Ja halloquote:Op zondag 9 april 2017 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar alles in Nederland achterlaten voor Olkedaar zou ik minstens 2 maanden over na willen denken.
Vooral dat voelen wil Alberdien natuurlijkquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 20:45 schreef Oberkullie het volgende:
Het hele dorp is uitgelopen omdat herman een vriendin vond
Ik visualiseer me dat ze zo gek zijn op Olke als ik zou zijn op mijn type, en dan zou ik het ook wel snel regelen. Als het mogelijk is. Huis gewoon aanhouden.quote:Op zondag 9 april 2017 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar alles in Nederland achterlaten voor Olkedaar zou ik minstens 2 maanden over na willen denken.
quote:Op zondag 9 april 2017 20:46 schreef miaeak het volgende:
Herrrrman en oren! Romantisch! Zouden ze hem al ontgroend hebben?
2 tellen en poef klaar is Herman. Sorryquote:
Hahaha, ja dat denk ik ookquote:Op zondag 9 april 2017 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 tellen en poef klaar is Herman. Sorry
In principe is 1 seconde ook goed hoor, je hoeft hem er maar 1 keer in te stouwen.quote:Op zondag 9 april 2017 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 tellen en poef klaar is Herman. Sorry
Ja ik ook.quote:Op zondag 9 april 2017 20:47 schreef Chai het volgende:
Dacht even dat Alberdien nog ging terugtrekken
Alberdien gaat sowieso nooit voor het zingen de kerk uit.quote:Op zondag 9 april 2017 20:47 schreef Chai het volgende:
Dacht even dat Alberdien nog ging terugtrekken
Die meid is zo bleu dat alles de komende 5 jaar wel goed is.quote:Op zondag 9 april 2017 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In principe is 1 seconde ook goed hoor, je hoeft hem er maar 1 keer in te stouwen.
Verrassend.quote:Op zondag 9 april 2017 20:47 schreef Starlie het volgende:
Bij Marc zal er wel weer weinig gebeurd zijn.. weinig beeldmateriaal
Die wil nog een liefdesbaby!quote:Op zondag 9 april 2017 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alberdien gaat sowieso nooit voor het zingen de kerk uit.
Klaar terwijl u wachtquote:Op zondag 9 april 2017 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In principe is 1 seconde ook goed hoor, je hoeft hem er maar 1 keer in te stouwen.
Ja beetje laat. Broedseizoen over?quote:Op zondag 9 april 2017 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Alberdien komt nu pas aan met haar twijfels.
Je hebt niet heel veel tijd om te reageren, maar er zit nog veel tijd tussen het schrijven van de brief, speeddate en alles. Dit is wel extreem laatquote:Op zondag 9 april 2017 20:49 schreef potjecreme het volgende:
\
[..]
Ik snap het ook niet. Dat weet je toch als je jezelf opgeeft.
Die dochters.quote:Op zondag 9 april 2017 20:50 schreef Raap het volgende:
Te weinig van Olkes dochters gezien dit seizoen
In Frankrijk is ook geen fuck te beleven, vandaarquote:Op zondag 9 april 2017 20:50 schreef marcodej het volgende:
Herman heeft de interesses van een man van 69.
Is dit al de citytrip?quote:Op zondag 9 april 2017 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
Hermans citytrip is in het naastgelegen dorp
Je hebt toch niet 4 jaar nodig om goed verliefd te zijn?quote:Op zondag 9 april 2017 20:51 schreef Mozy het volgende:
Wel gek, die kennen elkaar pas echt 2 weken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |