Yep, weer spot on! Inclusief de voorspelling dat de die hard fans het wel niet zullen willen horen en alles goed praten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
En hij nailed het nog een keer: https://www.forbes.com/si(...)-getting-ridiculous/
Ik zit nog steeds zo van 'wie?!'quote:
Het zal toch weer eens niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Spannende cliffhanger trouwens, zal Rick echt worden doodgeschoten?
Inderdaad, wie is die vent?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zo van 'wie?!'
Moest Googlen en zelfs daarna kon ik het me niet herinneren.
Gelukkig, ik dacht even dat het aan mij lag dat ik er geen kut meer van begreep...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
En hij nailed het nog een keer: https://www.forbes.com/si(...)-getting-ridiculous/
Mja, ik heb seizoen 1 al een stuk of 10 keer gezien denk ik dus ik herkende hem direct. Was al tijdenlang ook onderwerp in diverse communities of hij een keer terug zou komen, aangezien het 1 van de weinige karakters uit seizoen 1 die nog zou (kunnen) leven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zo van 'wie?!'
Moest Googlen en zelfs daarna kon ik het me niet herinneren.
Ik probeer het niet eens meer te begrijpen, gewoon verstand uitzetten en dan is het op zich nog wel vermakelijke pulp.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht even dat het aan mij lag dat ik er geen kut meer van begreep...
Z-Nationquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik had niet verwacht dit te zeggen, maar inmiddels vind ik de 'over-the-top' serie Z-Nation stiekem zelfs leuker dan TWD
Dit is het USA topic, dus vanaf maandag ochtend mag er zonder spoiler tags over de aflevering gesproken wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
^^ nieuwe breakdown van de aflevering van gister.
Enjoy (let op, kan spoilers bevatten, maar die worden in tegenstelling tot hier wel aangekondigd).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:43 schreef jogy het volgende:
Ik zie die hele kwaliteitsdaling van the walking dead niet echt hoor. Ik bedoel na de derde aflevering van het eerste seizoen was het al een as the world turnes met zombies erin. Wat is het hele probleem?
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Maar ik ben het op één punt geloof ik niet met 'm eens. Hij noemt het "niet de slechtste aflevering ooit." Vind ik twijfelachtig
Zat bij de groep saviors die het eten enzo kwam ophalen bij Ezekiel. Hij had ook de stok van Morgan gestolen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Weet iemand waar Morgan die langharige meneer ook al weer van kende?
ah ja dat dacht ik al maar wist t niet zeker. Van t groepje dat Benjamin vermoordde dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zat bij de groep saviors die het eten enzo kwam ophalen bij Ezekiel. Hij had ook de stok van Morgan gestolen.
Dat was Shane.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
Had die Morales niet iets met de vrouw van Rick, of een oogje op haar? Vlak voor ze zwanger raakte in seizoen 1 ofzo
Thnxsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |