jammer want begon net spannend te wordenquote:Op zondag 9 april 2017 23:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Chips. Tel is uitgevallen tijdens praten. Even geduld. Bel je zo.
Hahah wel in je chicksquote:Op zondag 9 april 2017 23:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat dit geen toegevoegde waarde heeft in mijn leven?
Ok, sorry. Kom je wel nog op mijn bruiloft?quote:Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zeg gewoon shit. Is net hetzelfde met mensen die ipv van putain purée zeggen
schiet maar op danquote:Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wacht even! Niet in slaap vallen, jij. Ga het nog spannender maken.
Gister nog, wajoooo, drama.. alsof de avond om hen draaide.quote:Op zondag 9 april 2017 23:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja hoor, op elk huwelijk is er wel een oom en tante die elkaar niet kunnen luchten toch
Vertel meerquote:Op zondag 9 april 2017 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gister nog, wajoooo, drama.. alsof de avond om hen draaide.
Valt eigenlijk niet veel te vertellen, hoe je het voor je ziet. Tafels opzettelijk uit elkaar gehouden, koude sfeer issues van 303992 jaar geleden weer aankaarten tegen de andere famleden.quote:
Dat soort mensenquote:Op zondag 9 april 2017 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt eigenlijk niet veel te vertellen, hoe je het voor je ziet. Tafels opzettelijk uit elkaar gehouden, koude sfeer issues van 303992 jaar geleden weer aankaarten tegen de andere famleden.
Zijn oud zeker want die klagen altijd.quote:Op maandag 10 april 2017 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden geld in een briefje geven en dan klagen over de gierigheid van de ander
Gewoon fagz.quote:Op maandag 10 april 2017 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijn oud zeker want die klagen altijd.
zilvervisje.quote:Op zondag 9 april 2017 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn rechteroor steekt en doet zwaar zeer. Zou dat een insect zijn ofzo
Vind het vies.quote:Op maandag 10 april 2017 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
Heb net Koerdische baklava op.
Turken zijn toch echt superieur in baklava.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |