Straks ff luisteren, zit in de Boiler Room nu.quote:
Dan krijg ik zo wel weer een mailtje of niet live?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Straks ff luisteren, zit in de Boiler Room nu.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Straks ff luisteren, zit in de Boiler Room nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Stream is gestopt, goed nummer.quote:
OK Draait er verder nog wat of is het ieder voorzichzelf wat aan klooien?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stream is gestopt, goed nummer.
Geen idee, heb geen plannen zit nu op 538 Dancedepartment.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Draait er verder nog wat of is het ieder voorzichzelf wat aan klooien?
OK .. Ik ga op tijd naar bed.. Tenminste dat is het plan..quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen plannen zit nu op 538 Dancedepartment.
Van 8 tot 12 u. slapen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen heeft geen zin en wakker blijven is weer net te lang.
Jij kunt prima lang wakker blijvenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen heeft geen zin en wakker blijven is weer net te lang.
Ik van nature ook volgens mij.. Ik ga vaak laat naar bed en heb weinig slaap nodigquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet niet of er dag- en nachtmensen bestaan, maar als ze bestaan dan ben ik een nachtmens.
Er woont sinds een paar weken een of andere gek onder in de flat die veel schreeuwt of zingt, benieuwd hoelang het duurt voor dat mensen die er vlakbij wonen gaan klagen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik van nature ook volgens mij.. Ik ga vaak laat naar bed en heb weinig slaap nodig
Jij hebt er verder geen last van blijkbaar.. Houen zoquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er woont sinds een paar weken een of andere gek onder in de flat die veel schreeuwt of zingt, benieuwd hoelang het duurt voor dat mensen die er vlakbij wonen gaan klagen.
Ik hoor het zachtjes, niet erg storend, maar ik hoor het wel, en kan me voorstellen dat je niet blij bent als je er direct naast woont.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt er verder geen last van blijkbaar.. Houen zo
Ja had vroeger bovenburen en soms was het zo'n kabaal dat je niet wist wat er mee te doen.. Maar het klonk niet goed..quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor het zachtjes, niet erg storend, maar ik hoor het wel, en kan me voorstellen dat je niet blij bent als je er direct naast woont.
Vraag me altijd af wat zulke mensen bezield.
Dit dus, maar uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok meer dan de helft gemist.. Kwam je wat laat mee dus tong
MUZ / [TV-TIP] Docu Kurt Cobain: Montage of Heck zaterdag NPO3quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok meer dan de helft gemist.. Kwam je wat laat mee dus tong
Nog laterquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / [TV-TIP] Docu Kurt Cobain: Montage of Heck zaterdag NPO3
Zou het wel doen. Indrukwekkend.quote:
Jij bent net wakkerquote:Op zondag 9 april 2017 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Genoeg slap geluld, de avond is voorbij.
Nee, toch alweer een tijdje.quote:
Ik ook, die Love mag je van mij overigens cadeau hebben.quote:
Dank je.. hoef ik nietquote:Op zondag 9 april 2017 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, die Love mag je van mij overigens cadeau hebben.
Ja, maar ik kijk het morgen op een 'dood' moment wel een keer serieus terug.quote:
Ik neem me dat vaak voor, maar meestal kommt dat er niet van.. Net wel uiteindelijk de liaatste aflevering van Big Little Lies (TV Mini-Series 2017ÃĒÂÂ ) - IMDb gekeken..quote:Op zondag 9 april 2017 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk het morgen op een 'dood' moment wel een keer serieus terug.
Dat was ie, maar de man kon wel liedjes schrijven.quote:
Dan is F1 bezig man.quote:Op zondag 9 april 2017 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht je je straks vervelen, je bent welkom.
Ik was iets te laat....quote:Op zondag 9 april 2017 04:46 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is een kut klok want blijft hangen.
Regent het nu wel of regent het niet?quote:Op zondag 9 april 2017 07:55 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen op deze zondag...
MAX zet hem op
Het drupelt een beetjequote:Op zondag 9 april 2017 07:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Regent het nu wel of regent het niet?
quote:De politie in Rotterdam heeft vandaag een verdachte van een fietsendiefstal opgepakt die zijn betonschaar nog in zijn broek had zitten.
Ze zijn naar Nederland gekomen omdat ze te dom zijn in het thuisland carriere te maken.quote:Op zondag 9 april 2017 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan zie je beelden van een Nederlandse Turk, die zegt; voor de toekomst van Turkije heb ik op Erdogan gestemd....volgens mij maakt ie hier een grove denkfout....
Dat zou een eventuele verklaring kunnen zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn naar Nederland gekomen omdat ze te dom zijn in het thuisland carriere te maken.
Gewoon de feiten omdraaien, werkt als een tierelier....quote:Turkse site uit Arnhem:
"Homostel uit Arnhem hoort opgepakt te worden vanwege kindermishandeling".
Ik geef ze als ik ze heb aan baardaap, voor zijn moeder, of als er bij de kassa iemand achter me staat die ze wil hebben.quote:
Sinds de Jumbo hier is kwam ik er al minder en nu nog maar zelden, toevallig eergisteren omdat ik bij moeder was geweest, dan kom ik er langs.quote:
Ik vroeg afgelopen vrijdag iets aan een knul in de AH zegt ie, loop maar even mee, stond ik opeens ergens, na door een aantal deuren heen te zijn gegaan, in het kantoor op de pc te zoeken of de krieltjes van Bonduelle nog in het assortiment zitten.quote:Op zondag 9 april 2017 19:44 schreef chufi het volgende:
Ik kom er elke dag langs maar ik stop meestal bij de andere Super die nog dichterbij is
Hahahaquote:Op zondag 9 april 2017 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vroeg afgelopen vrijdag iets aan een knul in de AH zegt ie, loop maar even mee, stond ik opeens ergens, na door een aantal deuren heen te zijn gegaan, in het kantoor op de pc te zoeken of de krieltjes van Bonduelle nog in het assortiment zitten.
Nee, die zijn uit het assortiment, hadden ze voorheen altijd wel, maar de Jumbo heeft ze nog, vind het altijd handig een paar van die blikken in de kast te hebben.quote:
Ik vond het ook vreemd, maar goed, ik hobbel er wel achteraan hoor.quote:Op zondag 9 april 2017 20:38 schreef chufi het volgende:
Zo gauw komt iemand niet op het kantoor van de Super, alleen als je betrapt bent op winkeldiefstal vermoed ik.
Omdat je meestal nog slaaptquote:Op zondag 9 april 2017 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, wat een bende achter/onder mijn diepvries![]()
Nu even de dv op een karretje zetten 2 meter rijden en het ding weer eraf halen en in de hoek zetten.![]()
Waarom doe ik zulke dingen nooit overdag?
En als ik al wakker ben dan ben ik nog niet helemaal op gang.quote:
Dat niet, maar vrij lomp, lastig te pakken in je eentje, en het ding is nieuw, zit nog in verpakking, wil hem niet beschadigen, is een Etna RVS, die heb ik al een tijdje, maar die kan ik pas plaatsen op het moment dat die dv uit die hoek is, en dat is nu.quote:
Ok .. succes dan maar en veel kookplezier voor later.quote:Op zondag 9 april 2017 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat niet, maar vrij lomp, lastig te pakken in je eentje, en het ding is nieuw, zit nog in verpakking, wil hem niet beschadigen, is een Etna RVS, die heb ik al een tijdje, maar die kan ik pas plaatsen op het moment dat die dv uit die hoek is, en dat is nu.
Gesprek donderdagquote:
Dank je mijn kleding kast ligt nu al overhoop. Ik ben wel erg blijquote:
Een beetje je ouwe vak of iets compleets anders?quote:Op maandag 10 april 2017 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je mijn kleding kast ligt nu al overhoop. Ik ben wel erg blij
IT weer OLVG in west dus Andreas/Lucasquote:Op maandag 10 april 2017 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Een beetje je ouwe vak of iets compleets anders?
Lekker in de buurt.. Nogmaals succesquote:Op maandag 10 april 2017 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
IT weer OLVG in west dus Andreas/Lucas
Ja dank je.quote:
Nou er werden nogal wat dingen gevraagd die ik niet heb, maar ook een aantal wel. Ik heb de gok genomen. De sollicitatie sluit 14 april. Ik heb de ervaring wtb klachten systeem.quote:Op maandag 10 april 2017 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je nog wel een beetje op de hoogte van de laatste ontwikkelingen ?
Aan de slag komen is het lastigste, daarna gaat het vanzelf wel weerquote:Op maandag 10 april 2017 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er werden nogal wat dingen gevraagd die ik niet heb, maar ook een aantal wel. Ik heb de gok genomen. De sollicitatie sluit 14 april. Ik heb de ervaring wtb klachten systeem.
Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik bijgespijkerd moet worden.
Op gesprek "mogen" komen is al ietsquote:Op maandag 10 april 2017 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de slag komen is het lastigste, daarna gaat het vanzelf wel weer
Dat is al heel wat idd.quote:
Ja ook veel web shops aangeschreven, dan telt de leeftijd ipv ervaringquote:Op maandag 10 april 2017 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is al heel wat idd.
Ik had zelfs een paar keer telefonische sollicitaties met Amerikaanse bedrijven en zo, maar dat is dus niks geworden. Google had me wel leuk geleken maar helaas.
De jeugd heeft sws al meer eraring met IT want die zijn er mee opgegroeid...quote:Op maandag 10 april 2017 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook veel web shops aangeschreven, dan telt de leeftijd ipv ervaring
In dit geval had ik dus mazzelquote:Op maandag 10 april 2017 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd heeft sws al meer eraring met IT want die zijn er mee opgegroeid...
Oh en ik ben het niet zo met je eensquote:Op maandag 10 april 2017 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijden zijn weer wat veranderd gelukkig. Banen zijn wat meer bereikbaarquote:Op maandag 10 april 2017 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kan er verder ook weinig aan doen
Zei Jezus ook.quote:Op maandag 10 april 2017 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er werden nogal wat dingen gevraagd die ik niet heb, maar ook een aantal wel. Ik heb de gok genomen. De sollicitatie sluit 14 april. Ik heb de ervaring wtb klachten systeem.
Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik bijgespijkerd moet worden.
Nou fijn voor jequote:
Blijf vooral daar dat siert jequote:Op maandag 10 april 2017 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
ONZ / Het voordeel van Christelijk onderwijs.
Ik zal mijn ogen open houdenquote:Op maandag 10 april 2017 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijden zijn weer wat veranderd gelukkig. Banen zijn wat meer bereikbaar
Jij wordt nergens aangenomen.quote:
Ja ik was een beetje verrastquote:
Jij hoeft natuurlijk niet verplicht te solliciteren dus dan kun je wel wat rustiger je gaan verdiepen en wat meer aandacht aan je sollicitatie schenken.quote:
Ik wil deze baan wel graag, het is alles wat ik kan wensen. Op de fiets (Het is lucas) en in mijn straatje maar niet te zwaar, niet 's nachts uit je bed bellen en die shit.quote:Op maandag 10 april 2017 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hoeft natuurlijk niet verplicht te solliciteren dus dan kun je wel wat rustiger je gaan verdiepen en wat meer aandacht aan je sollicitatie schenken.
Niet zenuwachtig worden en zo, dan komt het vast wel goedquote:Op maandag 10 april 2017 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil deze baan wel graag, het is alles wat ik kan wensen. Op de fiets (Het is lucas) en in mijn straatje maar niet te zwaar, niet 's nachts uit je bed bellen en die shit.
Zo niet wat anders.quote:Op maandag 10 april 2017 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig worden en zo, dan komt het vast wel goed
Ben ik het niet mee eens, ik werkt al sinds de 80's met pc's vanaf DOS en 3.11.quote:Op maandag 10 april 2017 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is om de hoekquote:Op maandag 10 april 2017 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwartiertje fietsen is wel lekker 's ochtends
Is me te vroeg.quote:Op maandag 10 april 2017 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwartiertje fietsen is wel lekker 's ochtends
Het thuis geneuk is wel wat anders dan een serverpark en honderden usersquote:Op maandag 10 april 2017 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik werkt al sinds de 80's met pc's vanaf DOS en 3.11.
Mijn baardaap daarentegen pas sinds Windows 95, en toen was ie een kleuter, als ik de boel niet draaiende hield dan draaide er niets.
Sinds wanneer heet jij Chufi?quote:Op maandag 10 april 2017 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het thuis geneuk is wel wat anders dan een serverpark en honderden users
Strak plan, maar dan moet het wel droog zijn, want als het regent fiets ik niet.quote:
Het spijt me.quote:
Ik durf niks meer te zeggen, is het Tong niet is het wel Mo.quote:Op maandag 10 april 2017 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serverpark beheerd met users..
Ik kwootte Chufi en jij geeft antwoord, tja...dat was de bedoeling niet.quote:Op maandag 10 april 2017 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen, is het Tong niet is het wel Mo.
Genoeg over werk geluld.. Vrijdag kijken we wel verderquote:Op maandag 10 april 2017 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen, is het Tong niet is het wel Mo.
Alsof dat jou boeit..quote:Op maandag 10 april 2017 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwootte Chufi en jij geeft antwoord, tja...dat was de bedoeling niet.
Ja preciesquote:Op maandag 10 april 2017 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Genoeg over werk geluld.. Vrijdag kijken we wel verder
Ik ook niet, maar ben vrij handig.quote:Op maandag 10 april 2017 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serverpark beheerd met users..
Maar in het echt werkt het net even anders.. Het andere windows bv.. En tegenwoordig nog virtueel ook nogquote:Op maandag 10 april 2017 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ben vrij handig.
Ik kwam ooit via een uitzendbureau bij een bedrijf in de productie werken, voor mij was het even tijdelijk, had het een maand of 3 willen doen, maar dat was niet nodig omdat men direct een andere functie (binnen het bedrijf, dus niet via uitzendbureau) voor me had, en zo kwam ik bij de afdeling Quality Control, en werkte ik dagelijks met pc's, mijn voltooide opleiding zat in een compleet andere richting en was totaal niet technisch, maar toch werd ik aangenomen.quote:Op maandag 10 april 2017 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in het echt werkt het net even anders.. Het andere windows bv.. En tegenwoordig nog virtueel ook nog
Ik slaap weer in bed vannacht. De schilders en stijger bouwers zijn opgerot.quote:Op maandag 10 april 2017 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in het echt werkt het net even anders.. Het andere windows bv.. En tegenwoordig nog virtueel ook nog
Jaren 80quote:Op maandag 10 april 2017 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam ooit via een uitzendbureau bij een bedrijf in de productie werken, voor mij was het even tijdelijk, had het een maand of 3 willen doen, maar dat was niet nodig omdat men direct een andere functie (binnen het bedrijf, dus niet via uitzendbureau) voor me had, en zo kwam ik bij de afdeling Quality Control, en werkte ik dagelijks met pc's, mijn voltooide opleiding zat in een compleet andere richting en was totaal niet technisch, maar toch werd ik aangenomen.
Toen was het ook een puinhoop wat betreft werkgelegenheid.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 10 april 2017 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen was het ook een puinhoop wat betreft werkgelegenheid.
Wat weet jij daar nou van.quote:
Ik zat in de jaren 80 al in de molen eind welliswaarquote:Op maandag 10 april 2017 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van.
Ik zit in een totaal andere economische regio dan jij.
Die hard'squote:
In de jaren 70 ging hier de laatste mijn dicht.quote:Op maandag 10 april 2017 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat in de jaren 80 al in de molen eind welliswaar
Ik heb tot 1987 op school gezeten, had alleen in '81 - '82 een pauze ivm mil dienst.quote:
Best raar want ik had begin jaren tachtig de zin om te leren. Computers ja duhhhh ik wil datquote:Op maandag 10 april 2017 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de jaren 70 ging hier de laatste mijn dicht.
Er was in deze regio nauwelijks werkt te vinden in de jaren 80, ben in '83 na mijn diensttijd weer naar school gegaan omdat er toch geen werk te vinden was.
En we lopen qua werkgelegenheid nog steeds achter op de rest van Nederland.
Ik zat sws liever op school dan dat ik werkte.quote:Op maandag 10 april 2017 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Best raar want ik had begin jaren tachtig de zin om te leren. Computers ja duhhhh ik wil dat
Ik heb mijn studie afgebroken omdat ik computers leuker vondquote:Op maandag 10 april 2017 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat sws liever op school dan dat ik werkte.
Ik omdat ik het financieel niet meer redde, ik woonde op mezelf en moest ook mijn vaste lasten betalen.quote:Op maandag 10 april 2017 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn studie afgebroken omdat ik computers leuker vond
Je doet geen zak toch?quote:Op maandag 10 april 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik omdat ik het financieel niet meer redde, ik woonde op mezelf en moest ook mijn vaste lasten betalen.
Je zegt dat zelfquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2369077
[quote][b]Op maandag 10 april 2017 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij dat zegt....
Op het moment doe ik ook 'niks', maar heb vroeger van alles gedaan.quote:
Dat geloof ik graag, je bent geen domme ventquote:Op maandag 10 april 2017 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op het moment doe ik ook 'niks', maar heb vroeger van alles gedaan.
Is dat zo?quote:Op maandag 10 april 2017 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, je bent geen domme vent
Dat maak ik op aan je postsquote:
Toen zat ik in Vught in het leger achter een telexinstallatie.quote:
1984quote:
Als het een compliment was, dan dank je.quote:
Dat was het.. Geloof mij maarquote:Op maandag 10 april 2017 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het een compliment was, dan dank je.
Absoluutquote:Op maandag 10 april 2017 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het een compliment was, dan dank je.
Ik ben gewoon een eikel die het liefst alles zelf doet, ik vraag niet snel hulp, hooguit om iets zwaars te verplaatsen, fysieke hulp inschakelen geen probleem, maar als het denkwerk vergt dan doe ik het liever zelf.quote:
Begon gewoon een coffeeshop toen bedrijf failliet ging na kleine 2 jaar.quote:Op maandag 10 april 2017 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder zij altijd dat ik mijn verstand weg zou blowen.
Dan kan ze lang wachten....![]()
Soms zou ik je willen daten, maar je bent te ver wegquote:Op maandag 10 april 2017 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een eikel die het liefst alles zelf doet, ik vraag niet snel hulp, hooguit om iets zwaars te verplaatsen, fysieke hulp inschakelen geen probleem, maar als het denkwerk vergt dan doe ik het liever zelf.
Joh, ik was een jaar of 18 toen ze het in de smiezen kreeg, mijn vader was net overleden.....heb haar een en ander uitgelegd en toen was het goed, en dat is het nog steeds.quote:Op maandag 10 april 2017 19:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Begon gewoon een coffeeshop toen bedrijf failliet ging na kleine 2 jaar.
Ellen.quote:
Geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 10 april 2017 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zou ik je willen daten, maar je bent te ver weg
quote:
Ik had het ook niet over het weer, maar over de posts van souryquote:
Vanaf mijn 18e was ik zowat nooit thuis en toen ik ging werken gelijk op mezelf.quote:Op maandag 10 april 2017 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik was een jaar of 18 toen ze het in de smiezen kreeg, mijn vader was net overleden.....heb haar een en ander uitgelegd en toen was het goed, en dat is het nog steeds.
Ze probeerde me nog even op dezelfde hoop als tong te gooien.quote:Op maandag 10 april 2017 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over het weer, maar over de posts van soury
Ik denk dat je me overschatquote:Op maandag 10 april 2017 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze probeerde me nog even op dezelfde hoop als tong te gooien.
Wij woonden in hetzelfde huis maar ieder zijn/haar eigen leven, mijn moeder was zelden thuis, ik hing daar met mijn vrienden, dus niet gezamenlijk eten en meer van dat.quote:Op maandag 10 april 2017 19:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vanaf mijn 18e was ik zowat nooit thuis en toen ik ging werken gelijk op mezelf.
Ja een zweep op mijn reetquote:
Laat ik het zo zeggen dat de sc me hier niet zo zeer vermaakt.Maakt verder niet uit hoor.quote:
Daarom is het ook op vrijwillige basis, je hoeft hier niet te zijn als je dat niet wil.quote:Op maandag 10 april 2017 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat de sc me hier niet zo zeer vermaakt.Maakt verder niet uit hoor.
In UTO gebeurt een hoop natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2017 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat de sc me hier niet zo zeer vermaakt.Maakt verder niet uit hoor.
Klopt maar ik was hier ooit graag, dat is wel wat minderquote:Op maandag 10 april 2017 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom is het ook op vrijwillige basis, je hoeft hier niet te zijn als je dat niet wil.
Zinvolle topics?quote:Op maandag 10 april 2017 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dagelijks 10 topics vol .. KSC kan daar niet tegen op
Zie je zelf als zinvolquote:
Dacht het niet.quote:
Ik snap dat wel, het was gisteren ook weer een heerlijkheid om op het water te zijnquote:Op maandag 10 april 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht het niet.
Ben 'jaloers' op die boot.![]()
Vergt zo'n ding nou veel onderhoud?quote:Op maandag 10 april 2017 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, het was gisteren ook weer een heerlijkheid om op het water te zijn
Mijn zwager heeft zelfs gezwommen al was dat niet geheel vrijwillig
Zwagers kosten altijd veel onderhoud, vooral inwendig...quote:Op maandag 10 april 2017 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergt zo'n ding nou veel onderhoud?
Ik bedoel de buitenkant.
Paar pilsjes en ze zijn stil.quote:Op maandag 10 april 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwagers kosten altijd veel onderhoud, vooral inwendig...
In mijn stad kom je verder dan een roeibootje op een vijver, dat deed ik wel vroeger met de kinderen regelmatig, lekker kabbelend water, jointje erbij, en 3 ruziënde kinderen over wie mag roeien.quote:Op maandag 10 april 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kratje op het water, altijd goed...
Is de boot weer los? Lekker hoorquote:Op maandag 10 april 2017 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, het was gisteren ook weer een heerlijkheid om op het water te zijn
Mijn zwager heeft zelfs gezwommen al was dat niet geheel vrijwillig
Valt wel mee hoor, als hij in het voorjaar uit de stalling komt moet hij wel schoon gemaakt worden vanwege het stof en tijdens het seizoen gaat er regelmatig een natte lap over, maar met water in de buurt is dat makkelijkquote:Op maandag 10 april 2017 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergt zo'n ding nou veel onderhoud?
Ik bedoel de buitenkant.
Er vaart regelmatig politie rond hčquote:Op maandag 10 april 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kratje op het water, altijd goed...
Tegenwoordig zijn ze erg streng, jammer, want het kan ook op een normale manier, maar de goede moeten altijd onder de kwade lijden.quote:
Dat kan ja en doe ik ook weleens, al mag het niet omdat ik geen vaarbewijs hebquote:Op maandag 10 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een kratje kan je uitdelen.
Jij kan toch als Bob achter het roer plaatsnemen?
Ah op die manier.. Helemaal vergeten dat dat moestquote:Op maandag 10 april 2017 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ja en doe ik ook weleens, al mag het niet omdat ik geen vaarbewijs heb
Je mag tegenwoordig helemaal niets meer zonder dat je een of ander papiertje hebt.quote:Op maandag 10 april 2017 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah op die manier.. Helemaal vergeten dat dat moest
Degene die vaart mag wel drinken, maar er gelden dezelfde regels als met autorijden en terecht inderdaad, het zou een linke boel worden als iedereen ladderzat achter het stuur kruipt en het gas flink open zetquote:Op maandag 10 april 2017 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze erg streng, jammer, want het kan ook op een normale manier, maar de goede moeten altijd onder de kwade lijden.
Wel logisch dat de 'chauffeur' van de boot niet mag drinken.
Mag ik als ik bij iemand in de auto zit als passagier een biertje drinken?quote:Op maandag 10 april 2017 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene die vaart mag wel drinken, maar er gelden dezelfde regels als met autorijden en terecht inderdaad, het zou een linke boel worden als iedereen ladderzat achter het stuur kruipt en het gas flink open zet
Hebben jullie een rijnaak of zo?quote:Op maandag 10 april 2017 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ja en doe ik ook weleens, al mag het niet omdat ik geen vaarbewijs heb
ja jezusmina nog an toequote:Op maandag 10 april 2017 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Stromen de Duitsers weer binnen voor de Osternferien?
Nee joh!quote:Op maandag 10 april 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben jullie een rijnaak of zo?
Alleen voor grotere boten heb je een vaarbewijs nodig, toch?
quote:
ik wil helemaal niemand afzetten, hou je zieke brein in deze voor je ja!quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef chufi het volgende:
Waar zou je die Oosterburen verder nog mee afzetten? Wifi?
Nee, wij leven gelukkig in een land waar je je dat ook niet hoeft af te vragen.quote:
jep, nog 2 nachtjes slapenquote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef chufi het volgende:
Das woensdag al toch op Radio49.nl neem ik aan
spam spam spamquote:Op maandag 10 april 2017 22:31 schreef just me het volgende:
even hier reclame maken
[ afbeelding ]
speciale show voor Symphonic
Ik doe dat gewoonquote:
Weet je zo een land waar je bed moet bewaken?quote:Op maandag 10 april 2017 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, wij leven gelukkig in een land waar je je dat ook niet hoeft af te vragen.
Die zullen er vast zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je zo een land waar je bed moet bewaken?
jep, strak in pak naar de muziek luisteren!quote:
quote:
quote:Op maandag 10 april 2017 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
jep, strak in pak naar de muziek luisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |