Gaafquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogal.. jachthond, met lastig karakter
[ afbeelding ]
Lastig karakterquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die loopt dan ook naast de fietsquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die past niet in die krat voorop
Nouja, het zijn geen labradors. Ze hebben een baas nodig die weet waar ze mee bezig is.quote:
Nooit een labrador uit de werklijnen gehad zekerquote:
Chihuahua's zijn vermomde duivels. Of ratten in duivelkostuum.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit een labrador uit de werklijnen gehad zeker.
Weims zijn niet lastig. Slechts eigenwijs en zelfstandig. En daar is heel goed mee om te gaan, mits je zelf correct bent. Maar dat geldt voor iedere hond.
Oók voor de labrador, Golden en Chihuahua.
Komt omdat eigenaren ze niet opvoeden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chihuahua's zijn vermomde duivels. Of ratten in duivelkostuum.
Ik wil een golden retriever. Of een toller.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dat niet zo heel duur eigenlijk.
Mijn Weimaraner. Hond.
Ik heb een Podenco/Basset Griffon-kruising. Koppig en eigenwijs x2.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit een labrador uit de werklijnen gehad zeker.
Weims zijn niet lastig. Slechts eigenwijs en zelfstandig. En daar is heel goed mee om te gaan, mits je zelf correct bent. Maar dat geldt voor iedere hond.
Oók voor de labrador, Golden en Chihuahua.
En energiek en uitbundig.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:41 schreef Tchock het volgende:
Samzz heeft zelf ook een lastig karakter dus ze passen wel bij elkaar.
Mooie beesten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nobel.quote:
Wat was Blondi dan een kat?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar honden moet je eigenlijk nooit aan beginnen. Zelfs Hitler had geen hond.
Katten kunnen tenminste voor zichzelf zorgen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind katten ook veel leuker dan honden.
binnenshuis of buitenshuis, anderen met iemands huisdieren opzadelen, niet verzorgen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Katten kunnen tenminste voor zichzelf zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |