INDERDAAD!@quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik wijzig mijn stem niet.
ERUIT MET LELIJKE VIEZE GORE BATS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is TE MIN![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 00:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
INDERDAAD!@
HOOGSTE TIJD!
Zelfs Armand is knapper dan die trol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is TE MINbriljant
TEAM BAKSTEEN
team jessie bestaat niet meerquote:Op zondag 9 april 2017 00:36 schreef rowan634 het volgende:
[..]
okee![]()
gelukkig is TeamJessie niet online meer
JAquote:Op zondag 9 april 2017 01:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent gelukkig geen wees meer
TeamRené nu toch?
hij ziet dit echt niet hequote:
Hij weet dat ze lelijk is. Heeft hij toegegeven aan Boyd. En hij is ook niet bij haar voor haar karakter. Ik snap die knul nietquote:Op zondag 9 april 2017 01:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij ziet dit echt niet he
hij ziet ''bill'' als zijn trophy wife
Nou dat laat ie wel heel raar gedrag zien als dat zo isquote:Op zondag 9 april 2017 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij weet dat ze lelijk is. Heeft hij toegegeven aan Boyd. En hij is ook niet bij haar voor haar karakter. Ik snap die knul niet
is dit nu?quote:Op zondag 9 april 2017 01:09 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen is al bezig met Jacco en Karin te bespelen?
Toen Boyd net binnen was. Boyd vroeg of hij zich niet te goed voor Billy voelde. Hij zei toen lachend dat het niet het 'soort' vrouw was waar hij op viel. Toen zei hij zoiets als ik ben niet op haar uiterlijk gevallen maar op haar karakter. Toen begon hij keihard te lachen en zei 'oh nee, dat kan het ook niet zijn'quote:Op zondag 9 april 2017 01:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nou dat laat ie wel heel raar gedrag zien als dat zo is
wanneer heeft ie dat gezegd?
quote:
Ja toen ja, maar jessie is een meeloper in veel dingen wat ie zegt (mega afknapper).quote:Op zondag 9 april 2017 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Boyd net binnen was. Boyd vroeg of hij zich niet te goed voor Billy voelde. Hij zei toen lachend dat het niet het 'soort' vrouw was waar hij op viel. Toen zei hij zoiets als ik ben niet op haar uiterlijk gevallen maar op haar karakter. Toen begon hij keihard te lachen en zei 'oh nee, dat is kan het ook niet zijn'
Als Jessie een normaal kapsel heeft en niet die leeggezogen blik in zijn ogen door dat mormel, dan is hij best wel cutequote:Op zondag 9 april 2017 01:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja toen ja, maar jessie is een meeloper in veel dingen wat ie zegt (mega afknapper).
Zelf is hij nou ook niet dropdead knap dus hij hoeft zichzelf geen dingen gaan verbeelden![]()
nouquote:Op zondag 9 april 2017 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jessie een normaal kapsel heeft en niet die leeggezogen blik in zijn ogen door dat mormel, dan is hij best wel cute
Smoel.quote:Op zondag 9 april 2017 01:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nou
voor een 25jarige ziet hij er gewoon verlept uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |