Ik snap hem wel, maar... ik zou niet meer hard lopen voor hem, denk ik. Net als Riks, die moet er nog even over nadenken. Kom op zeg. Het is er of het is er niet.quote:Op zondag 9 april 2017 20:42 schreef MissJ het volgende:
Ik vind jullie allebei zo leuk.
Het zal je maar gezegd worden
Hebben ze toch al gedaan?quote:
Precies, dus dat.quote:Op zondag 9 april 2017 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, maar... ik zou niet meer hard lopen voor hem, denk ik. Net als Riks, die moet er nog even over nadenken. Kom op zeg. Het is er of het is er niet.
Misschien de 2e keerquote:Op zondag 9 april 2017 20:43 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ow echt? Was dat niet t voorstukje van vandaag?
Olke is tochtig.quote:Op zondag 9 april 2017 20:44 schreef Mozy het volgende:
Olkedie gaat GODVERDOMME toch niet wachten he.
Haar haar is in ieder geval al morsdood.quote:Op zondag 9 april 2017 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Alberdien gaat zichzelf vermoorden als ze niet gekozen wordt.
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op zondag 9 april 2017 20:44 schreef Mozy het volgende:
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 9 april 2017 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar haar is in ieder geval al morsdood.
quote:Op zondag 9 april 2017 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar haar is in ieder geval al morsdood.
Haha. Binnen een maand en anders nietquote:Op zondag 9 april 2017 20:44 schreef Mozy het volgende:
Ja maar alles in Nederland achterlaten voor Olkequote:Op zondag 9 april 2017 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk.
Als het goed voelt, hoppakee. Waar wacht je op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |