stuur door.quote:Op zondag 9 april 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mohim, stuur foto. Moet je wel eerst beoordelen voor ik je hand laten vragen.
Hij moet natuurlijk wel weten wat voor soort vlees hij hand gaat vragen.quote:Op zondag 9 april 2017 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had de jouwe ook doorgestuurd. vond ie prima.
Haha niet liegen, je wou ze niet doorsturen.quote:Op zondag 9 april 2017 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had de jouwe ook doorgestuurd. vond ie prima.
Ik wil ze wil, maar mag niet.quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha niet liegen, je wou ze niet doorsturen.
Maar, wil je in Nederland bruiloft houden? Of Maghreb?quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha niet liegen, je wou ze niet doorsturen.
In Maghreb.quote:Op zondag 9 april 2017 22:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, wil je in Nederland bruiloft houden? Of Maghreb?
Maar, waar dan in Maghreb? Ik wil Tetouan.quote:Op zondag 9 april 2017 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Maghreb.
En Stimirol is ook uitgenodigd ,omdat ze zo netjes is geweest niet jouw fotos door te sturen
Geen praatjes he Mattie.quote:Op zondag 9 april 2017 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Maghreb.
En Stimirol is ook uitgenodigd ,omdat ze zo netjes is geweest niet jouw fotos door te sturen
sirquote:Op zondag 9 april 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, waar dan in Maghreb? Ik wil Tetouan.
Sowieso een tafel met Montelly, Drug, Stimorol en nog een aantal.
Ik ben serieus.quote:
Wat jij wil schatje.quote:Op zondag 9 april 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, waar dan in Maghreb? Ik wil Tetouan.
Sowieso een tafel met Montelly, Drug, Stimorol en nog een aantal.
okquote:Op zondag 9 april 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Laat me met rust. Of je bent niet meer uitgenodigd.
Ayayayyaayyayaya Trouble in Paradisequote:Op zondag 9 april 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Laat me met rust. Of je bent niet meer uitgenodigd.
No fushia no partyquote:Op zondag 9 april 2017 22:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
[..]
Wat jij wil schatje.
Drug en Stimirol zijn welkom , die Montelly komt niet binnen.
Maar wacht, jij en Stimorol aan een tafel? Gaat dat wel goed?quote:Op zondag 9 april 2017 23:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben meer het type die stiekem alleen maar ga zitten eten
Niet te geloven die Maghrebijnse, denk je serieus bezig te zijn met iemand gaat ze cammen met Drugs.quote:
Ik val niet op jou.quote:Op zondag 9 april 2017 23:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet te geloven die Maghrebijnse, denk je serieus bezig te zijn met iemand gaat ze cammen met Drugs.
ONGELOFELIJK!!
Heb jij nog steeds een vriend?
Ja hoor, op elk huwelijk is er wel een oom en tante die elkaar niet kunnen luchten tochquote:Op zondag 9 april 2017 23:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar wacht, jij en Stimorol aan een tafel? Gaat dat wel goed?
Wat heeft cammen met te maken met serieuze plannen? Kan toch ook gewoon vrienden zijn? Of misschien roddelen we wel over jullie?quote:Op zondag 9 april 2017 23:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet te geloven die Maghrebijnse, denk je serieus bezig te zijn met iemand gaat ze cammen met Drugs.
ONGELOFELIJK!!
Heb jij nog steeds een vriend?
jammer want begon net spannend te wordenquote:Op zondag 9 april 2017 23:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Chips. Tel is uitgevallen tijdens praten. Even geduld. Bel je zo.
Hahah wel in je chicksquote:Op zondag 9 april 2017 23:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat dit geen toegevoegde waarde heeft in mijn leven?
Ok, sorry. Kom je wel nog op mijn bruiloft?quote:Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zeg gewoon shit. Is net hetzelfde met mensen die ipv van putain purée zeggen
schiet maar op danquote:Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wacht even! Niet in slaap vallen, jij. Ga het nog spannender maken.
Gister nog, wajoooo, drama.. alsof de avond om hen draaide.quote:Op zondag 9 april 2017 23:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja hoor, op elk huwelijk is er wel een oom en tante die elkaar niet kunnen luchten toch
Vertel meerquote:Op zondag 9 april 2017 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gister nog, wajoooo, drama.. alsof de avond om hen draaide.
Valt eigenlijk niet veel te vertellen, hoe je het voor je ziet. Tafels opzettelijk uit elkaar gehouden, koude sfeer issues van 303992 jaar geleden weer aankaarten tegen de andere famleden.quote:
Dat soort mensenquote:Op zondag 9 april 2017 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt eigenlijk niet veel te vertellen, hoe je het voor je ziet. Tafels opzettelijk uit elkaar gehouden, koude sfeer issues van 303992 jaar geleden weer aankaarten tegen de andere famleden.
Zijn oud zeker want die klagen altijd.quote:Op maandag 10 april 2017 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden geld in een briefje geven en dan klagen over de gierigheid van de ander
Gewoon fagz.quote:Op maandag 10 april 2017 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijn oud zeker want die klagen altijd.
zilvervisje.quote:Op zondag 9 april 2017 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn rechteroor steekt en doet zwaar zeer. Zou dat een insect zijn ofzo
Vind het vies.quote:Op maandag 10 april 2017 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
Heb net Koerdische baklava op.
Turken zijn toch echt superieur in baklava.
Inshallahquote:Op zondag 9 april 2017 23:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ok, sorry. Kom je wel nog op mijn bruiloft?
Met een jood.quote:Op maandag 10 april 2017 08:48 schreef jamesdeen het volgende:
Maghrebijnse, je mag wel met mij trouwen. Maar dan moet je je wel bekeren en emigreren.
hoezo niet?quote:Op maandag 10 april 2017 10:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij zal niet bekeren naar het jodendom. Daar doel ik op.
Nou.
ahww ☺😊quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer is de meet jongens? Ik gun het jullie
Emigreren naar?quote:Op maandag 10 april 2017 08:48 schreef jamesdeen het volgende:
Maghrebijnse, je mag wel met mij trouwen. Maar dan moet je je wel bekeren en emigreren.
Ik ken drug al 9 jaar. Vandaar de kusjes.quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer is de meet jongens? Ik gun het jullie
Gun het nog steeds. Gewoon meeten mensen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ken drug al 9 jaar. Vandaar de kusjes.
Hoezo meeten?quote:Op maandag 10 april 2017 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gun het nog steeds. Gewoon meeten mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |