaap. Als je heel veel gebruikt fuckt het trouwens echt totaal met je slaapritme maar dat is bij incidenteel gebruik niet aan de orde.
Hear hear.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je veel gebruikt levert het je wel grotere problemen op dan een verneukt slaapritme. Je doet geen reet meer.
Heb ik proefondervindelijk vastgesteld begin jaren negentig
Oh ik vorig weekend nog.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hear hear.
Inmiddels 51 dagen niet geblowd.
Het liep nogal uit de hand hier. Soortgelijk als jouw nineties-ervaring vermoed ik.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik vorig weekend nog.
Mar dat was de eerste keer dit jaar.
Altijd die lokale mensen zoeken die in de buurt waren toen ergens ver weg iets gebeurde, om het nieuws maar naar de mensen te brengenquote:
Toen wasik waarschijnlijk net zo oud als jij nu bentquote:Op woensdag 12 april 2017 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het liep nogal uit de hand hier. Soortgelijk als jouw nineties-ervaring vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |