Dan zitten die odds vast altijd dronken naar een wedstrijd van Barcelona te kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Odds waren voor de wedstrijd gewoon in het voordeel van Barcelona.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet bij unibet hoor. naja 0.03 dan maar winst was bij beide ongeveer bijna evenquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hmm how oddquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Unibet snapt er vast niks van inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zitten die odds vast altijd dronken naar een wedstrijd van Barcelona te kijken.
Minimaal verschil. Maar wel verschil.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet bij unibet hoor. naja 0.03 dan maar winst was bij beide ongeveer bijna even
Zijn we iets op het spoor?quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Unibet both to score was eerst 1.80 toen 10 min later 1.66
ok
Dat denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Unibet snapt er vast niks van inderdaad.
Ik ben geen complotdenker, maar...quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Unibet both to score was eerst 1.80 toen 10 min later 1.66
ok
De Witte Keniaan is ook niet zo goed, maar slechter dan Nelom is onmogelijk zou je denken. Misschien is er een tor van Frank naar Gio overgesprongen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet jij dat nou Slob, heeft Woudenberg allebei zijn benen laten amputeren ofzo dat hij nou nog niet aan spelen toekomt?
Wel meer als ik al die cliché's soms zo eens hoorquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Witte Keniaan is ook niet zo goed, maar slechter dan Nelom is onmogelijk zou je denken. Misschien is er een tor van Frank naar Gio overgesprongen.
Ik blijf op mijn gat zitten hier.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou in dienst nemen dan.
Denk je dat het Exit Gio is als ze geen kampioen worden dit jaar?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel meer als ik al die cliché's soms zo eens hoor
Neuh. Hij doet het qua resultaat natuurlijk primaquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk je dat het Exit Gio is als ze geen kampioen worden dit jaar?
Neymar kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dybala is serieus een betere toneelspeler dan Busquets.
Gaat je kamer straks helemaal naar schijt meurenquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Brammess het volgende:
Ik draai de tv een beetje, zet een schoen tegen de deur en ga schijten
Kssst, ik probeer weer wat tegenwicht te bieden aan de gebruikelijke VBL-frames waarin alleen Barcelona de boosdoener is.quote:
Misschien heeft ie een plonspot, dat dempt de deur wel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat je kamer straks helemaal naar schijt meuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |