Pak die verhalen en gooi daar nog een mannetje bij dat op een vliegend paard door de vacuum van de ruimte naar de maan vloog en die in tweeën splitste, en vertienvoudig de barbarisme en je hebt de Koran!quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles dat in de Bijbel staat, ademt menselijke kortzichtigheid. Het barst van de tegenstrijdigheden en van de barbaarse, primitieve opvattingen. Bizar hoe veel mensen dit anno 2017 nog steeds serieus nemen, in plaats van zelf na te denken. Ik zal het nooit snappen....
Ik heb een bril op. 🤓quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch weer even de contactlenzen indoen.
Welke film? Die met dat blinde meisje? Of was dat gewoon een clip?quote:
Ik ga het even opzoeken. Iets met ballet volgens mij.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke film? Die met dat blinde meisje? Of was dat gewoon een clip?
Play The Gamequote:
Je accepteert ook andere halve inzendingenquote:
Maar die zijn niet zo snel als jij.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je accepteert ook andere halve inzendingen
Voor jou leggen we de lat wat hoger. Dat was net zoals vroeger op school.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je accepteert ook andere halve inzendingen
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor jou leggen we de lat wat hoger. Dat was net zoals vroeger op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |