Gewoon Spotify de schuld gegeven dat de vrijmibo-playlist nogal matige muziek had.quote:Op maandag 10 april 2017 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet kritisch bejegend wegens de muziekkeuze?
Linkse hippiepropaganda.quote:Op maandag 10 april 2017 21:17 schreef xpompompomx het volgende:
Over Arabië gesproken, de postbode bracht mij zaterdag een eerste druk van T.E. Lawrence' "Seven Pillars of Wisdom".
Zonder hem was Israel nog gewoon Turks.quote:
Een borrel die voor elf uur stoptquote:Op maandag 10 april 2017 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon Spotify de schuld gegeven dat de vrijmibo-playlist nogal matige muziek had.
Op maandagquote:
Nou en, lekker belangrijk.quote:
Alweer aan de sherry, zus?quote:
Even een dagje niet, vorige week vier dagen feest.quote:
quote:Op maandag 10 april 2017 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even een dagje niet, vorige week vier dagen feest.
quote:
Tsja, als er een borrel was geweest dat had ik het een ander verhaal gevonden.quote:
Vier dagen tanken zonder borrel, da's ook treurig.quote:Op maandag 10 april 2017 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, als er een borrel was geweest dat had ik het een ander verhaal gevonden.
Vier keer borrel, hoppa!quote:Op maandag 10 april 2017 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vier dagen tanken zonder borrel, da's ook treurig.
Nog iemand die Robin Hood niet begrijpt. Robin Hood nam niet van de rijken om aan de armen te geven, Robin Hood nam belastingen terug van een onderdrukkende overheid en gaf het aan de mensen terug die ervoor gewerkt hadden.quote:Op maandag 10 april 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
Interessante publicatie uit Nature over ongelijkheid versus eerlijkheid:
http://www.nature.com/art(...)ALSOCITIES_PORTFOLIO
Jij hebt er ook geen moeite mee een FTH te zijnquote:
Jij bent de Full Time Homo.quote:Op maandag 10 april 2017 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen moeite mee een FTH te zijn
Wat jij vindt is verder niet zo relevant natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog iemand die Robin Hood niet begrijpt. Robin Hood nam niet van de rijken om aan de armen te geven, Robin Hood nam belastingen terug van een onderdrukkende overheid en gaf het aan de mensen terug die ervoor gewerkt hadden.
Oh en kinderen vinden dat je "eerlijk" moet delen als in gelijk? Je hebt een taart er ieder moet een even groot stuk krijgen? Heel leuk als de taart een gegeven is, maar als er vijf kinderen zijn, vier bakken een taart, of wassen een auto en krijgen er een taart voor en de vijfde speelt playstation dan betwijfel ik of de vier nog steeds vinden of de vijfde gelijk deel verdient
Op zich een interessant stuk. Het kan bijdragen aan de hypothese dat de ongelijkheid toeneemt door de lange tijd van vrede, waarbij de naoorlogse welvaart gecumuleerde ongelijkheid kan voortbrengen en daarmee een gevoel van onrechtvaardigheid bij jongere generaties kan oproepen. Dit zijn ook wel krachtige grafieken:quote:Op maandag 10 april 2017 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat jij vindt in verder niet zo relevant natuurlijk.
Wat als dat vijfde kind aan bed gekluisterd is door het een of ander?quote:Op maandag 10 april 2017 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog iemand die Robin Hood niet begrijpt. Robin Hood nam niet van de rijken om aan de armen te geven, Robin Hood nam belastingen terug van een onderdrukkende overheid en gaf het aan de mensen terug die ervoor gewerkt hadden.
Oh en kinderen vinden dat je "eerlijk" moet delen als in gelijk? Je hebt een taart er ieder moet een even groot stuk krijgen? Heel leuk als de taart een gegeven is, maar als er vijf kinderen zijn, vier bakken een taart, of wassen een auto en krijgen er een taart voor en de vijfde speelt playstation dan betwijfel ik of de vier nog steeds vinden of de vijfde gelijk deel verdient
Laat perfect zien hoe jij over discussies denkt.quote:Op maandag 10 april 2017 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat jij vindt is verder niet zo relevant natuurlijk.
Daarom ben jij er zo een voorstander van. Je moet een triest leven hebben met je eeuwige gehaat.quote:
Niemand dus, of zijn ze er heen opweg?quote:Op maandag 10 april 2017 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben willen oorlog.
Gaat die hypothese niet juist meer over vermogensongelijkheid dan over inkomensongelijkheid?quote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op zich een interessant stuk. Het kan bijdragen aan de hypothese dat de ongelijkheid toeneemt door de lange tijd van vrede, waarbij de naoorlogse welvaart gecumuleerde ongelijkheid kan voortbrengen en daarmee een gevoel van onrechtvaardigheid bij jongere generaties kan oproepen.
Mja, relevanter is de vraag wat de oorzaak is en wat de gehanteerde definities zijn. Als welvaart redelijk constant zou zijn en er geen directe correlatie zou zijn tussen de situatie van ouders en kinderen, dan zou 50% een te verwachten percentage zijn. Dat is natuurlijk niet het geval, maar zonder context zegt het grafiekje in mijn ogen niet zoveel.quote:
Over 'discussies' met Pietje Pavlov bedoel je.quote:Op maandag 10 april 2017 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat perfect zien hoe jij over discussies denkt.
Nou ja je hebt ook tribes en tribes haten elkaar vaak innig, de een vermoord iemand van de andere tribe, en dan komt er weer een antwoord, en voordat je het weet heb je een burgeroorlogquote:Op maandag 10 april 2017 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben willen oorlog.
Wil jij dood dan of alleen van je studie schuld af?quote:Op dinsdag 11 april 2017 01:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "de dood", maar oorlog is daar natuurlijk nauw mee verbonden.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 02:33:13BREAKING: North Korea denounces US deployment of naval strike group to Korean Peninsula, warning it is ready for "war" - @AFP reageer retweet
Geniet er maar van. Geen zon hier maar donker is het ook niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 07:38 schreef Reya het volgende:
Hallo Disana. Hier is de dag wederom zonnig begonnen.
Gezellige barbecue, zo te zien.quote:
#justboythingsquote:Op dinsdag 11 april 2017 08:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lezen en dingen in de fik zetten.
Gerezen producten/ zaken die met gist gemaakt zijn (Brood bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat zijn ze eigenlijk aan het verbranden?
Dank je. Ik was vergeten dat het Pesach is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gerezen producten/ zaken die met gist gemaakt zijn (Brood bijvoorbeeld)
http://internacional.elpa(...)91816729_057461.html
Chametz.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat zijn ze eigenlijk aan het verbranden?
Gefeli pompomquote:Op dinsdag 11 april 2017 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is xpompompomx.
Weer een jaar dichter bij mijn pensioen ja.quote:
Dat krijg je met ambtenaren die drukker zijn met Fokken dan met de gemeente.quote:
Veel Openbare dronkenschap.... ?quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom ook veel boetes voor openbare dronkenschap.
Bij jullie is dat natuurlijk Haram verklaard onder de sharia.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Openbare dronkenschap in de periferie, dat is wel te begrijpen.
PVV-gedachtes.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij jullie is dat natuurlijk Haram verklaard onder de sharia.
Sharia tot aan de voordeur.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bekrompen provinciale maniertjes.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kotsen in de gracht is gewoon niet netjes.
Halakhah noemen ze dat bij waht.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vind daar niets moois aan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:33 schreef Ryon het volgende:
Mooi ongefundeerd gerucht: de formatie-onderhandelingen zijn al zo goed als mislukt. GroenLinks gaat hem niet worden, maar alle partijen hebben er belang bij om de boel nog even te rekken en "het rustig aan te doen". Er zullen dus nog vele papadagen volgen.
Tjah, Klaver zou de grote verliezer worden als hij wel zou toezeggen mee te doen. Daar wint hij op langere termijn helemaal niets mee.quote:
Misschien wordt het uiteindelijk toch wel VVD-CDA-D66-PvdAquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oef dat is wel een tegenslag voor D66. Dat was volgens mij de enige partij die echt zat te wachten op deze combinatie.
Het zou mij heel erg verbazen als het niet de christenen worden die het motorblok gaan ondersteunen als coalitie- of gedoogpartner.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien wordt het uiteindelijk toch wel VVD-CDA-D66-PvdA
Kan de Dijs lekker blijven zitten.
Ja, de volgende die aan de beurt is, is ChristenUnie. Die hebben her en der al aangegeven dat zij niet op dezelfde golflengte zitten als D66 op bepaalde thema's. Gaat nog wat worden. D66 heeft er dus ook geen belang bij om de onderhandelingen met GL nu al af te kappen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oef dat is wel een tegenslag voor D66. Dat was volgens mij de enige partij die echt zat te wachten op deze combinatie.
Nu ben ik niet heel erg thuis in de programma's van de christelijke partijen, maar dezelfde moeilijkheden komt D66 toch ook al tegen met het CDA? Die willen volgens mij ook geen legalisatie van wiet en hulp bij zelfdoding.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de volgende die aan de beurt is, is ChristenUnie. Die hebben her en der al aangegeven dat zij niet op dezelfde golflengte zitten als D66 op bepaalde thema's. Gaat nog wat worden. D66 heeft er dus ook geen belang bij om de onderhandelingen met GL nu al af te kappen.
D66 zit daar niet om te springen en 76 zetels is wel een hele krappe meerderheid.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zou mij heel erg verbazen als het niet de christenen worden die het motorblok gaan ondersteunen als coalitie- of gedoogpartner.
Wat is het belang van D66 om door te gaan met kansloze onderhandelingen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de volgende die aan de beurt is, is ChristenUnie. Die hebben her en der al aangegeven dat zij niet op dezelfde golflengte zitten als D66 op bepaalde thema's. Gaat nog wat worden. D66 heeft er dus ook geen belang bij om de onderhandelingen met GL nu al af te kappen.
De Dijs kan natuurlijk altijd nog minister worden namens D66.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien wordt het uiteindelijk toch wel VVD-CDA-D66-PvdA
Kan de Dijs lekker blijven zitten.
SGP erbij als halve gedoger... als je CU en CDA blij kan maken dan is het ook niet moeilijk om de goedkeuring van SGP te krijgen. Wel een horrorscenario voor D66 natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
D66 zit daar niet om te springen en 76 zetels is wel een hele krappe meerderheid.
Nee, CDA is niet heel erg dogmatisch. Die gaan wel grommen maar schikken uiteindelijk wel op dat soort thema's. Willen ze waarschijnlijk wel veel voor terug. D66 moet dan maar bekijken hoeveel hun principes echt waard zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu ben ik niet heel erg thuis in de programma's van de christelijke partijen, maar dezelfde moeilijkheden komt D66 toch ook al tegen met het CDA? Die willen volgens mij ook geen legalisatie van wiet en hulp bij zelfdoding.
In de onderhandelingen is D66 nu nog in het voordeel omdat ze gesteund worden door GL. Als je er vanuit gaat dat het motorblok blijft bestaan uit VVD / CDA en D66 dan kunnen die drie partijen nu al heel erg veel met elkaar bespreken en onderhandelen. Als GL er nu al uit zou stappen en vervangen zou worden door de CU of misschien zelfs de PvdA dan is de positie van D66 zwakker. Het CDA zou meer profiteren van CU dan van GL.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het belang van D66 om door te gaan met kansloze onderhandelingen?
Daarom gaat D66 dat natuurlijk nooit doen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
SGP erbij als halve gedoger... als je CU en CDA blij kan maken dan is het ook niet moeilijk om de goedkeuring van SGP te krijgen. Wel een horrorscenario voor D66 natuurlijk.
Een Pesachkindje.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is xpompompomx.
Ik ben wel benieuwd naar wat D66 gaat doen als het klapt met GL en Asscher weigert aan tafel te gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom gaat D66 dat natuurlijk nooit doen.
Met premier Buma plots over links gaan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat D66 gaat doen als het klapt met GL en Asscher weigert aan tafel te gaan zitten.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met premier Buma plots over links gaan.
Het waren nachos. Met extra cheddar natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:01 schreef Reya het volgende:
Ryon heeft natuurlijk weer bitterballen lopen kieperen met Henry Keizer.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:02 schreef Reya het volgende:
Het CDA mag natuurlijk enkel de premier leveren als Camiel Eurlings de kandidaat is.
Heb jij nou ook al zo'n echte vvd-onderkin?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al zo'n echte vvd-onderkin?
Maxime was ook wel echte gristen ja.quote:
Katholieken zijn geen gristenen, Gia.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maxime was ook wel echte gristen ja.
En bij de Mattheus-passion natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:07 schreef xpompompomx het volgende:
Verhagen is nou typisch zo'n gristen die nooit in een kerk komt maar met kerst vooraan zit.
Daar zit 'ie uit volle borst mee te zingen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En bij de Mattheus-passion natuurlijk.
Geen woord van gelogen. Jammer dat 'ie hem geen vervelende naar Mokro-aars ruikende relnicht noemde.quote:
Zeker omdat het nog maar een 'voorlopige conclusie' is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:18 schreef remlof het volgende:
VS: Russen wisten van tevoren van Syrische aanval met chemische wapens
Dit is een behoorlijk vergaande beschuldiging.
Voor ie racist werd was ie eerst commu toch?quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen. Jammer dat 'ie hem geen vervelende naar Mokro-aars ruikende relnicht noemde.
www.google.comquote:Op dinsdag 11 april 2017 11:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Voor ie racist werd was ie eerst commu toch?
-Bert Wagendorp in de VK vandaag.quote:wat zich in Frankrijk voltrekt is mateloos interessant - een superspannende paardenrace, met héle rare paarden en een uitslag waarvan wij de gevolgen gaan ondervinden.
Leuke vergelijking ook - in Frankrijk gebruiken ze uitslagen van fictieve "paardenrennen" om het peilverbod te omzeilen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
-Bert Wagendorp in de VK vandaag.
Je kan inderdaad niet zeggen dat het kleurloze figuren zijn die kandidaten in Frankrijk.
twitter:Schwarzseher twitterde op maandag 10-04-2017 om 20:10:50Bei Statements vor der Kamera immer drauf achten, dass Skulpturen im Hintergrund nicht kommentieren! https://t.co/LS5YCduSx0 reageer retweet
Dat doen ze in Italië geloof ik ook. Dan is een dergelijk verbod dus helemaal niks waard. Wel tof vind ik dat alle kandidaten evenveel aandacht krijgen in de laatste weken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuke vergelijking ook - in Frankrijk gebruiken ze uitslagen van fictieve "paardenrennen" om het peilverbod te omzeilen.
Ik vind het wel een mooi principe maar ik denk niet echt dat de betrokkenheid van de burger toeneemt als je 11 kandidaten evenveel zendtijd geeft terwijl 90% van het volk op drie verschillende stemt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat doen ze in Italië geloof ik ook. Dan is een dergelijk verbod dus helemaal niks waard. Wel tof vind ik dat alle kandidaten evenveel aandacht krijgen in de laatste weken.
Daarom snap ik ook niet waarom onze pianoman zoveel aandacht kreeg.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi principe maar ik denk niet echt dat de betrokkenheid van de burger toeneemt als je 11 kandidaten evenveel zendtijd geeft terwijl 90% van het volk op drie verschillende stemt.
Schande. Kerken zijn er voor toerisme, niet voor religieuzen als gebedslocatie.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:19 schreef GSbrder het volgende:
Katholieke kerk wordt gekocht door katholiek broederschap.
Culturele instelling kan er niet mee omgaan.
Het principe lijkt mij ook meer iets voor een parlementaire democratie zonder (hoge) kiesdrempel. In Frankrijk, de VK en de VS is het nu eenmaal onzinnig om op een kleine kandidaat/partij te stemmen. Hier in Nederland kan het ook uit om op een kleinere partij te stemmen. En dan zou het wel eerlijk zijn om iedereen evenveel tijd en aandacht te geven.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi principe maar ik denk niet echt dat de betrokkenheid van de burger toeneemt als je 11 kandidaten evenveel zendtijd geeft terwijl 90% van het volk op drie verschillende stemt.
Ik wel. En een likoed-pens.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al zo'n echte vvd-onderkin?
Ik heb nu alweer genoeg van figuren als Poutou en Cheminade.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat doen ze in Italië geloof ik ook. Dan is een dergelijk verbod dus helemaal niks waard. Wel tof vind ik dat alle kandidaten evenveel aandacht krijgen in de laatste weken.
In Italië gebruiken ze een fictieve voetbalcompetitiequote:Op dinsdag 11 april 2017 11:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
"China 'deploys 150,000 troops to deal with possible North Korean refugees over fears Trump may strike Kim Jong-un" bronquote:Op dinsdag 11 april 2017 03:01 schreef skysherrif het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 02:33:13BREAKING: North Korea denounces US deployment of naval strike group to Korean Peninsula, warning it is ready for "war" - @AFP reageer retweet
Nerd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:25 schreef Kaas- het volgende:
Capaciteitentest van m'n sollicitatie ging chill. Vergeleken met de normgroep (andere WO'ers) zijn m'n algemene cognitieve capaciteiten volgens die test nu "ver bovengemiddeld (schaal 5/5)". Op alle individuele categorieën (cijferreeksen, figuurreeksen, analogieën als diagrammen) in de hoogste schaal (5/5) beland. Mag dus toch wel aannemen dat ik de tweede sollicitatieronde ga halen.
Waarin ze erachter komen dat ik een fucking autist ben en alsnog naar huis word gestuurd natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.
Nu ff volgende sollicitatie afronden. Gvd spannend allemaal nu het er echt op aankomt.
Zijn vrienden bij de media konden hem duidelijk niet meer redden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn grote vriend Marten Foppen moet flink door het stof.
Ben wel verrast, als ik eerlijk ben. Hij werd in Harderwijk echt op handen gedragen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Zijn vrienden bij de media konden hem duidelijk niet meer redden.
http://www.volkskrant.nl/(...)media-city~a4485502/quote:[John] De Mol is in eerste instantie tv-maker. Hij heeft weinig geduld en verafschuwt vergaderingen en spreadsheets. Hij kan niet werken onder een baas. Toen hij eind 2011 als nieuwe aandeelhouder een programma had bedacht voor een van de SBS-zenders, reageerde De Mol in een mail geïrriteerd op een afwijzing: 'Beste heren, de aandeelhoudersverhoudingen zijn iets veranderd. Willen jullie de volgende keer gewoon doen wat ik zeg?'
Je zou maar met zo'n figuur moeten samenwerken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)media-city~a4485502/
Mooi
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zou maar met zo'n figuur moeten samenwerken.
Voor hem is dat gevoel waarschijnlijk altijd wederzijds.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zou maar met zo'n figuur moeten samenwerken.
De chinese "Wir schaffen das"-oplossing.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
"China 'deploys 150,000 troops to deal with possible North Korean refugees over fears Trump may strike Kim Jong-un" bron
Goede krant is dat.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:36 schreef Reya het volgende:
https://fd.nl/profiel/113(...)angrijker-dan-kennis
FD heeft natuurlijk weer feitenvrije propaganda lopen verspreiden.
Durfde de uitslag bijna niet te bekijken omdat het dan direct klaar kan zijn, maar viel weer mee.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, voor een langstudeerder.
Stinkland.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
"Mooie" fotoserie van Duterte's moordpartijen.
Al die lijken zullen wel niet al te fris ruiken.quote:
Idem voor Amsterdam. Ik stel voor dat we toeristische locaties voor het toerisme gebruiken en de woonfunctie van dergelijk cultureel erfgoed herroepen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Schande. Kerken zijn er voor toerisme, niet voor religieuzen als gebedslocatie.
Wat voor WO'ers zitten er in die groep?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:25 schreef Kaas- het volgende:
Capaciteitentest van m'n sollicitatie ging chill. Vergeleken met de normgroep (andere WO'ers) zijn m'n algemene cognitieve capaciteiten volgens die test nu "ver bovengemiddeld (schaal 5/5)". Op alle individuele categorieën (cijferreeksen, figuurreeksen, analogieën als diagrammen) in de hoogste schaal (5/5) beland. Mag dus toch wel aannemen dat ik de tweede sollicitatieronde ga halen.
Waarin ze erachter komen dat ik een fucking autist ben en alsnog naar huis word gestuurd natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.
Nu ff volgende sollicitatie afronden. Gvd spannend allemaal nu het er echt op aankomt.
Geen idee. Zou kunnen, in welk geval er misschien inderdaad 'wo'ers' had moeten staan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor WO'ers zitten er in die groep?
Alfa's?
Die kleine letters waren inderdaad correct geweest.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen, in welk geval er misschien inderdaad 'wo'ers' had moeten staan.
Zag bij APG wel een baantje dat jou zou passen. Daar al naar gekeken?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen, in welk geval er misschien inderdaad 'wo'ers' had moeten staan.
Apartheid, toen was het veilig voor blanken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker als blanke in Zuid-Afrika gaan wonen.
Gewoon, omdat het kan.
Trainee asset management? Ik heb daar een 'business course' gedaan en vond het een erg leuke organisatie, maar dat werk sluit net niet helemaal goed aan bij m'n interesses.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zag bij APG wel een baantje dat jou zou passen. Daar al naar gekeken?
Ja, dat traineeship. Op zich klinkt het programma me wel aardig in de oren.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trainee asset management? Ik heb daar een 'business course' gedaan en vond het een erg leuke organisatie, maar dat werk sluit net niet helemaal goed aan bij m'n interesses.
Ik denk wel echt dat het een van de leukere en betere werkgevers is op dat gebied. Erg goede loopbaanmogelijkheden ook. Ga je er misschien alsnog voor?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, dat traineeship. Op zich klinkt het programma me wel aardig in de oren.
Komt een beetje overeen met het werk dat ik nu doe. Over een paar maanden al 2 jaar aan het werk.
Mooie tijd. Beetje de negers op de openbare weg laten en zelfs de stoep gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Apartheid, toen was het veilig voor blanken.
Waarom zou ik nu nog voor een traineeship kiezen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk wel echt dat het een van de leukere en betere werkgevers is op dat gebied. Erg goede loopbaanmogelijkheden ook. Ga je er misschien alsnog voor?
Voor mensen die wel het antwoord weten op de vraag: "waar zie je jezelf over 5 jaar".quote:
Ik red dat per maand niet eens.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast, wie kan er rondkomen van 42k per jaar?
Ha. Goed punt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu nog voor een traineeship kiezen?
Daarnaast, wie kan er rondkomen van 42k per jaar?
In ander nieuws, mooie truc met het Atrium op de Zuidas.quote:
Hoho, als veredelde stagiair.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:13 schreef Reya het volgende:
42k voor een startersfunctie? Hoe krijg je het op.
Zou ik er hier wel een paar van willen hebben. Kun je gemakkelijk kutklussen op afschuiven, zonder dat ze gaan klagen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, als veredelde stagiair.
Mensen kijken neer op traineeships. En terecht.
En Jan met de Pet maar belasting betalen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Maatje is net in een startersfunctie bij de Verenigde Naties begonnen en hoeft ook gewoon geen belasting te betalen. Dat zet pas echt zoden aan de dijk. Heb jij dat eigenlijk ook Reya of moet je gewoon betalen?
Je wordt wel redelijk gefeut ja, maar goed, het is de perfecte start van veel loopbanen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, als veredelde stagiair.
Mensen kijken neer op traineeships. En terecht.
Ik betaal loonheffing, ja. Echt rijk word ik derhalve niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Maatje is net in een startersfunctie bij de Verenigde Naties begonnen en hoeft ook gewoon geen belasting te betalen. Dat zet pas echt zoden aan de dijk. Heb jij dat eigenlijk ook Reya of moet je gewoon betalen?
Je hoeft ook geen vriendjes met ze te worden; na een halfjaar schuiven ze door naar een ander bedrijfsonderdeel, waardoor je er nooit meer last van zult hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou ik er hier wel een paar van willen hebben. Kun je gemakkelijk kutklussen op afschuiven, zonder dat ze gaan klagen.
Helaas. En dagelijks een dure fles wijn bij de lunch neemt natuurlijk ook alweer een aardige hap uit het maandbudget.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betaal loonheffing, ja. Echt rijk word ik derhalve niet.
Kun je weer een nieuwe knul zestig uur per week laten werkenquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vriendjes met ze te worden; na een halfjaar schuiven ze door naar een ander bedrijfsonderdeel, waardoor je er nooit meer last van zult hebben.
Oh jee, we hebben hier te maken met een gebrainwashed slachtoffer van het HR-kartel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je wordt wel redelijk gefeut ja, maar goed, het is de perfecte start van veel loopbanen.
Ik lunch dan ook nooit voor meer dan een euro of 20-25, tenzij het gesponsord is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas. En dagelijks een dure fles wijn bij de lunch neemt natuurlijk ook alweer een aardige hap uit het maandbudget.
Grote praat hier altijd over loopbanen. Het gros komt net kijken en weet nog niet eens wat het is om een echte baan te hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je wordt wel redelijk gefeut ja, maar goed, het is de perfecte start van veel loopbanen.
Mijn lunch was ¤ 6,15.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik lunch dan ook nooit voor meer dan een euro of 20-25, tenzij het gesponsord is.
Ben jij nu al eens chef?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grote praat hier altijd over loopbanen. Het gros komt net kijken en weet nog niet eens wat het is om een echte baan te hebben.
Ik las bedrijfsbordeel. Is wel iets voor Kaas-quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vriendjes met ze te worden; na een halfjaar schuiven ze door naar een ander bedrijfsonderdeel,
Schrale baas ben je ook.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn lunch was ¤ 6,15.
Het salaris is al weer opperdepop.
Een echte baan heb je ook pas als je met je handen werkt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grote praat hier altijd over loopbanen. Het gros komt net kijken en weet nog niet eens wat het is om een echte baan te hebben.
Je studeert toch sociologie?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef Euribob het volgende:
En ik vond de trainseeships die ik had uitgezocht en begonnen met 30k nog best redelijk. Maar ik stel dus duidelijk te late eisen?
Neuh, is voor mij gewoon zo. Van de banen die ik echt wil weet ik dat ze enkel vergeven worden aan voormalige trainees (tenzij er incidenteel toevallig niet genoeg van waren) dus dan heb je weinig keuze.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben hier te maken met een gebrainwashed slachtoffer van het HR-kartel.
"De perfecte start van je carriere", voor mensen met een fear of missing out.
Nee.quote:
Geen idee hoe Excel werkt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een echte baan heb je ook pas als je met je handen werkt.
De meeste hier schuiven met papier en rommelen in Excel-sheets.
Te laag voor wat betreft je portemonnee, maar jij kan dan weer je integriteit behouden, waar Kaas- z'n idealen en principes op dag één overboord moet zetten omdat hij voor het grote geld kiest.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef Euribob het volgende:
En ik vond de trainseeships die ik had uitgezocht en begonnen met 30k nog best redelijk. Maar ik stel dus duidelijk te late eisen?
Ook, maar bovenal economie natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Je studeert toch sociologie?
Nee, je eisen zijn niet te laag.
Was ik maar een baas. Hoe krijg je het op.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een echte baan heb je ook pas als je met je handen werkt.
De meeste hier schuiven met papier en rommelen in Excel-sheets.
Tja, jij hebt een vlotte babbel. We zijn niet allemaal gezegend met sociale kwaliteiten.quote:
Mwoa, heb al aardig wat werkervaring in banen die eigenlijk voor afgestudeerden zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar kun je de banen die je wil in een paar woorden uitleggen aan je moeder?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, is voor mij gewoon zo. Van de banen die ik echt wil weet ik dat ze enkel vergeven worden aan voormalige trainees (tenzij er incidenteel toevallig niet genoeg van waren) dus dan heb je weinig keuze.
=ALS(A3="wo'er";1;0).quote:
Eigenlijk niemand hier.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tja, jij hebt een vlotte babbel. We zijn niet allemaal gezegend met sociale kwaliteiten.
Welke zijn dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef Euribob het volgende:
Zou inderdaad niet erg logisch zijn om nu veel toe te geven voor GL.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, Klaver zou de grote verliezer worden als hij wel zou toezeggen mee te doen. Daar wint hij op langere termijn helemaal niets mee.
"Beetje borrelen, beetje vergaderen."quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar kun je de banen die je wil in een paar woorden uitleggen aan je moeder?
Dat is voor mij nogal een horde.
Wat heb je aan banen in het partijkartel, als de renaissancevloot klaar ligt?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa, heb al aardig wat werkervaring in banen die eigenlijk voor afgestudeerden zijn.
En dan te bedenken dat dit allemaal functies binnen de private sector waren.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te laag voor wat betreft je portemonnee, maar jij kan dan weer je integriteit behouden, waar Kaas- z'n idealen en principes op dag één overboord moet zetten omdat hij voor het grote geld kiest.
Sommige delen van de private sector zijn dan ook straatarm.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit allemaal functies binnen de private sector waren.
Ik heb tenminste een baan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de baas z'n tijd rukken onder je bureautje telt niet als "werken met je handen".
Tijdens een groepsproject had ik zo'n IB/M&A-ventje in m'n team die telkens helemaal lijp ging als ik de muis gebruikte, omdat het volgens hem allemaal veel sneller kan en je enkel het toetsenbord moet gebruiken in al die programma'tjes. Ging me allemaal veel te vlug.quote:
Heb je hem klappen gegeven? Verdient zo'n figuur eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijdens een groepsproject had ik zo'n IB/M&A-ventje in m'n team die telkens helemaal lijp ging als ik de muis gebruikte, omdat het volgens hem allemaal veel sneller kan en je enkel het toetsenbord moet gebruiken in al die programma'tjes. Ging me allemaal veel te vlug.
Zag het. Iets teveel gegraaidquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn grote vriend Marten Foppen moet flink door het stof.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Die bagger is ook gewoon taal-afhankelijk. Reteirritant.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar jullie moeten natuurlijk allemaal >120K verdienen omdat jullie zo nodig in die vermaledijde randstad moeten wonen.
Hier in de periferie kun je met 60K leven als een koning. Wellicht dat de lokale bevolking wat raar reageert op iemand met een baan, maar verder.
Heb niet voor niets een fles whisky in m'n bureau liggen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tja, jij hebt een vlotte babbel. We zijn niet allemaal gezegend met sociale kwaliteiten.
Eens met pestventje: hotkeys waar hotkeys kunnen. Leer je godverdomme maar mee werken, digibeet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijdens een groepsproject had ik zo'n IB/M&A-ventje in m'n team die telkens helemaal lijp ging als ik de muis gebruikte, omdat het volgens hem allemaal veel sneller kan en je enkel het toetsenbord moet gebruiken in al die programma'tjes. Ging me allemaal veel te vlug.
Dat heet werkverschaffing, niets dan hulde.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Die bagger is ook gewoon taal-afhankelijk. Reteirritant.
Wat een auti.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werkverschaffing is voor PVV-ers, niet voor rendabelen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heet werkverschaffing, niets dan hulde.
Op dit moment spreekt die van Randstad me het meest aan. Maar heb er verder nog niet teveel over nagedacht, is voor mij nog wel even toekomstmuziek.quote:
Jij was toch tegen de flexibilisering van de arbeidsmarkt?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op dit moment spreekt die van Randstad me het meest aan. Maar heb er verder nog niet teveel over nagedacht, is voor mij nog wel even toekomstmuziek.
Wat zei Woutertje Bos over zijn tijd bij Shell?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij was toch tegen de flexibilisering van de arbeidsmarkt?
Of wil je dit fenomeen van binnenuit tegen gaan?
Om jezelf nu al met Woutertje te vergelijken, lijkt me wat snel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat zei Woutertje Bos over zijn tijd bij Shell?
Wat de fuck. Werkelijk barbaars.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
"Mooie" fotoserie van Duterte's moordpartijen.
Een man mag dromen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om jezelf nu al met Woutertje te vergelijken, lijkt me wat snel.
Als de dames zo graag serieus genomen willen worden stel ik een andere "-tube" voor.twitter:nrctechmedia twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 13:08:55Vrouwelijke YouTubers doorbreken traditionele rolpatronen. ‘Op YouTube worden we serieus genomen’… https://t.co/YHaIdalpp2 reageer retweet
Ik gun jou een roemrijkere tijd bij de PvdA.quote:
Jij typt natuurlijk alleen met je wijsvingers, als een 50+'erquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uit de laatste Economist:quote:
quote:Seeking trade deals, Britain strikes up some awkward friendships
Ahead of Brexit, ministers are out hunting trade deals. Theresa May has just been to Jordan and Saudi Arabia, Philip Hammond to India, and Liam Fox to Indonesia, Malaysia and the Philippines, whose “shared values” with Britain he celebrated. President Rodrigo Duterte has encouraged his citizens to murder drug-dealers, something that is generally frowned upon in Britain. But Dr Fox is eager to improve the terms of trade with the Philippines, which accounts for fully 0.1% of British exports. Meanwhile exit negotiations continue with the EU, which takes 45%.
Heuheu.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Als de dames zo graag serieus genomen willen worden stel ik een andere "-tube" voor.twitter:nrctechmedia twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 13:08:55Vrouwelijke YouTubers doorbreken traditionele rolpatronen. ‘Op YouTube worden we serieus genomen’… https://t.co/YHaIdalpp2 reageer retweet
Allemaal van die gare jumpcut beautyvlogs.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah ja. Vind het wel bij je passen. Maatje van me is toevallig net met hun management traineeship begonnen en is er wel over te spreken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op dit moment spreekt die van Randstad me het meest aan. Maar heb er verder nog niet teveel over nagedacht, is voor mij nog wel even toekomstmuziek.
Tenzij die wijsvinger toevallig net een beetje vies is natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij typt natuurlijk alleen met je wijsvingers, als een 50+'er
Zo'n muziekje:quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Allemaal van die gare jumpcut beautyvlogs.
Ja, leek me een goeie mogelijkheid om dichtbij de twee onderwerpen te komen die ik op het moment het interessantst vind, arbeid en organisatie.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja. Vind het wel bij je passen. Maatje van me is toevallig net met hun management traineeship begonnen en is er wel over te spreken.
In Diemen toch?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, leek me een goeie mogelijkheid om dichtbij de twee onderwerpen te komen die ik op het moment het interessantst vind, arbeid en organisatie.
Hoofdkantoor staat alleen wel in Amsterdam. Das wel een beetje jammer. Dat wordt treinen dan.
Diemen-Zuid? Kun je tenminste zonder gêne in je getunede 3-serie naar je werk komen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Diemen toch?
Beetje jammer, inderdaad.
Voel hier de hoogstedelijke vibe.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Diemen-Zuid? Kun je tenminste zonder gêne in je getunede 3-serie naar je werk komen.
Voor een prikje overgenomen van de Stasi.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voel hier de hoogstedelijke vibe.
[ afbeelding ]
Toplocatie. Het pittoreske Diemen-Zuid, de Bijlmermeer en Overamstel alle drie binnen loopafstand.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnen 15 fietsminuten afstand van de Albert Cuypmarkt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toplocatie. Het pittoreske Diemen-Zuid, de Bijlmermeer en Overamstel alle drie binnen loopafstand.
En ter ontspanning de nabijheid van Amsterdam Beach natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Binnen 15 fietsminuten afstand van de Albert Cuypmarkt.
Schattig, ooit waren de Britten heersers van de zee. Nu sturen ze een downpatient om voor het VK te bedelen bij dictatoriale regimes.quote:
Toch knap gedaan van de Duitsers.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Schattig, ooit waren de Britten heersers van de zee. Nu sturen ze een downpatient om voor het VK te bedelen bij dictatoriale regimes.
"Van heerser over land en zee, tot bij Duterte op de thee"quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Schattig, ooit waren de Britten heersers van de zee. Nu sturen ze een downpatient om voor het VK te bedelen bij dictatoriale regimes.
7/10quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Van heerser over land en zee, tot bij Duterte op de thee"
- Telfort reclame
Die hebben tegen de architect gezegd: 'Doe maar zo goedkoop en deprimerend mogelijk'.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontworpen door Wim Quist. Ik vond:quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die hebben tegen de architect gezegd: 'Doe maar zo goedkoop en deprimerend mogelijk'.
Andere gebouwen van zijn hand zijn het Museon in Den Haag en het stadhuis van Zeewolde.quote:Het dienstverlenende bedrijf Randstad zocht een architect die de bedrijfsstijl in het ontwerp voor haar nieuwe kantoorpand kon verwerken. Dit 'Randstadgevoel' komt onder meer tot uiting in de mate waarin is gezorgd voor een gezond fysisch milieu en in de zakelijke maar uiterst verzorgde detaillering van het gebouw. De compositie van de gebouwdelen wordt bepaald door de standaardkantoorschijf die door de scherpe afschuining aan de einden en het overhoeks geplaatste aparte volume van de liftschacht juist voldoende spanning krijgt. De gevraagde openheid komt vooral tot uiting in het interieur van het door een ronde vide verbonden semiopenbare gebied op de eerste en tweede verdieping. In 2002 is het gebouw uitgebreid.
Hij heeft ook best wat mooie dingen gemaakt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ontworpen door Wim Quist. Ik vond:
[..]
Andere gebouwen van zijn hand zijn het Museon in Den Haag en het stadhuis van Zeewolde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fenomenaal.
Zeker. Eén van z'n betere.quote:
Ik doelde op de kleine betonnen bedieningshuisjes.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Is dat geen puur technische oplossing?
een heel vroeg project van Wim Quist zijn een aantal wateropslagtanks in Kralingen, dichtbij de Bienenoord:quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ontworpen door Wim Quist. Ik vond:
[..]
Andere gebouwen van zijn hand zijn het Museon in Den Haag en het stadhuis van Zeewolde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fenomenaal.
Haha, hardopquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doelde op de kleine betonnen bedieningshuisjes.
Dit heeft inderdaad wel karakter.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een heel vroeg project van Wim Quist zijn een aantal wateropslagtanks in Kralingen, dichtbij de Bienenoord:
'De Druppels'
[ afbeelding ]
gebouwd in een tijd (begin jaren zeventig) dat zulke vormen bijna onmogelijk te berekenen waren en een van de eerste keren dat ze uitgebreidde computerbrekeningen toepasten voor drukverdeling en -geleiding.
uiteindelijk bleek juist de watervorm een perfecte vorm om met een lichte bouwwijze toch een groot volume op te slaan.
Is mijn persoonlijke favoriet van Quist; daar was hij zn tijd zeker dertig jaar vooruit.
Atriumquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:23 schreef deelnemer het volgende:
Nederlanders hebben één van de lelijkste gebouwen ooit voor een half miljard weten te verkopen.
[ afbeelding ]
Koning.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:23 schreef deelnemer het volgende:
Nederlanders hebben één van de lelijkste gebouwen ooit voor een half miljard weten te verkopen.
[ afbeelding ]
Wel mee eens jaquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Na de jaren '30 van de vorige eeuw is er niets moois meer gebouwd.
Moderne zooi.
quote:Waar ben je trots op?
Ik ben trots op mijn moeder, omdat ze mij heeft gemaakt. Dat is wel goed gelukt.
Nice. Mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Meisje van 12 die geïnterviewd is door een journalist van de VK:
[..]
Laagbouw.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Moderne zooi.
Eens. Kut Duitsers met hun afbraakbeleid.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Moderne zooi.
'dat geïnterviewd is'quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Meisje van 12 die geïnterviewd is door een journalist van de VK:
[..]
Dat hoor ik vaker.quote:
Ga je nuchter?quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:54 schreef Friek_ het volgende:
Vanavond naar een gemeenteraadsvergadering.
Sterkte. Hopelijk zijn er niet teveel bejaarden die hun ongenoegen moeten uiten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:54 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon een paar halve liters blikbier meenemen tegen de verveling.quote:
Lekker luid boerend Schultenbrau wegtikken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon een paar halve liters blikbier meenemen tegen de verveling.
En steeds harder gaan praten met je buren.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker luid boerend Schultenbrau wegtikken.
Je gaat het inspraak halfuurtje benutten?quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:54 schreef Friek_ het volgende:
bronquote:Migrants from west Africa being ‘sold in Libyan slave markets’
West African migrants are being bought and sold openly in modern-day slave markets in Libya, survivors have told a UN agency helping them return home.
Trafficked people passing through Libya have previously reported violence, extortion and slave labour. But the new testimony from the International Organization for Migration suggests that the trade in human beings has become so normalised that people are being traded in public.
Nee, moet bloemen geven aan een nieuw raadslid.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je gaat het inspraak halfuurtje benutten?
Gay.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, moet bloemen geven aan een nieuw raadslid.
Flowerboy.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een homo zeg.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |