abonnement Unibet Coolblue
pi_170119051
Zo beroerd als ik me gisteren en vanochtend (heel warm, opgejaagd en chagrijnig) nog voelde, zo goed gingen de eerste 30k. Ik ben echt verbaasd dat ik nog best lang een hoog tempo heb kunnen volhouden. En hoewel het daarna echt zwaar werd heb ik de schade redelijk kunnen beperken (door héél véél te drinken) en wonderbaarlijk genoeg nog (nét!) binnen 4 uur binnengekomen.
Volgens mij nog een klein gevalletje racekak gezien (bruine vlek) en geroken (maar misschien was het mijn verbeelding). Ik was blij dat ik 'r na het bos eindelijk voorbij was.
En McTwente 2x en pijll 1x gezien. Verder op 35k een juichvideo voor mij. O+

En Mr. B. wat een bovennatuurlijke krachten! Wat een toptijd!!! _O_
pi_170119286
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 21:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wel plezier in gehad hoop ik.
TWC, heb jij ook de marathon gelopen? Hoe ging het?
  zondag 9 april 2017 @ 23:41:30 #203
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170120364
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 21:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wel plezier in gehad hoop ik.
ja absoluut, maar het was een "rare"ervaring. De geest wilde wel harder maar het lichaam liet het gewoon niet toe.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_170120549
Succes iedereen met wakker liggen vanwege de koortsige dorst en de pijnlijke benen en met uberhaupt bewegen morgen 😜 mooie discipline dat marathonlopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 10 april 2017 @ 05:57:56 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170121485
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Succes iedereen met wakker liggen vanwege de koortsige dorst en de pijnlijke benen en met uberhaupt bewegen morgen 😜 mooie discipline dat marathonlopen.
O+
Heb wel geslapen, een paar uurtjes :P

Edit: de benen gaan wel eigenlijk. Trap af doet wel een beetje pijn, en mijn tenen zijn gepureerd, maar ik had verwacht me slechter te voelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Murmeli op 10-04-2017 06:03:42 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170121609
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 22:44 schreef wyccie het volgende:
Zo beroerd als ik me gisteren en vanochtend (heel warm, opgejaagd en chagrijnig) nog voelde, zo goed gingen de eerste 30k. Ik ben echt verbaasd dat ik nog best lang een hoog tempo heb kunnen volhouden. En hoewel het daarna echt zwaar werd heb ik de schade redelijk kunnen beperken (door héél véél te drinken) en wonderbaarlijk genoeg nog (nét!) binnen 4 uur binnengekomen.
Volgens mij nog een klein gevalletje racekak gezien (bruine vlek) en geroken (maar misschien was het mijn verbeelding). Ik was blij dat ik 'r na het bos eindelijk voorbij was.
En McTwente 2x en pijll 1x gezien. Verder op 35k een juichvideo voor mij. O+

En Mr. B. wat een bovennatuurlijke krachten! Wat een toptijd!!! _O_
Gewoon weer sub 4 uur gelopen ^O^ _O_
pi_170121734
Murmeli, heb jij fans uit Ommen???

Goed gedaan hoor allemaal. Het heeft ook wel een beetje iets heroïsch, onder deze omstandigheden. Ik sprak nog veel lopers na de finish die allemaal hun richttijd niet hadden gehaald vanwege de hitte. Maar daar gelukkig ook allemaal vrede mee hadden.

Wyccie, dan zijn we bijna samen gefinisht. Tenminste, ik stond in golf​ 3. En die Yurkak heb ik ook gespot. Lichtblauw broekje volgens mij.

Ik ben nog niet uit bed geweest, maar volgens mij doen mijn bovenbenen flink zeer. Die voelde ik onderweg ook goed, dus da's logisch. Mijn tenen zijn ook erg gevoelig en ik heb een beetje een koortsig gevoel.

Maar dat geeft allemaal niks, want ik heb wel gewoon een marathon uitgelopen! En ik denk niet dat ditde laatste was.
pi_170121747
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 05:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

O+
Heb wel geslapen, een paar uurtjes :P

Edit: de benen gaan wel eigenlijk. Trap af doet wel een beetje pijn, en mijn tenen zijn gepureerd, maar ik had verwacht me slechter te voelen.
Wacht maar, de dinsdag na mijn eerste marathon kwam ik tot de conclusie dat het het allemaal niet meer waard was als je er zóveel spierpijn van kreeg :P

Wyccie wat netjes weer onder de 4 uur! Helemaal vergeten jou ook te tracken!

En wat een verhaal over die racekak haha.. Arm persoon ook..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170121776
Haha oke Boston lijkt ook een Rotterdampje te gaan doen, vandaag 23 graden daar :o Voor maandag nu 17 voorspeld. Misschien moet ik ook nog maar met muts gaan trainen a la wyccie :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170121786
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wacht maar, de dinsdag na mijn eerste marathon kwam ik tot de conclusie dat het het allemaal niet meer waard was als je er zóveel spierpijn van kreeg :P

Wyccie wat netjes weer onder de 4 uur! Helemaal vergeten jou ook te tracken!

En wat een verhaal over die racekak haha.. Arm persoon ook..
Ik denk dat ze het zelf niet eens doorhad. Het was ook lang niet zo erg als op die-ene-foto-die-je-hier-soms-ziet.

En ik kan niet wachten tot morgen...
pi_170121865
Welke foto? 8-)
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 08:48:15 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_170122020
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 08:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Welke foto? 8-)
Met je met eliptigo'en eigenlijk veilig voor Yurkakken? 🤔
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 10 april 2017 @ 08:58:38 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170122082
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Succes iedereen met wakker liggen vanwege de koortsige dorst en de pijnlijke benen en met uberhaupt bewegen morgen 😜 mooie discipline dat marathonlopen.
Dit doet me herinneren aan mijn laatste 100 mijler in Naseby.
Om 2 uur 's nachts zag ik de gloed van een laptop in de kamer naast me door de open deur.
Ik roep "Naresh, are you awake?"
"Yes RD, I can't sleep...it hurt so much"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_170122141
Zo ook weer wakker. Heb bijna 10 uur geslapen met wel veel drinkpauzes tussendoor..

Gisterochtend ging de wekker voor een zondag idioot vroeg, gelijk douchen om wakker te worden en aan het ontbijt. Dat ging moeizaam, maar toch wat kunnen eten. Stipt 7 uur stonden mijn ouders voor de deur om mij richting Rotterdam te brengen. Vandaar de metro richting het centrum genomen. Via fb had ik kunnen regelen dat ik vlakbij de start een kleedruimte met drinken en ontspanning had. Dat was wel plezierig, vooral om de zenuwen die er maximaal waren wat te laten vieren.

Bij de start merkte ik dat het inderdaad een warme dag zou worden. De zon scheen al flink! Om iets van 10 voor 10 begon Lee te zingen. In startvak 3 hoorde je er alleen niet veel van. Om 20 over mocht ik uiteindelijk zelf van start, mooi trouwens dat ze bij elke start opnieuw een startschot gaven!

De eerste 5 km met een kennis meegelopen om mijn tempo flink te temperen. Zo kon ik in ieder geval de eerste kilometers genieten van de omgeving en de vele toeschouwers. Na de eerste drankpost op de 5 hebben we elkaar succes gewenst en allebei ons eigen gewenste tempo gaan lopen. Dat ging eigenlijk best lekker, kon behoorlijk ontspannen een redelijk vlak tempo lopen, hier en daar alleen wel gehinderd door de enorme groep lopers op soms smalle delen parcours. BIj km 15 liep ik voorbij de 4 uur pacers die blijkbaar eerder gestart waren dan ik. Het was gelijk een stuk rustiger, lekker!

Zo ging ik rustig aan richting de tweede keer de Erasmusbrug. Helemaal niets aan de hand dacht ik, gewoon voor elke drankpunt wat gums naar binnen werken en twee bekertjes drinken pakken. Toen we eenmaal de brug over waren merkte ik alleen dat eten en drinken eigenlijk wel voorbij waren.. Mag sloeg volledig op slot en daarnaast kreeg ik het enorm warm. De energie vloog mijn lichaam uit. Toch maar door blijven ploeteren en proberen wat te drinken. Het eten had ik opgegeven en de restanten van nijd de kant in gegooid! Verder heel veel verkoeling pakken door al het water over mij heen te gooien, dat werkte nog redelijk.

Bij de bosweg kon ik alleen maar denken wat een roteind dit was. Het deed mij wel goed dat ik tussendoor nog Pijll en McTwente zag staan. Bij de 39 nog een km met een willekeurige loper een kilometer gepraat, zo konden we allebei even de pijn in het lichaam even vergeten en doorlopen. Het laatste stuk voelde als strompelen.. Uiteindelijk precies onder de gedroomde 4 uur gefinisht!
pi_170122152
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 22:53 schreef wyccie het volgende:

[..]

TWC, heb jij ook de marathon gelopen? Hoe ging het?
Nee, niet gelopen. Door een pijnlijke knie tijdens de vorige amper kunnen lopen. Nu gaat het wel weer. Als ik was gaan lopen vond ik de kans te groot dat het mogelijk weer terug kwam.
pi_170122387
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 08:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Met je met eliptigo'en eigenlijk veilig voor Yurkakken? 🤔
Daar is na 150km nog weinig over te zeggen, maar ik laat het je weten als dat verandert :P
pi_170122411
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:04 schreef DavetheNL het volgende:

Goed gedaan!

Ik denk dat wij dan steeds erg dicht bij bij elkaar hebben gelopen. Ook vak 3 gestart en ongeveer hetzelfde verloop: rustige start, daarna lekker cruisen, 4:00 pacers ingehaald en niks aan de hand tot over de brug. En na veel ellende toch nèt onder de 4 uur
pi_170122556
En, zijn jullie de tweede marathon al aan het plannen :P ?
pi_170122729
_O_ alle marathonlopers, nogmaals!
Ja doei.
pi_170122748
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 09:25 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Goed gedaan!

Ik denk dat wij dan steeds erg dicht bij bij elkaar hebben gelopen. Ook vak 3 gestart en ongeveer hetzelfde verloop: rustige start, daarna lekker cruisen, 4:00 pacers ingehaald en niks aan de hand tot over de brug. En na veel ellende toch nèt onder de 4 uur
Ook wel bijzonder ja. Behoorlijk dezelfde zijn aangehouden en toch geen idee wie je in het echt bent :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:35 schreef Devv het volgende:
En, zijn jullie de tweede marathon al aan het plannen :P ?
Nope nope nope
  Redactie Sport maandag 10 april 2017 @ 09:53:18 #221
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170122757
Ik voel mij prima ondanks mijn verbrande schouders en dat ik waggel als een pinguïn :P

Volgende marathon: ja
Wanneer: geen idee, eerst tijd voor andere dingen
O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170122764
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:52 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Nope nope nope
Wacht maar. Ik geef je nog een paar dagen en dan gaan de kriebels weer terugkomen ;) .
  maandag 10 april 2017 @ 10:09:52 #223
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170122986
Vanavond ook maar weer eens lopen. 5 km achtereen zou nu wel moeten lukken. Daarna maar eens langzaam richting de 10. Iemand enig idee hoe snel je dat kunt op bouwen?
Fade to Black
pi_170123059
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:09 schreef Achterhoker het volgende:
Vanavond ook maar weer eens lopen. 5 km achtereen zou nu wel moeten lukken. Daarna maar eens langzaam richting de 10. Iemand enig idee hoe snel je dat kunt op bouwen?
Kilometer per week, zeggen ze vaak.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 10:17:51 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_170123136
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:09 schreef Achterhoker het volgende:
Vanavond ook maar weer eens lopen. 5 km achtereen zou nu wel moeten lukken. Daarna maar eens langzaam richting de 10. Iemand enig idee hoe snel je dat kunt op bouwen?
Hangt ervan af hoe de eerste paar keer 5km je bevalt. Als dat snel goed blijft gaan dan kan het snel lopen. Toen ik 5km zonder moeite aan een stuk kon lopen (eind juni '13) begon ik aan 'Keep Running' van Evy. Zelfde principe als Start to Run. Alleen merkte ik dat de muziek en het gemoeder van Evy me steeds meer tegen ging staan en ik had ondertussen een eigen tempo en meer een idee van waar mijn grenzen lagen. Dus na een les of 5 ben ik op eigen houtje (en op eigen muziek - men kan het lopen op Bieber niet blijven tolereren) de afstanden gaan uitbouwen en anderhalve maand na de 5k liep ik mijn eerste 10km.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')