Ik ken zat mensen die ritalin slikken, terwijl ze geen adhd hebben. Die doen 't om meer energie te krijgen. Gister schreven 5 mensen hier ook al dat iemand met adhd 'normaal' wordt na het slikken van ritalin. Iemand zonder adhd wordt er hyper van. Bil wordt er hyper van.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:29 schreef puzziepie het volgende: [..] Ze slikt ritalin ,maar heeft nog wel meer stoornissen als je haar ziet
Ik zet het in mijn boodschappen appquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die ritalin slikken, terwijl ze geen adhd hebben. Die doen 't om meer energie te krijgen. Gister schreven 5 mensen hier ook al dat iemand met adhd 'normaal' wordt na het slikken van ritalin. Iemand zonder adhd wordt er hyper van. Bil wordt er hyper van.
het is een drug, inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zet het in mijn boodschappen app
Zelfs door dit te lezen word ik agressief van die gastquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Kef wilduhuhu zich daar neiiiiieet voor op werpuhhuh, maar doehoet het toch, de held
Ik ruil altijd. Soort van kwartet, maar dan anders.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zet het in mijn boodschappen app
Dat heb je zonder toch ook al...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan heb ik 800 posts per dag met Ritalin
een aantal middelen kan je als drugs beschouwen, is iets ander als je het echt nodig hebtquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan heb ik 800 posts per dag met Ritalin
Ik ga er geen kaartje aan hangen. Wij weten het niet. Ik weet wel dat ik ooit een combi kreeg van mijn huisarts waar ik net zo druk gestoord van werd als Blily gisteren, en dat was geen ritalin.quote:
Nou ik heb weinig energie het is meer als opwekkingquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een aantal middelen kan je als drugs beschouwen, is iets ander als je het echt nodig hebt
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vertrouw die Bats voor geen stuiver nog
Ik heb er ook gisteren iets over gezegd en ik slikte ook ritalin ( nu weer dexamfetamine) maar ik ging ook druk doen , en/ of ratelen hakkelen en stotteren, niet uit mijn woorden komen en mensen onderbreken in hun gesprekquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die ritalin slikken, terwijl ze geen adhd hebben. Die doen 't om meer energie te krijgen. Gister schreven 5 mensen hier ook al dat iemand met adhd 'normaal' wordt na het slikken van ritalin. Iemand zonder adhd wordt er hyper van. Bil wordt er hyper van.
zij van zichzelf ook niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net was ze nog zo ontzettend moe. Snap niks van dat mens![]()
[ afbeelding ]
ja ik moest voor mn nekhernia zenuwpijn dat krijg je niet weg met een paracetemol, medicijnen slikken, antidepressieven, werkte goed, pijn was weg maar werd zo gek als een deurquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga er geen kaartje aan hangen. Wij weten het niet. Ik weet wel dat ik ooit een combi kreeg van mijn huisarts waar ik net zo druk gestoord van werd als Blily gisteren, en dat was geen ritalin.
Ja ik slik het ook voor zenuwpijn maar de moderne varianten zijn niet zo heftig hoorquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik moest voor mn nekhernia zenuwpijn dat krijg je niet weg met een paracetemol, medicijnen slikken, antidepressieven, werkte goed, pijn was weg maar werd zo gek als een deur
Dat was heel erg lief van jou GBquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga niet weer een TR doen voor een TT
Dát. Ik had hetzelfde met antidepressiva, maar werd voor gek versleten hier.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik moest voor mn nekhernia zenuwpijn dat krijg je niet weg met een paracetemol, medicijnen slikken, antidepressieven, werkte goed, pijn was weg maar werd zo gek als een deur
Als kind heb ik een keer met wat vriendjes gedroogde dennennaalden gerookt, daar gingen we ook keihard op. Gat in de markt misschien?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga er geen kaartje aan hangen. Wij weten het niet. Ik weet wel dat ik ooit een combi kreeg van mijn huisarts waar ik net zo druk gestoord van werd als Blily gisteren, en dat was geen ritalin.
had nortrryptilne heftig hoorquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik slik het ook voor zenuwpijn maar de moderne varianten zijn niet zo heftig hoor
Wat slik je voor zenuwpijn?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik slik het ook voor zenuwpijn maar de moderne varianten zijn niet zo heftig hoor
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:42 schreef TillyB het volgende:
Demi: Romy wanneer kom je weer kriebeleeeeeeeeh?
Romy: Morgen
Check die aders ...daar zit meer in dan 1 roseetje...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef tonja het volgende:
Wat een armen heeft Romy zeg. Beste spierballen.
Antidepressiva of ritalin?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Krijg je aders van alcohol?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Check die aders ...daar zit meer in dan 1 roseetje...
[ afbeelding ]
Je werd hyper door antidepressiva?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dát. Ik had hetzelfde met antidepressiva, maar werd voor gek versleten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |