Mannen onderling ,maar niet tijdens een reis met hun vrouw/gezin.quote:Op zondag 9 april 2017 21:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
So what? Leer ik van en maakt me alleen maar weerbaarder.
Wie zegt dat dat niet zou gebeuren met een man? Hoevaak zijn mannen wel niet verwikkeld in een vechtpartij?
Nie overdrijven.quote:Op zondag 9 april 2017 21:35 schreef JohnShooter het volgende:
Jij bent te modern. Vrouwen horen thuis.
Nee, serieus.quote:Op zondag 9 april 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk aan het trollen.
Als een man een salaris heeft van meer dan 3000 euro is dat prima.quote:Op zondag 9 april 2017 21:39 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, serieus.
Vrouwen bij ons horen niet te werken, die zorgen voor huishouden, kinderen en man.
Ik verdien het geld wel, ik vind het ook vreselijk dat mijn vriendin verplicht moet werken.
neequote:Op zondag 9 april 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als een man een salaris heeft van meer dan 3000 euro is dat prima.
Ik zie geen actie vanuit je kant? Of denk je soms te trouwen zonder moeite te doen?quote:Op zondag 9 april 2017 21:42 schreef PSVCL het volgende:
Wil je nog met mij trouwen?
Gaan we samen op reis
Het is geen 1800 meer.quote:Op zondag 9 april 2017 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat we ons vrouwtjes willen beschermen?
Je bent qua uiterlijk wel mijn type,...ik zal snel actie ondernemen.quote:Op zondag 9 april 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zie geen actie vanuit je kant? Of denk je soms te trouwen zonder moeite te doen?
Ik wacht af.quote:Op zondag 9 april 2017 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent qua uiterlijk wel mijn type,...ik zal snel actie ondernemen.
Sneller dan ik van plan was.
Als je terug bent uit Madrid.
rijkdom, aanzien, machtquote:Op zondag 9 april 2017 21:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Aangezien ik bepaalde dingen wil.
Ja ben even licht als jou,..en 1:85.quote:Op zondag 9 april 2017 21:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik wacht af.
Moet wel eerst weten hoe jouw uiterlijk is. Ben je ook licht?
Haarkleur? Je gezicht?quote:
meer dan 3kquote:Op zondag 9 april 2017 21:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon een leuke, lieve en oprechte man. Een man die bij mij past. Meer hoef ik niet.
Mohim, stuur foto. Moet je wel eerst beoordelen voor ik je hand laten vragen.quote:Op zondag 9 april 2017 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kort zwart haar.
Gewoon 2 ogen (bruin) een neus en een mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |