Ik ken zat mensen die ritalin slikken, terwijl ze geen adhd hebben. Die doen 't om meer energie te krijgen. Gister schreven 5 mensen hier ook al dat iemand met adhd 'normaal' wordt na het slikken van ritalin. Iemand zonder adhd wordt er hyper van. Bil wordt er hyper van.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:29 schreef puzziepie het volgende: [..] Ze slikt ritalin ,maar heeft nog wel meer stoornissen als je haar ziet
Ik zet het in mijn boodschappen appquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die ritalin slikken, terwijl ze geen adhd hebben. Die doen 't om meer energie te krijgen. Gister schreven 5 mensen hier ook al dat iemand met adhd 'normaal' wordt na het slikken van ritalin. Iemand zonder adhd wordt er hyper van. Bil wordt er hyper van.
het is een drug, inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zet het in mijn boodschappen app
Zelfs door dit te lezen word ik agressief van die gastquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Kef wilduhuhu zich daar neiiiiieet voor op werpuhhuh, maar doehoet het toch, de held
Ik ruil altijd. Soort van kwartet, maar dan anders.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zet het in mijn boodschappen app
Dat heb je zonder toch ook al...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan heb ik 800 posts per dag met Ritalin
een aantal middelen kan je als drugs beschouwen, is iets ander als je het echt nodig hebtquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan heb ik 800 posts per dag met Ritalin
Ik ga er geen kaartje aan hangen. Wij weten het niet. Ik weet wel dat ik ooit een combi kreeg van mijn huisarts waar ik net zo druk gestoord van werd als Blily gisteren, en dat was geen ritalin.quote:
Nou ik heb weinig energie het is meer als opwekkingquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een aantal middelen kan je als drugs beschouwen, is iets ander als je het echt nodig hebt
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vertrouw die Bats voor geen stuiver nog
Ik heb er ook gisteren iets over gezegd en ik slikte ook ritalin ( nu weer dexamfetamine) maar ik ging ook druk doen , en/ of ratelen hakkelen en stotteren, niet uit mijn woorden komen en mensen onderbreken in hun gesprekquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die ritalin slikken, terwijl ze geen adhd hebben. Die doen 't om meer energie te krijgen. Gister schreven 5 mensen hier ook al dat iemand met adhd 'normaal' wordt na het slikken van ritalin. Iemand zonder adhd wordt er hyper van. Bil wordt er hyper van.
zij van zichzelf ook niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net was ze nog zo ontzettend moe. Snap niks van dat mens![]()
[ afbeelding ]
ja ik moest voor mn nekhernia zenuwpijn dat krijg je niet weg met een paracetemol, medicijnen slikken, antidepressieven, werkte goed, pijn was weg maar werd zo gek als een deurquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga er geen kaartje aan hangen. Wij weten het niet. Ik weet wel dat ik ooit een combi kreeg van mijn huisarts waar ik net zo druk gestoord van werd als Blily gisteren, en dat was geen ritalin.
Ja ik slik het ook voor zenuwpijn maar de moderne varianten zijn niet zo heftig hoorquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik moest voor mn nekhernia zenuwpijn dat krijg je niet weg met een paracetemol, medicijnen slikken, antidepressieven, werkte goed, pijn was weg maar werd zo gek als een deur
Dat was heel erg lief van jou GBquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga niet weer een TR doen voor een TT
Dát. Ik had hetzelfde met antidepressiva, maar werd voor gek versleten hier.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik moest voor mn nekhernia zenuwpijn dat krijg je niet weg met een paracetemol, medicijnen slikken, antidepressieven, werkte goed, pijn was weg maar werd zo gek als een deur
Als kind heb ik een keer met wat vriendjes gedroogde dennennaalden gerookt, daar gingen we ook keihard op. Gat in de markt misschien?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga er geen kaartje aan hangen. Wij weten het niet. Ik weet wel dat ik ooit een combi kreeg van mijn huisarts waar ik net zo druk gestoord van werd als Blily gisteren, en dat was geen ritalin.
had nortrryptilne heftig hoorquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik slik het ook voor zenuwpijn maar de moderne varianten zijn niet zo heftig hoor
Wat slik je voor zenuwpijn?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik slik het ook voor zenuwpijn maar de moderne varianten zijn niet zo heftig hoor
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:42 schreef TillyB het volgende:
Demi: Romy wanneer kom je weer kriebeleeeeeeeeh?
Romy: Morgen
Check die aders ...daar zit meer in dan 1 roseetje...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef tonja het volgende:
Wat een armen heeft Romy zeg. Beste spierballen.
Antidepressiva of ritalin?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Krijg je aders van alcohol?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Check die aders ...daar zit meer in dan 1 roseetje...
[ afbeelding ]
Je werd hyper door antidepressiva?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dát. Ik had hetzelfde met antidepressiva, maar werd voor gek versleten hier.
geen normale pijnstilers, zenuwpijn is geen pijn, maar een stoornis, een niet bestaande pijnquote:
Maar jij hebt wel de diagnose adhd?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er ook gisteren iets over gezegd en ik slikte ook ritalin ( nu weer dexamfetamine) maar ik ging ook druk doen , en/ of ratelen hakkelen en stotteren, niet uit mijn woorden komen en mensen onderbreken in hun gesprek
Niet altijd even handig maar dat hoort er nou eenmaal bij ,oftewel : Je leert ermee leven
Ja, want ik kreeg 2 medicijnen. 1 om rustig te worden, de depressie af te zwakken, en 1 om weer actief te worden. Ik werd er knettergek van.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Ik heb het geluid uit , maar alles op de vide ligtMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]Alcohol werkt bloedvatverwijdend....
Ohw ik dacht alleen bloedverdunnend.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]Alcohol werkt bloedvatverwijdend....
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]Oh, van Efexor werd ik juist heel positief enzo. Alleen gebruikte ik het in combinatie met Seroxat, en dat mocht niet, vanwege serotoninevergiftiging. Jammer, want ik ging er heel goed op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Ik heb het geluid uit , maar alles op de vide ligt
Seroxat. Dat was bij mij de boosdoener.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:50 schreef Jayda het volgende:
[..]
Oh, van Efexor werd ik juist heel positief enzo. Alleen gebruikte ik het in combinatie met Seroxat, en dat mocht niet, vanwege serotoninevergiftiging. Jammer, want ik ging er heel goed op.
En dat kust daar iedereen van harte welkom....quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Pijpstra en de Gier heeft hem alweer in haar muil hoor
Ik probeer er al 17 jaar vanaf te komen. Maar telkens tijdens het afbouwen verander ik in een agressieve, psychopaat met (zelf)moordneigingen. Dus dat is niet handig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Seroxat. Dat was bij mij de boosdoener.
Hij doet de zeester...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:54 schreef Ranah het volgende:
nou die jessie laat haar wel alle hoeken van de boot zien
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
verstijfd van angst? ik doe net of ik er niet ben dan is het niet echt?
Is gewoon tactiek, net doen of je dood bent, misschien gaat het monster dan weg.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja pure angst hij verstijfd helemaal
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is gewoon tactiek, net doen of je dood bent, misschien gaat het monster dan weg.
Zoiets als neuropathie? Ik ken iemand die dat heeft overgehouden aan een chemokuur (of aan de bestraling). In ieder geval aan de gevolgen van de behandeling van kanker.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geen normale pijnstilers, zenuwpijn is geen pijn, maar een stoornis, een niet bestaande pijn
angstquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
verstijfd van angst? ik doe net of ik er niet ben dan is het niet echt?
Wat verschrikkelijk. Ik heb het maar even gebruikt. Voelde dat het niet goed was.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:54 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ik probeer er al 17 jaar vanaf te komen. Maar telkens tijdens het afbouwen verander ik in een agressieve, psychopaat met (zelf)moordneigingen. Dus dat is niet handig.
Net als Naomi. O nee, die kennen we niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef formule het volgende:
1 van de 2 ling heeft spierpijn in haar arm
van het badmintonnen met ivanquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef formule het volgende:
1 van de 2 ling heeft spierpijn in haar arm
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk. Ik heb het maar even gebruikt. Voelde dat het niet goed was.
Oxazepam in combi met seroxat. Ik dacht gek te worden. Ben op tijd gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef rowan634 het volgende:
ik zie er een olifantje in met een flinke snuit en klapperende oortjes
[ afbeelding ]
Ik een übermossel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef rowan634 het volgende:
ik zie er een olifantje in met een flinke snuit en klapperende oortjes
[ afbeelding ]
ze heeft wel het voordeel dat haar kut stinkt,geeft de lul eerder overquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef formule het volgende:
Billy denkt mannen aan zich te binden met seks eens komt daar een eind aan
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats is gewend dat haar vriendjes een deken op haar hoofd gooien geloof ik apart wel
Dat werd je helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dát. Ik had hetzelfde met antidepressiva, maar werd voor gek versleten hier.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat werd je helemaal niet.
Ritalin wordt trouwens ook voor andere dingen off-label voorgeschreven.
Nageltjes lakken hè?quote:
Moeite meequote:Op zaterdag 8 april 2017 23:12 schreef renevanlaaren het volgende:
regie beeld terug kijken of jessie de klus kan klaren
nee die lopen altijd beetje achterquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
En op de kleine previews neuken ze door
quote:
Met zijn snorkel nog op Ha Ha Haquote:
quote:
Billy heeft is volgens mij te bewust van zichzelf en daarom nooit goed genoeg. Dat maskeert ze door heel open naar het andere geslacht te zijn op sexueel gebied. De meeste mannen vinden dat wel iets, een vrouw die altijd seks wil. Alleen gaat dat onderdanige meestal vervelen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Jayda het volgende:
[..]
En de was doen, en ontbijtje maken, alles om een man te pleacenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:22 schreef Haropro het volgende:
[..]
Billy heeft is volgens mij te bewust van zichzelf en daarom nooit goed genoeg. Dat maskeert ze door heel open naar het andere geslacht te zijn op sexueel gebied. De meeste mannen vinden dat wel iets, een vrouw die altijd seks wil. Alleen gaat dat onderdanige meestal vervelen.
Ik heb medelijden met Marjet. Volgens mij is ze doodongelukkig. Bijna 35 en weer in Utopia. Maar goed, mijn mening.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:24 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou wel goed dan, ik schijn te snurken als een wasbeer. Dat is niet leuk hoor.
Ja dat. Kan het niet goed uitleggen omdat ik dat soort vrouwen niet persoonlijk ken. Maar herken wel dingen in haar karakter en kan dan alleen maar medelijden hebben. En die nieuwe neus, alsof dat gaat helpen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:24 schreef formule het volgende:
[..]
En de was doen, en ontbijtje maken, alles om een man te pleacen
gewoon een normale irritante snurk tochquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Kevin's snurk, techniek staat voor niks in COS![]()
http://vocaroo.com/i/s0rOTNFNWe7U
Het is vooral het zeiken, zeuren, constant aandacht willen ...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja dat. Kan het niet goed uitleggen omdat ik dat soort vrouwen niet persoonlijk ken. Maar herken wel dingen in haar karakter en kan dan alleen maar medelijden hebben. En die nieuwe neus, alsof dat gaat helpen.
Hoe zijn de streams, nog aandoen of niet?
Ja hij is harder maar dat pikt mij webcam niet opquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
gewoon een normale irritante snurk toch
Doe maar niet,quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja dat. Kan het niet goed uitleggen omdat ik dat soort vrouwen niet persoonlijk ken. Maar herken wel dingen in haar karakter en kan dan alleen maar medelijden hebben. En die nieuwe neus, alsof dat gaat helpen.
Hoe zijn de streams, nog aandoen of niet?
Mijn hondje snurkt harderquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij is harder maar dat pikt mij webcam niet op
Iedereen slaapt alweer dus. Bedankt voor deze informatie ga ik nog even met mijn hondje uit en ook plat. Scheelt me een hoop gedoe met die streams. Slaap lekker jij voor straks.quote:
Hij is er nog altijd zelf bij. En nee is ook een antwoord. Maar naar mijn mening wil die zelf geen afstand van haar nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:32 schreef formule het volgende:
Jessie gaat af als een gieter, Billy pakt hem volledig in, de stakker
Ik denk dat Jessie nog heel blue is in zijn denken en doen, waarom weet ik niet. Opgegroeid hier op het platteland en dat hij mooie meisjes kon krijgen snap ik, want hij is gruwelijk aantrekkelijk. Of hij zit nu al zo lang daar dat hij het spel meespeelt. Het is niet helemaal oprecht want dat klaarkomen van hem lijkt nergens naar. Duurt eeuwen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:32 schreef formule het volgende:
Jessie gaat af als een gieter, Billy pakt hem volledig in, de stakker
Duidelijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:36 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie nog heel blue is in zijn denken en doen, waarom weet ik niet. Opgegroeid hier op het platteland en dat hij mooie meisjes kon krijgen snap ik, want hij is gruwelijk aantrekkelijk. Of hij zit nu al zo lang daar dat hij het spel meespeelt. Het is niet helemaal oprecht want dat klaarkomen van hem lijkt nergens naar. Duurt eeuwen.
Snap ik hoor. Want Billy die op je piemel zit. Meer hoef ik niet te zeggen want een goede verstaander heeft aan een half woord genoeg.
Ja echt wel. Maar smaken verschillen natuurlijk. Hoe denk jij dan over de houding van Jessie tegenover Billy vanuit psychologisch oogpunt. Gewoon het eerste dat in je opkomt. Ben ik heel nieuwsgierig naar.quote:
Ik ben team Jessiequote:Op zaterdag 8 april 2017 23:43 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja best wel, niet zo dubbel liggen, smaken verschillen nu eenmaal lieve Ghost
Kom op zeg, hij is qua uiterlijk toch echt wel de knapste daar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben team Jessievind hem niet knap wel maar goed alle steun is welkom
Als je mijn mening wil weten,seksquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja echt wel. Maar smaken verschillen natuurlijk. Hoe denk jij dan over de houding van Jessie tegenover Billy vanuit psychologisch oogpunt. Gewoon het eerste dat in je opkomt. Ben ik heel nieuwsgierig naar.
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben team Jessievind hem niet knap wel maar goed alle steun is welkom
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.
Nu ga ik maar met mijn hondje uit voordat ik het te gek maak.quote:
Ik begrijp haar.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij is qua uiterlijk toch echt wel de knapste daar.
ik ga stukquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
ruthlessquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ew knap ? ieder z'n mening, maar ik zie het niet.. centenbak, lelijke neus, nare ogen/blik, lelijk karakter, dom, eentoninge zeikstem,hij loopt op zijn tenen..
Super humor, goed karakter, hij houdt heel veel van zijn ouders. Lekker hoe hij praat. Nou ja, aantrekkelijkheid kun je volgens mij ook niet uitleggen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ew knap ? ieder z'n mening, maar ik zie het niet.. centenbak, lelijke neus, nare ogen/blik, lelijk karakter, dom, eentoninge zeikstem,hij loopt op zijn tenen..
dat kan toch, je bent duidelijk niet de enige hierquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:51 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nu ga ik maar met mijn hondje uit voordat ik het te gek maak.![]()
Maar Ghost echt, hij is een van de aantrekkelijkste mannen die op tv zijn. In het echt zie ik ze niet zo.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
PROBEERT HARAPO NU JESSIE VAN MIJ AF TE PAKKEN?
geen goed karakter, hij misbruikt billy, schijt aan zijn ouders (nou ja hij is volwassen oke) erg uit de hoogte (poging tot) humor over de rug van anderen..nee kun je niet uitleggen idd hahaquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
Super humor, goed karakter, hij houdt heel veel van zijn ouders. Lekker hoe hij praat. Nou ja, aantrekkelijkheid kun je volgens mij ook niet uitleggen.
Vechten is hechten. Ik ga d'r wel opwachten als ze een rondje met die blafbak gaat.quote:
NEE WE DELEN GEWOON.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
PROBEERT HARAPO NU JESSIE VAN MIJ AF TE PAKKEN?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vechten is hechten. Ik ga d'r wel opwachten als ze een rondje met die blafbak gaat.
[..]
Vechten is hechten. Ik ga d'r wel opwachten als ze een rondje met die blafbak gaat.
[..]
[..]
ik ga stukquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp kan ook gewoon zeggen hij is lelijk imo klaar, nee hoor 40 krachttermen erbij
ja dat komt omdat ik ze dagelijks ziequote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp kan ook gewoon zeggen hij is lelijk imo klaar, nee hoor 40 krachttermen erbij
Boyd snap ik nog wel en Ivan ook wel ergens. Ver weg, in dat hoekje waar nooit iemand komt. Maar ik sta er wel voor open om het enigszins te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Tilly vind Boyd aantrekkelijk snapt ook niemand
Rowan Ivan snapt ook geen hond
Ik vind hem leuk, maar zonder Billyquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
deze had ik gemistquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Tilly vind Boyd aantrekkelijk snapt ook niemand
Rowan Ivan snapt ook geen hond
die baard vind ik afschuwelijk hoorquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Haropro het volgende:
[..]
Boyd snap ik nog wel en Ivan ook wel ergens. Ver weg, in dat hoekje waar nooit iemand komt. Maar ik sta er wel voor open om het enigszins te begrijpen.
Die baard van Ivan ook Rowan? Echt?
Welnee, hij heeft veel humor en die anderen in Utopia gaan na Utopia gewoon met hem om. Het is een show he? En schijt aan zijn ouders wat betreft relatie keuze is alleen maar erg gezond op je 25e. Lees verder hierboven wat ik over Jessie schreef.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geen goed karakter, hij misbruikt billy, schijt aan zijn ouders (nou ja hij is volwassen oke) erg uit de hoogte (poging tot) humor over de rug van anderen..nee kun je niet uitleggen idd haha
neverrrquote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wacht maar tot Jessie heel gespierde armen heeft, dan is rowan Ivan zo vergeten.
ik vind zijn humor slechtquote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef Haropro het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft veel humor en die anderen in Utopia gaan na Utopia gewoon met hem om. Het is een show he? En schijt aan zijn ouders wat betreft relatie keuze is alleen maar erg gezond op je 25e. Lees verder hierboven wat ik over Jessie schreef.
Welnee, dan zie jij die knipoog van Jessie niet die hij geeft bij de opmerkingen die hij maakt. Cemal is gewoon, nou ja, IQ van 80? Geeft niets, kan hij ook niets aan doen maar daar ging het nu niet over.quote:Op zondag 9 april 2017 00:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind zijn humor slechtja, hij is volwassen qua leeftijd, maar nog heel kinderlijk, dan is cemal volwassener, zelfstandiger (ook gezien zijn jeugd) .
quote:Op zondag 9 april 2017 00:13 schreef rowan634 het volgende:
[..]
til ik wist niet dat je van kale bolletjes hield?![]()
Ken je dat liedje? Ik wil sex met die kale bolletje?quote:Op zondag 9 april 2017 00:13 schreef rowan634 het volgende:
[..]
til ik wist niet dat je van kale bolletjes hield?![]()
Oehhhhhhhhh dat beloofd wat, weer zo'n spooky creepy ass filmpje met een angstaanjagend deuntje eronderquote:Op zondag 9 april 2017 00:14 schreef rowan634 het volgende:
dat gesnurk
rené zal wel weer woest zijn morgen![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh dat beloofd wat, weer zo'n spooky creepy ass filmpje met een angstaanjagend deuntje eronder
omg jij speelt geen gimma met me dusquote:Op zondag 9 april 2017 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ken je dat liedje? Ik wil sex met die kale bolletje?
quote:Op zondag 9 april 2017 00:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
omg jij speelt geen gimma met me dus
best heftig, i sabi
[ afbeelding ]
Nahja ik moet eerlijk zeggen, Rob heeft wel een interessant psycho gehalte. daar ga ik hard opquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nahja ik moet eerlijk zeggen, Rob heeft wel een interessant psycho gehalte. daar ga ik hard opMaar verder is het een paardenmongool die kapot moet natuurlijk.
Beidequote:
daar heb je met boytie en rob geen problemen meequote:Op zondag 9 april 2017 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
*Jessie is überhaupt een kabouter naast mij dus dat kan sowieso niet gewoon![]()
Ik ben erquote:Op zondag 9 april 2017 00:36 schreef rowan634 het volgende:
[..]
okee![]()
gelukkig is TeamJessie niet online meer
Ik kom weer bij je team als die batsneus weg isquote:
Totaal mee eensquote:Op zondag 9 april 2017 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kom weer bij je team als die batsneus weg is
INDERDAAD!@quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik wijzig mijn stem niet.
ERUIT MET LELIJKE VIEZE GORE BATS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is TE MIN![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 00:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
INDERDAAD!@
HOOGSTE TIJD!
Zelfs Armand is knapper dan die trol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is TE MINbriljant
TEAM BAKSTEEN
team jessie bestaat niet meerquote:Op zondag 9 april 2017 00:36 schreef rowan634 het volgende:
[..]
okee![]()
gelukkig is TeamJessie niet online meer
JAquote:Op zondag 9 april 2017 01:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent gelukkig geen wees meer
TeamRené nu toch?
hij ziet dit echt niet hequote:
Hij weet dat ze lelijk is. Heeft hij toegegeven aan Boyd. En hij is ook niet bij haar voor haar karakter. Ik snap die knul nietquote:Op zondag 9 april 2017 01:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij ziet dit echt niet he
hij ziet ''bill'' als zijn trophy wife
Nou dat laat ie wel heel raar gedrag zien als dat zo isquote:Op zondag 9 april 2017 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij weet dat ze lelijk is. Heeft hij toegegeven aan Boyd. En hij is ook niet bij haar voor haar karakter. Ik snap die knul niet
is dit nu?quote:Op zondag 9 april 2017 01:09 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen is al bezig met Jacco en Karin te bespelen?
Toen Boyd net binnen was. Boyd vroeg of hij zich niet te goed voor Billy voelde. Hij zei toen lachend dat het niet het 'soort' vrouw was waar hij op viel. Toen zei hij zoiets als ik ben niet op haar uiterlijk gevallen maar op haar karakter. Toen begon hij keihard te lachen en zei 'oh nee, dat kan het ook niet zijn'quote:Op zondag 9 april 2017 01:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nou dat laat ie wel heel raar gedrag zien als dat zo is
wanneer heeft ie dat gezegd?
quote:
Ja toen ja, maar jessie is een meeloper in veel dingen wat ie zegt (mega afknapper).quote:Op zondag 9 april 2017 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Boyd net binnen was. Boyd vroeg of hij zich niet te goed voor Billy voelde. Hij zei toen lachend dat het niet het 'soort' vrouw was waar hij op viel. Toen zei hij zoiets als ik ben niet op haar uiterlijk gevallen maar op haar karakter. Toen begon hij keihard te lachen en zei 'oh nee, dat is kan het ook niet zijn'
Als Jessie een normaal kapsel heeft en niet die leeggezogen blik in zijn ogen door dat mormel, dan is hij best wel cutequote:Op zondag 9 april 2017 01:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja toen ja, maar jessie is een meeloper in veel dingen wat ie zegt (mega afknapper).
Zelf is hij nou ook niet dropdead knap dus hij hoeft zichzelf geen dingen gaan verbeelden![]()
nouquote:Op zondag 9 april 2017 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jessie een normaal kapsel heeft en niet die leeggezogen blik in zijn ogen door dat mormel, dan is hij best wel cute
Smoel.quote:Op zondag 9 april 2017 01:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nou
voor een 25jarige ziet hij er gewoon verlept uit
Sorry schatje, ik reageerde uit emotie.quote:
love u 2 poezeliwong.quote:Op zondag 9 april 2017 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry schatje, ik reageerde uit emotie.![]()
![]()
![]()
LOVE you!!
dat was wel leukquote:Op zondag 9 april 2017 01:17 schreef Yaksa het volgende:
Paranormale avond? Weer een herhaling van zetten.
Klopt, staat gewoon in de kastenruimte van diegene die buiten de loods slapenquote:Op zondag 9 april 2017 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Likwitstoor is dus ook enkel voor tv.
Verderop staat de voorraad.
Geweldig hè?quote:
maar er veranderd nooit ietsquote:
De Boshoevequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |