SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink![]()
Deze had beter na GIRLS TALK gekundquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:35 schreef ToT het volgende:
Silence is golden? Niet op Radio49!MUZIEK WILLEN WE!
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde net "Silence is Golden van The Tremeloes" typen, maar toen was het topic vol. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Tailfox fan is van dit nummer.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde net "Silence is Golden van The Tremeloes" typen, maar toen was het topic vol. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Tailfox fan is van dit nummer.
quote:
Draaimolen ja?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt obscuur. Wel leuk zo, met een draaimolen erin.
Vout staat tot Melting als Gup tot elke andere Radio 49-DJ. Soms komt -ie er ongewenst doorheen.quote:
Is juist gezellig in de stad!quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Draaiorgels....de Ooraids van de straat
Ballet of the Cripple lijkt mij wel interessantquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
4 weken in de Top 40
18 hoogste notering
1973
Gezellig voor wie?quote:
Dit is Vout niet hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vout staat tot Melting als Gup tot elke andere Radio 49-DJ. Soms komt -ie er ongewenst doorheen.
Jij houdt meer van het moderne werk of niet?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Ik schrik er van.
Hoe heeft dit ooit op nummer 18 kunnen komen van welke hitlijst dan ook?
Ja en? Boef staat ook in de top 40.... dat maakt het nog niet goedquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is Vout niet hoor.![]()
Stond in 1973 gewoon in de top 40.
Voor mij en voor Muis bijvoorbeeld.quote:
Ik geloof het welquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij houdt meer van het moderne werk of niet?
Alsjeblieft zeg...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en? Boef staat ook in de top 40.... dat maakt het nog niet goed
The Art of Noise feat. Jom Tones.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ok, die met de art of noise dan
[ afbeelding ]
Na de uitzending van Melting kun je dit eens bekijken, mocht je willen:quote:
Ja, die had ik al ontdekt. Peaceman draaide laatst iets van hen. Die heb ik toen genoteerd.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Na de uitzending van Melting kun je dit eens bekijken, mocht je willen:
MUZ / Klyne - Nederlandse electropop met soulvolle zang
Tijd om gebroken harten te fixenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijd om gebroken harten te fixen
Peaceman?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die had ik al ontdekt. Peaceman draaide laatst iets van hen. Die heb ik toen genoteerd.
Die tanden ook van die middelstequote:
Alles wat ie post heeft wel een link of is overduidelijk van TopNotch.....quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg...![]()
Ik ben benieuwd wanneer de hele zwendel aan het licht komt. En tot die tijd: mongolen als riazop gewoon zo veel mogelijk negeren.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef Melting het volgende:
Wat te doen zo meteen om 23.00 uur?
Nog even een (half) uurtje doorgaan?
Awwwwwwwquote:
Of wil iemand anders draaien?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef Melting het volgende:
Zuid Afrikaans.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klinkt als een Nederlands dames clubje
Nachtdienst begint om 0:00u.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef Melting het volgende:
Ik heb laatst een aflevering van de Engelse "Verborgen Verleden" gezien (Who Do You Think You Are?) met Robin Gibb. Die ging op zoek naar z'n voorouders en stuitte onder meer op een voorvader die veel heeft betekend voor de rechten van arbeiders, zoals vrij hebben op zaterdagmiddag (in die tijd werd er 6 dagen per week gewerkt).quote:
Ach, blank... Zuid Afrikaans....quote:
Ik zou het gewoon doenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef Melting het volgende:
nou....quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, blank... Zuid Afrikaans....
Zit er niet ver naast
Die orenquote:
* just me heeft wel wat knappe zulu mannen gezienquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
* just me heeft wel wat knappe zulu mannen gezien
Merel is verwekt in ZAquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat aandachtig te luisteren. Mooi nummer, maar ik kan de stem (nog) niet plaatsen.
Goed om te wetenquote:
En zelfs dan ben je sneller dan ikquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sixpence Non The Richer - Kiss me
quote:
2 borrels.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
goedenavondhet werd iets meer dan één borrel.
Je was bij just me?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Zuiperds!quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Bijna een fles malibu.wel met cola.
Ja, want het feit dat het met cola gemengd is, maakt de fles malibu spontaan minder veel lijkendquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt wel lachen als je meedoet met raden hoop ik.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt wel lachen als je meedoet met raden hoop ik.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
voor de verandering niet bij jou op de bank
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch gewoon dezelfde gozer in verschillende poses?quote:
zuiperd...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zuiperds!
Als het maar gezellig was.
Zeker.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, want het feit dat het met cola gemengd is, maakt de fles malibu spontaan minder veel lijkend
The Pasadenas. Dat vond ik toen wel erg leuk. Net zoals Imagination. Dat waren voor mij vergelijkbare bands toendertijd.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik op?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Uhmm.... de sample komt uit Psycho, maar ik weet niet welke nigga-roepende rapper dit is. Busta Rhymes of zo?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow moet wel even mijn lenzen uitdoen. Ik zie en beetje wazig.
Uhm, je ogen kan je niet uitdoen hoorquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
mijn opa kon één oog wel uitdoenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uhm, je ogen kan je niet uitdoen hoor
Zij mogen het...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Weet iemand trouwens waarom rappers met een donkere huidskleur niks anders dan doen "nigga" roepen in hun nummers? Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het zo storend.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Weet iemand trouwens waarom rappers met een donkere huidskleur niks anders dan doen "nigga" roepen in hun nummers? Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het zo storend.
Op het werk hebben we ooit een grap uitgehaald met een collega die zijn ogen liet laseren. We hadden z'n hele bureaublad wazig gemaakt... En tegenover hem hadden we zo'n typisch opticien-vel opgehangen, met lettertjes die steeds kleiner worden. Uiteraard onderaan ook wazig gemaakt...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt wel lachen als je meedoet met raden hoop ik.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op het werk hebben we ooit een grap uitgehaald met een collega die zijn ogen liet laseren. We hadden z'n hele bureaublad wazig gemaakt... En tegenover hem hadden we zo'n typisch opticien-vel opgehangen, met lettertjes die steeds kleiner worden. Uiteraard onderaan ook wazig gemaakt...
contactlenzen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uhm, je ogen kan je niet uitdoen hoor
9 weken in de Top 40quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
L
[..]
Op het werk hebben we ooit een grap uitgehaald met een collega die zijn ogen liet laseren. We hadden z'n hele bureaublad wazig gemaakt... En tegenover hem hadden we zo'n typisch opticien-vel opgehangen, met lettertjes die steeds kleiner worden. Uiteraard onderaan ook wazig gemaakt...
mooi nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
No. 9: “Wives, submit to your husbands as to the Lord.” (Ephesians 5:22)
![]()
De bijbel zegt het. Dus het is waar.quote:
En dat uit jouw mondquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De bijbel zegt het. Dus het is waar.
Nummers 32 is ook een fijne!quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, dit staat o.a. in de bijbel... gezellig boek wel
No. 1:St Paul’s advice about whether women are allowed to teach men in church:
“I do not permit a woman to teach or to have authority over a man; she must be silent.” (1 Timothy 2:12)
No. 2: In this verse, Samuel, one of the early leaders of Israel, orders genocide against a neighbouring people:
“This is what the Lord Almighty says... ‘Now go and strike Amalek and devote to destruction all that they have. Do not spare them, but kill both man and woman, child and infant, ox and sheep, camel and donkey.’” (1 Samuel 15:3)
No. 3: A command of Moses:
“Do not allow a sorceress to live.” (Exodus 22:18)
No. 4: The ending of Psalm 137, a psalm which was made into a disco calypso hit by Boney M, is often omitted from readings in church:
“Happy is he who repays you for what you have done to us – he who seizes your infants and dashes them against the rocks.” (Psalm 137:9)
No. 5: Another blood-curdling tale from the Book of Judges, where an Israelite man is trapped in a house by a hostile crowd, and sends out his concubine to placate them:
“So the man took his concubine and sent her outside to them, and they raped her and abused her throughout the night, and at dawn they let her go. At daybreak the woman went back to the house where her master was staying, fell down at the door and lay there until daylight. When her master got up in the morning and opened the door of the house and stepped out to continue on his way, there lay his concubine, fallen in the doorway of the house, with her hands on the threshold. He said to her, ‘Get up; let’s go.’ But there was no answer. Then the man put her on his donkey and set out for home.” (Judges 19:25-28)
No. 6: St Paul condemns homosexuality in the opening chapter of the Book of Romans:
“In the same way also the men, giving up natural intercourse with women, were consumed with passion for one another. Men committed shameless acts with men and received in their own persons the due penalty for their error.” (Romans 1:27)
No. 7: In this story from the Book of Judges, an Israelite leader, Jephthah, makes a rash vow to God, which has to be carried out:
“And Jephthah made a vow to the Lord, and said, ‘If you will give the Ammonites into my hand, then whoever comes out of the doors of my house to meet me, when I return victorious from the Ammonites, shall be the Lord’s, to be offered up by me as a burnt-offering.’ Then Jephthah came to his home at Mizpah; and there was his daughter coming out to meet him with timbrels and with dancing. She was his only child; he had no son or daughter except her. When he saw her, he tore his clothes, and said, ‘Alas, my daughter! You have brought me very low; you have become the cause of great trouble to me. For I have opened my mouth to the Lord, and I cannot take back my vow.’” (Judges 11:30-1, 34-5)
No. 8: The Lord is speaking to Abraham in this story where God commands him to sacrifice his son:
‘Take your son, your only son Isaac, whom you love, and go to the land of Moriah, and offer him there as a burnt-offering on one of the mountains that I shall show you.’ (Genesis 22:2)
No. 9: “Wives, submit to your husbands as to the Lord.” (Ephesians 5:22)
No. 10: “Slaves, submit yourselves to your masters with all respect, not only to the good and gentle but also to the cruel.” (1 Peter 2:18)
Je kunt er maar druk mee zijn ...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummers 32 is ook een fijne!
Mozes en z'n matties die de vijand uitroeien en vervolgens 30.000 seksslaven nemen.
Alles dat in de Bijbel staat, ademt menselijke kortzichtigheid. Het barst van de tegenstrijdigheden en van de barbaarse, primitieve opvattingen. Bizar hoe veel mensen dit anno 2017 nog steeds serieus nemen, in plaats van zelf na te denken. Ik zal het nooit snappen....quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, dit staat o.a. in de bijbel... gezellig boek wel
(...)
je weet zeker dat het je telefoon is ?quote:
Zou me niks verbazen als ze als een idioot op de afstandsbediening van de TV zit te rammenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
je weet zeker dat het je telefoon is ?
Yeps. Ik hoor nu nog steeds Faith no more.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Toch weer even de contactlenzen indoen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Pak die verhalen en gooi daar nog een mannetje bij dat op een vliegend paard door de vacuum van de ruimte naar de maan vloog en die in tweeën splitste, en vertienvoudig de barbarisme en je hebt de Koran!quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles dat in de Bijbel staat, ademt menselijke kortzichtigheid. Het barst van de tegenstrijdigheden en van de barbaarse, primitieve opvattingen. Bizar hoe veel mensen dit anno 2017 nog steeds serieus nemen, in plaats van zelf na te denken. Ik zal het nooit snappen....
Ik heb een bril op. 🤓quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch weer even de contactlenzen indoen.
Welke film? Die met dat blinde meisje? Of was dat gewoon een clip?quote:
Ik ga het even opzoeken. Iets met ballet volgens mij.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke film? Die met dat blinde meisje? Of was dat gewoon een clip?
Play The Gamequote:
Je accepteert ook andere halve inzendingenquote:
Maar die zijn niet zo snel als jij.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je accepteert ook andere halve inzendingen
Voor jou leggen we de lat wat hoger. Dat was net zoals vroeger op school.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je accepteert ook andere halve inzendingen
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor jou leggen we de lat wat hoger. Dat was net zoals vroeger op school.
[..]
Ja kan je nagaan.... dus zelfs met hele benaming ben ik sneller dan die halfjesquote:
[..]
Ik was nu compleet en snel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja kan je nagaan.... dus zelfs met hele benaming ben ik sneller dan die halfjes
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luisterde al wel even, maar was even aan het tikgeiten.
Ik was snellerquote:
Geen idee, de race is pas om 8 uur morgenochtend.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:23 schreef Rafeiro het volgende:
Teruglezen ga ik niet redden en ook geen zin in.
Wie won?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:23 schreef Rafeiro het volgende:
Teruglezen ga ik niet redden en ook geen zin in.
Wie won?
zesjes-cultuur he. Ik ben er groot mee gewordenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zie wat dat ons onderwijs gebracht heeft![]()
Nee, ik dacht, pas mij aan aan het niveau van de restquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, ik dacht, pas mij aan aan het niveau van de rest
RIP aan de nabestaandenquote:
Vaak zouden docenten ook maar een mager zesje halen, dat is het probleem.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
zesjes-cultuur he. Ik ben er groot mee geworden
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vaak zouden docenten ook maar een mager zesje halen, dat is het probleem.
Als je je docent gaat corrigeren word je bij de docent niet populair, maar in de klas nog minder.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien moet ik ook maar een fles Malibu drinkenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een fles Malibu drinken
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kloptquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je je docent gaat corrigeren word je bij de docent niet populair, maar in de klas nog minder.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een fles Malibu drinken
Bijna bedtijd voor just mequote:
Half uurtje kun je nog wel volhouden toch?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Bijna bedtijd voor just me
morgen afspraak bij een kasteel, je weet niet of die prins op het witte paard langskomt
dat gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Half uurtje kun je nog wel volhouden toch?
Agnetha staat er ook niet bijquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Apart hoesje... de naam ABBA staat er niet eens op.
nog eventjes....quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Bijna bedtijd voor just me
morgen afspraak bij een kasteel, je weet niet of die prins op het witte paard langskomt
Scherpquote:
Had ik al gezegdquote:
Stond op een verzamel album wat wij vroeger hadden.....quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stond op een verzamel album wat wij vroeger hadden.....
* OscarMopperkont was toen nog een Oscartje
Het vak op de middelbare school waar dat meer dan eens voorkwam haalde ik ook gewoon niet op het examenquote:
Kijk maar naar de hoes. Toen waren zij nog jong.quote:
Soms heb je ze gewoon nodigquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het vak op de middelbare school waar dat meer dan eens voorkwam haalde ik ook gewoon niet op het examenAls ze zoveel fouten maakt, waarom dan nog serieus nemen?
Met welk nummer?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Kylie Minogue... uit haar Stock, Aitken & Waterman-tijd.
Graag gedaan. Bedankt voor het luisteren.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deunskes Melt
* OscarMopperkont gaat slapen...op tijd op voor de F1
Vroem vroem
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vroem vroem
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vroem vroem
[ afbeelding ]
F1 is so overrated...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vroem vroem
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
F1 is so overrated...
Desalniettemin slaap lekker![]()
Je hebt niets liever.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Ik zal je nog eens uitnodigen op de bank
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik vind autosport en motorsport dus echt vreselijk.
Ja ja, zeg je nuquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:38 schreef Melting het volgende:
De plaat die hierna komt, zou Oscar erg kunnen waarderen.
einde romancequote:
zal ik vast David Bowie typen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:38 schreef Melting het volgende:
De plaat die hierna komt, zou Oscar erg kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |