SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:53 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kap eens met je schijtlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik op voetbal zat, liep ie leeg.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Toen ik op voetbal zat maakte ik ze ook zo
In zee met een strandbal zeker.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Toen ik op voetbal zat maakte ik ze ook zo
ik zat achter het doelquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Toen ik op voetbal zat, liep ie leeg.
#viesdik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk het welquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:54 schreef Rabieluh het volgende:
Gaat Messi zo de scheids weer uitschelden?
Rollebol, hey hij raakt me gvd, rollebol, penalty hey fantastisch goal 6-1 hoi we zijn door geweldige remuntada voor altijd herinneren ook over 40 jaar fap fap fap al ben je nog zo slecht als je barcelona heetquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar het boeit toch niet of Juventus vandaag met 4-0 wint, Barça gaat toch wel door in de return met schijtmazzel.
Deze is hard, maar is hier volkomen op z'n plaatsquote:
Ho ho, remuntada! Bek houden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is toch geen verrassing voor de meesten mag ik hopen. Hele seizoen al bagger en dan vandaag ook nog zonder Busquets en mét Mathieu
Busquetsquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is toch geen verrassing voor de meesten mag ik hopen. Hele seizoen al bagger en dan vandaag ook nog zonder Busquets en mét Mathieu
Weet jij dat nou Slob, heeft Woudenberg allebei zijn benen laten amputeren ofzo dat hij nou nog niet aan spelen toekomt?quote:
Odds waren voor de wedstrijd gewoon in het voordeel van Barcelona.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
gratis geldquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Odds waren voor de wedstrijd gewoon in het voordeel van Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |