Neymar kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dybala is serieus een betere toneelspeler dan Busquets.
Gaat je kamer straks helemaal naar schijt meurenquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Brammess het volgende:
Ik draai de tv een beetje, zet een schoen tegen de deur en ga schijten
Kssst, ik probeer weer wat tegenwicht te bieden aan de gebruikelijke VBL-frames waarin alleen Barcelona de boosdoener is.quote:
Misschien heeft ie een plonspot, dat dempt de deur wel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat je kamer straks helemaal naar schijt meuren
Ronaldo is beter.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kssst, ik probeer weer wat tegenwicht te bieden aan de gebruikelijke VBL-frames waarin alleen Barcelona de boosdoener is.
Want?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Paxcon van Dybala vindt.
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kssst, ik probeer weer wat tegenwicht te bieden aan de gebruikelijke VBL-frames waarin alleen Barcelona de boosdoener is.
Ronaldo vind ik steeds meer een pure afmaker aan het worden. Je ziet hem minder vaak uitgebreid zijn trukendoos opengooien.quote:
Ik zie weinig die het echt een geweldige keeper vindenquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Ter Stegen is toch wel een beetje overschat, niet?
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Paxcon van Dybala vindt.
Dat ging over hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |