Wat dat betreft heeft Negan hem wel als enige echt goed gebroken, hij heeft hem laten smeken en de "vuur" in zijn ogen laten doven. Vond dat 1 van de mooiste beste scenes in TWD.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twd is een superhero series met Rick de onverslaanbare Immortal sheriff .
Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat patroon ook. Maar buiten de vaste patroon om heeft het nog wel genoeg inhoud om te blijven kijken. En dat patroon kan ook goed gebruikt worden om mensen in te laten storten (Rick) en het op te laten geven (Morgan/kortpittigkapsel), weer wat drama en sensatie erbij ipv happy ending en klaar is hun melkkoe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:07 schreef chiren het volgende:
[..]
Onzin. Series als Breaking Bad, Game of Thrones, The Wire werken allemaal ergens naartoe, die blijven/bleven niet hangen.
Als je doelt op series als GTST, CSI Miami etc dan klopt het dat deze in een patroon vastzitten, maar die zullen ook nooit Emmy's winnen![]()
Nee, de mooiste 'scene' vond ik de complete aflevering in seizoen 5 dat ze in Alexandria aankwamen en daar voor het eerst verbleven. Voro het eerst sinds jaren dat ze niet op hun hoede hoefde te zijn, wat lastig los te laten was. Dat gevoel dat er tóch iets niet klopte, dat het té rustig was....quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Negan hem wel als enige echt goed gebroken, hij heeft hem laten smeken en de "vuur" in zijn ogen laten doven. Vond dat 1 van de mooiste beste scenes in TWD.
Ik kan me heel goed voorstellen dat deze scene (of eigenlijk afleveringen daaromheen) voor jou het beste was wat je in TWD gezien hebt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, de mooiste 'scene' vond ik de complete aflevering in seizoen 5 dat ze in Alexandria aankwamen en daar voor het eerst verbleven. Voro het eerst sinds jaren dat ze niet op hun hoede hoefde te zijn, wat lastig los te laten was. Dat gevoel dat er tóch iets niet klopte, dat het té rustig was....
Ik heb met kippenvel die aflevering zitten kijken
De nummer 1 comedy begint weer.quote:
Wil dit ook, maar collega(s) kijken ook dus moet wel kijken ivm spoilers.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:28 schreef Karina het volgende:
Ow ja het is weer begonnen. Ik ga het weer 'opsparen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat was niet zo spannend geweest en dan was al dat voorbereidende werk met de explosieven enzo voor niks geweest. Ik vind de overrun van de walkers leuk gedaan. En die Gregoryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |