stuur door.quote:Op zondag 9 april 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mohim, stuur foto. Moet je wel eerst beoordelen voor ik je hand laten vragen.
Hij moet natuurlijk wel weten wat voor soort vlees hij hand gaat vragen.quote:Op zondag 9 april 2017 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had de jouwe ook doorgestuurd. vond ie prima.
Haha niet liegen, je wou ze niet doorsturen.quote:Op zondag 9 april 2017 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had de jouwe ook doorgestuurd. vond ie prima.
Ik wil ze wil, maar mag niet.quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha niet liegen, je wou ze niet doorsturen.
Maar, wil je in Nederland bruiloft houden? Of Maghreb?quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha niet liegen, je wou ze niet doorsturen.
In Maghreb.quote:Op zondag 9 april 2017 22:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, wil je in Nederland bruiloft houden? Of Maghreb?
Maar, waar dan in Maghreb? Ik wil Tetouan.quote:Op zondag 9 april 2017 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Maghreb.
En Stimirol is ook uitgenodigd ,omdat ze zo netjes is geweest niet jouw fotos door te sturen
Geen praatjes he Mattie.quote:Op zondag 9 april 2017 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Maghreb.
En Stimirol is ook uitgenodigd ,omdat ze zo netjes is geweest niet jouw fotos door te sturen
sirquote:Op zondag 9 april 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, waar dan in Maghreb? Ik wil Tetouan.
Sowieso een tafel met Montelly, Drug, Stimorol en nog een aantal.
Ik ben serieus.quote:
Wat jij wil schatje.quote:Op zondag 9 april 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, waar dan in Maghreb? Ik wil Tetouan.
Sowieso een tafel met Montelly, Drug, Stimorol en nog een aantal.
okquote:Op zondag 9 april 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Laat me met rust. Of je bent niet meer uitgenodigd.
Ayayayyaayyayaya Trouble in Paradisequote:Op zondag 9 april 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Laat me met rust. Of je bent niet meer uitgenodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |