Hij wordt nu al tot favoriet voor de eindzege gebombardeerd. Op diverse internationale Eurovisie websites krijgt hij lovende commentaren. Kan hij het waarmaken? Gaan we met z'n allen volgend jaar gezellig naar Rome, Turijn of Milaan? Check het hieronder.twitter:EurovisionRai twitterde op zondag 12-02-2017 om 02:18:29🎤🎉Francesco Gabbani con Occidentali's Karma rappresenter l'Italia all'Eurovision Song Contest 2017! https://t.co/nIzh1W30X0 reageer retweet
Ik denk ook dat het een heel grote hit kan worden. Sterker nog: het zou me verbazen als dat niet gebeurt.quote:Op zondag 9 april 2017 20:12 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames van Ogene echt een voorbeeld aan Gabbani kunnen nemen. Ogene is vocaal echt beduidend sterker, en toch is Gabbani veel beter en heeft hij een veel grotere kans op de winst. Met name doordat hij wel een heel sterk nummer heeft die een groot publiek aan zal spreken en zijn performance is zoveel beter. Ik denk echt dat Occidentali's Karma de zomerhit van 2017 kan worden
Dit idd.quote:Op zondag 9 april 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een heel grote hit kan worden. Sterker nog: het zou me verbazen als dat niet gebeurt.
Gaat geen grote hit worden zoals Euphoria, Heroes of Fairytale. Zal heus wel paar weekjes in de charts verschijnen, maar ook snel weer verdwijnen. Dit gaat de grote tegenvaller dit jaar worden. Gaat ook niet winnen echt niet.quote:Op zondag 9 april 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een heel grote hit kan worden. Sterker nog: het zou me verbazen als dat niet gebeurt.
Ik spreek je zaterdag 13 mei weer.quote:Op maandag 10 april 2017 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat geen grote hit worden zoals Euphoria, Heroes of Fairytale. Zal heus wel paar weekjes in de charts verschijnen, maar ook snel weer verdwijnen. Dit gaat de grote tegenvaller dit jaar worden. Gaat ook niet winnen echt niet.
Euphoria is de allergrootste ESF hit ooit. Denk je nu echt dat dit dat gaat overtreffen?quote:Op maandag 10 april 2017 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik spreek je zaterdag 13 mei weer.
Ik voorspel trouwens niet alleen Songfestival-winst, maar ik denk ook dat het de grootste Italiaanstalige hit in Nederland gaat worden sinds het tijdperk Eros Ramazotti, Laura Pausini, etc.
Dat schrijf ik niet; beter lezen.quote:Op maandag 10 april 2017 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Euphoria is de allergrootste ESF hit ooit. Denk je nu echt dat dit dat gaat overtreffen?Even serieus.
Ik denk niet dat het Euphoria gaat overtreffen, maar dat het een grotere hit wordt dan Fairytale en Heroes geloof ik echt welquote:Op maandag 10 april 2017 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Euphoria is de allergrootste ESF hit ooit. Denk je nu echt dat dit dat gaat overtreffen?Even serieus.
Het heeft wel nu al meer views op YouTube vr het ESF dan dat Euphoria er zoveel jaar n winst heeft. Nee dat zegt nog steeds niet alles, maar toch wel ets over de populariteit.quote:Op maandag 10 april 2017 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blanchequote:
Ik ben niet meteen overtuigd dat de almachtige zendermanagers deze plaat wel in het profiel van Radio 2 of 3FM vinden passen. Zodra het een ESF-plaat is, moet het immers minstens van het niveau Stairway To Heaven of Child In Time zijn om enige aanspraak op airplay te maken.quote:Op maandag 10 april 2017 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik spreek je zaterdag 13 mei weer.
Ik voorspel trouwens niet alleen Songfestival-winst, maar ik denk ook dat het de grootste Italiaanstalige hit in Nederland gaat worden sinds het tijdperk Eros Ramazotti, Laura Pausini, etc.
3FM gaat dit inderdaad niet of nauwelijks draaien. 3FM is hard op weg om een onluisterbare pauperzender te worden, waar de nieuwste flop van Fresku tot Megahit wordt gebombardeerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben niet meteen overtuigd dat de almachtige zendermanagers deze plaat wel in het profiel van Radio 2 of 3FM vinden passen. Zodra het een ESF-plaat is, moet het immers minstens van het niveau Stairway To Heaven of Child In Time zijn om enige aanspraak op airplay te maken.
Werd Loreen op radio FM regelmatig gedraaid?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
3FM gaat dit inderdaad niet of nauwelijks draaien. 3FM is hard op weg om een onluisterbare pauperzender te worden, waar de nieuwste flop van Fresku tot Megahit wordt gebombardeerd.
Overigens - ik voel me net riazop - nadert de videoclip van Occidentali's Karma nu de 90 miljoen op YouTube.
Redelijk vaak, niet extreem:quote:Op woensdag 12 april 2017 21:37 schreef ato het volgende:
[..]
Werd Loreen op radio FM regelmatig gedraaid?
Nog steeds op schema om ruim voor het ESF de 100 miljoen te halen dus.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
3FM gaat dit inderdaad niet of nauwelijks draaien. 3FM is hard op weg om een onluisterbare pauperzender te worden, waar de nieuwste flop van Fresku tot Megahit wordt gebombardeerd.
Overigens - ik voel me net riazop - nadert de videoclip van Occidentali's Karma nu de 90 miljoen op YouTube.
Dat had ik dus ook. Ik heb het nummer nu zo vaak gehoord dat het niet meer leuker kan worden dan het is, maar het is voor mij nu een serieuze kandidaat voor plek #1 in mijn jaarlijst. Het jaar is natuurlijk nog lang, maar deze plaat gaat zeker in de Top 10 eindigenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe vaker ik hem hoor hoe leuker ik hem vind.
Je begrijpt waarom mensen het geweldig vinden. Dat zegt eigenlijk alles al.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:50 schreef Cyan9 het volgende:
Even een tegen geluidje; het doet me nog steeds helemaal niks. Ik begrijp wel waarom mensen het helemaal geweldig vinden, zie de charme er ook wel van, maar ik verwacht niet dat ik nog in de "NAMASTE ALE" modus kom.
Kan toch, heel veel mensen vonden de Oekrane inzending vorig jaar geweldig en daarvan kon ik me niet eens voorstellen dat anderen het berhaupt een beetje mooi vonden.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:50 schreef Cyan9 het volgende:
Even een tegen geluidje; het doet me nog steeds helemaal niks. Ik begrijp wel waarom mensen het helemaal geweldig vinden, zie de charme er ook wel van, maar ik verwacht niet dat ik nog in de "NAMASTE ALE" modus kom.
Maar er zijn grenzen, het hoeft niet te winnen.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan toch, heel veel mensen vonden de Oekrane inzending vorig jaar geweldig en daarvan kon ik me niet eens voorstellen dat anderen het berhaupt een beetje mooi vonden.Dus jij bent al veel meer inlevend nu met Itali dan ik destijds met Oekrane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |