SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 07-04-2017 22:01:15 ]
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb eerder gelezen dat stilte kunst is...
Yup geen probleem, maar nog niet met deze deel II die nu aangemaakt is.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij kon wel gewoon connecten net?
Ik ben bijna geneigd om ook een test te doen...
De titel van de show maakt toch geen jota uit...quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup geen probleem, maar nog niet met deze deel II die nu aangemaakt is.
Logisch, maar ik heb de settings van deze 2e deel niet gecontroleerd.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De titel van de show maakt toch geen jota uit...
Ik kijk zo wel even...quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:53 schreef ToT het volgende:
Iemand anders die het over wil nemen, of houden we ff verzoekjes aan tot Eggs begint?
quote:
morgen de hele dag onderweg, o.a. afspraak bij de fotograafquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:06 schreef just me het volgende:
[..]welterusten en goed uitgerust zijn hè !
quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
0,0 Voorbereiding, dus ik plak wat willekeurigs aan elkaar...
dat bepalen wij welquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]klinkt wel goed, ik ook zometeen overigens.
Ik scroll gewoon wat door mijn mappen en ik zie wel...quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]klinkt wel goed, ik ook zometeen overigens.
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
morgen de hele dag onderweg, o.a. afspraak bij de fotograaf
Als jij iets op 138 BPM met een gitaar weet, dan mag je het roepen...quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
doet MM ook aan verzoekjes? behoorlijk frustrerende dag achter de rug.. dus behoefte aan iets met een stevige gitaar
het zit niet echt mee hèquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
behoorlijk frustrerende dag achter de rug..
Ik heb wel iets van 251 bpm met stevige gitaren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij iets op 138 BPM met een gitaar weet, dan mag je het roepen...
ach komt wel weer goed hoor, maar nogal vermoeiend als mensen je niet lijken te (willen) begrijpen, terwijl mijn manier (vaak) toch echt efficiënter is...quote:
BPM heb ik niet echt verstand van... vind ik ook niet zo heel belangrijk eigenlijk. als het maar lekker klinktquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij iets op 138 BPM met een gitaar weet, dan mag je het roepen...
je kent dit nummer niet?quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
Genoeg eindbazen hier dus! Goedenavond allemaal
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
Genoeg eindbazen hier dus! Goedenavond allemaal
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag Girl, you know it's true van Milli Vanilli in mijn hoofd gehad. Nog bedankt he, Peaceman
Die mute je toch gewoon?quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag Girl, you know it's true van Milli Vanilli in mijn hoofd gehad. Nog bedankt he, Peaceman
En dat zeg je nu. Nee, die heb ik dus gewoon geluisterd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:10 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:10 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Opel doet het bijna niet meer...quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:16 schreef ToT het volgende:
Die zang op de achtergrond doet me heel sterk denken aan een mantra die ik hier heb!
Je eerste EggsTC show?quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
Dit gedeelte is inderdaad wel een tikje zweverig.
Dit is geen doorsnee show van hem.quote:
Oké, ik ga het beleven geloof ik.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Haha, you aint heard nothing zweverig yet dan... als dit je eerste eggs show is
Mwa dit is meer random dan he... Normaal bestaat mijn show alleen uit GOA, en dit is Juno Reactor, een hoofdrolspeler in die scene.quote:
Je bent mij toch al beetje gewend al?quote:
Ja, maar dat verschilt ook wel heel erg per show.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je bent mij toch al beetje gewend toch?
nah.. beter van nietquote:
Ben beetje gespleten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat verschilt ook wel heel erg per show.
Jij bent goed.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet ineens aan Pin-occhio denken...
quote:
Goeie vraag, er zal vast wel iets in de buurt komen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Eggs ff een vraagje bestaat er ook Dub Goa?
Taiko maar dan met een hardcore synthquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Er is een Japanner heel hard op grote trommel aan het slaan nu.
Ellooooooooquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
bedankt eggs.. ik trip verder in mijn slaap![]()
Slaapze menquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
Nu issie moe.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Taiko maar dan met een hardcore synth
En ik word net wakkerquote:
quote:
Mafze peacemanquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
Ja, ik zag een rooie deur. En het moet voor de morning comes ookquote:
Tot ik er achter kwam dat hij alles van Bill Hicks gejat had vlak voor deze aan kanker overleed, vond ik hem ook een eindbaas, ja.quote:
Ja dat was niet zo tof inderdaadquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot ik er achter kwam dat hij alles van Bill Hicks gejat had vlak voor deze aan kanker overleed, vond ik hem ook een eindbaas, ja.
* knokkels geeft livelink een Spectrvm Backpack. Kun je meetrillenquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet meepraten over deze muziek. Ik onderga het maar gewoon.
Ik zal er zo ns wat goa voor je in gooien, dan zweef je pas weg, ipv die ene track van netquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
Hippie nerds.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
Instant pijn achter mijn ogenquote:Op vrijdag 7 april 2017 23:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbare kleuren piet?
quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbare kleuren piet?
ooooooooooooooooooooooooh purtyquote:
QFTquote:
Kan het wel hebben, zag ooit bomen oversteken voor mijn auto en de fietsers gingen sneller.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbare kleuren piet?
nieuwequote:Op vrijdag 7 april 2017 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb niet helemaal door of dit nog dezelfde track is of alweer een nieuwe
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb niet helemaal door of dit nog dezelfde track is of alweer een nieuwe
Ah, dan vond ik de vorige fijner om naar te luisteren, geloof ik.quote:
Zelfs geen jointje?quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:14 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben al ff nuchter... 3 maanden, en 6 weken niet gerookt... ik kan dit wel waarderen nog steeds, maar het is onvergelijkbaar. Deze muziek nuchter of met een joint of psychedelics.
Nee helemaal niets... 3 maanden met alcohol en drugs gestopt. 6, bijna 7 weken met roken, das in de afgelopen 20 jaar nog nooit gebeurd..quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfs geen jointje?
En nog steeds is het tofMaar onvergelijkbaar toch wel.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee helemaal niets... 3 maanden met alcohol en drugs gestopt. 6, bijna 7 weken met roken, das in de afgelopen 20 jaar nog nooit gebeurd..
Ja, het meest heavy is dat ik niets heb om geestelijk me mee te ontspannen, wat ik in de afgelopen 15-20 jaar dus met any substance deed in weekenden. En als je dat zo lang gewend bent, is het heel zwaar om niets te hebben.quote:
Ahhh check..quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, het meest heavy is dat ik niets heb om geestelijk me mee te ontspannen, wat ik in de afgelopen 15-20 jaar dus met any substance deed in weekenden. En als je dat zo lang gewend bent, is het heel zwaar om niets te hebben.
Ik ben niet verslaafd aan 1 bepaald middel, ik ben meer verslaafd aan "niet-nuchter-zijn" in m'n weekenden.
Ik snap dat radicale nooit zo, leef maar 1x en kan het prima doseren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee helemaal niets... 3 maanden met alcohol en drugs gestopt. 6, bijna 7 weken met roken, das in de afgelopen 20 jaar nog nooit gebeurd..
Mja, bij mij spelen er ff wat meer dingen dan alleen de middelen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik snap dat radicale nooit zo, leef maar 1x en kan het prima doseren.
Beperk me tot bier en wiet, de rest was leuk.
Heb een soort knop in mijn hersens die ik kan omzetten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, bij mij spelen er ff wat meer dingen dan alleen de middelen.
Het doel voor mij is ook niet om voor altijd te kappen met alles.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb een soort knop in mijn hersens die ik kan omzetten.
Zit toch wat anders in elkaar cannabis zorgt dat mijn temperament in het gareel blijf, bier ben ik met opgegroeid.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het doel voor mij is ook niet om voor altijd te kappen met alles.
Psychedelics zijn een groot gedeelte van m'n leven. Een erg belangrijk gedeelte zelfs.
Ja ik doe het niet voor de leuk. Meer om verder te komen dan waar ik al ben. De laatste keer ging ik iets te vaak, en iets te roekeloos met die middelen om, omdat ik te snel te ver wilde. Toen ben ik op m'n plaats gezet, dus nu is het even blaren zitten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zit toch wat anders in elkaar cannabis zorgt dat mijn temperament in het gareel blijf, bier ben ik met opgegroeid.
De rest waren leuke avonturen
Heb mijn ding wel gedaan, mijn naam leeft verder en om nu nog van alles te beginnen is beetje laat voor mij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik doe het niet voor de leuk. Meer om verder te komen dan waar ik al ben. De laatste keer ging ik iets te vaak, en iets te roekeloos met die middelen om, omdat ik te snel te ver wilde. Toen ben ik op m'n plaats gezet, dus nu is het even blaren zitten.
Jij leeft ook verder, alleen je lichaam gaat dood en je herinneringen en alles dus ook... consciousness is infinite.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb mijn ding wel gedaan, mijn naam leeft verder en om nu nog van alles te beginnen is beetje laat voor mij.
Ben opa en dat is wel mooi.
Leef sowieso al verder door de peerden die ik gefokt heb.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij leeft ook verder, alleen je lichaam gaat dood en je herinneringen en alles dus ook... consciousness is infinite.
np npquote:Op zaterdag 8 april 2017 00:00 schreef ToT het volgende:
En dat was 'm al weer.
Hee thx voor de tunes, man!!!
quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel EggsTC. Het was een nieuwe ervaring voor mij.
Ik was even afgeleid, maar ben nog steeds aan het luisteren. Naar Stien heb ik inmiddels door.quote:
Ik begrijp het zelf helemaal maar ben er inmiddels achter dat ik wat lastig te volgen ben soms.quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja maar dit was wel heel abstract he !
Ah, daar ben je weerquote:Op zaterdag 8 april 2017 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid, maar ben nog steeds aan het luisteren. Naar Stien heb ik inmiddels door.
In Duitsland in schapenwei.quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pluk je ook geen paddestoelen meer dan?
Die probeer ik altijd wel in te bouwen, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:45 schreef livelink het volgende:
Even een rustpuntje. Was ik wel even aan toe.
PC of zo'n vaag ander ding?quote:Op zaterdag 8 april 2017 01:00 schreef fukforce het volgende:
Ik luister maar hoor niks wat is dat voor nep Sky radio
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192quote:
Kan nog uuuuren doorgaan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 01:03 schreef EggsTC het volgende:
Piet irriteert mij expres zodat ik niet kan slapen omdat de tracks te leip zijn
Het is me te passief dat in bed liggen nu.quote:Op zaterdag 8 april 2017 01:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik zet gewoon mn headset op en ga in bed liggen
Ik lag al een paar uur te twijfelen. Wakker/slapen/wakker/slapen. Dus dan maar opstaan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]voetbal zaterdag
Jij bent ook vroeg!
Ow vervelend is dat. Dan is opstaan inderdaad beter.quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lag al een paar uur te twijfelen. Wakker/slapen/wakker/slapen. Dus dan maar opstaan.
Ga ik vanmiddag maar een uurtje plat.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow vervelend is dat. Dan is opstaan inderdaad beter.
Prima toch?
Dus flink aan de borrel?quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow vervelend is dat. Dan is opstaan inderdaad beter.
Prima toch?dat gaat mij niet lukken. Vanmiddag ook nog verjaardag van buurman en buurmeisje. Wel lekker dichtbij.
![]()
Dat is ook jammer op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dan ook wel nodig. Anders lig ik vanavond al voor 8 uur in bed.
Gezellig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mwah dat valt meestal wel mee. Maar wel een borrel.
Thnx. Om 09:00 uur en om 13:00 uur een wedstrijd. Tussentijds nog even thuis want de timmerman komt voor de laatste loodjes en zijn geld.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Om 09:00 uur en 13:00 uur een wedstrijd. Tussentijds nog even thuis want de timmerman komt voor de laatste loodjes en zijn geld.
het voelt nog niet als goede eigenlijk... ogen staan nog op half 7quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
het voelt nog niet als goede eigenlijk... ogen staan nog op half 7
i know... komt door gisteren. Beetje frustratie van mij over werk/collega's. Komt wel goed...quote:
Winter-wintertijdquote:
Meltquote:
Het is weekend. Dan moet je niet over het werk nadenken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
i know... komt door gisteren. Beetje frustratie van mij over werk/collega's. Komt wel goed...
true... maar daarom was ik gisteren extra moe.quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weekend. Dan moet je niet over het werk nadenken.
Ik werk altijd.quote:Op zaterdag 8 april 2017 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weekend. Dan moet je niet over het werk nadenken.
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
het is toch bijna Pasenquote:Op zaterdag 8 april 2017 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga je kiekens aanschaffen?
nee kiekjensquote:Op zaterdag 8 april 2017 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga je kiekens aanschaffen?
Zijn dat kleine kiekens (kuikentjes)?quote:
Kiekendieven zijn slanke, middelgrote roofvogels van de onderfamilie Circinae die bij de echte roofvogels behoren. Wereldwijd zijn er dertien soorten Kiekendieven die samen het geslacht Circus vormen binnen de onderfamilie Circinae. Wikipediaquote:Op zaterdag 8 april 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn dat kleine kiekens (kuikentjes)?
Nu weten we nog niet wat Symph gaat doen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Kiekendieven zijn slanke, middelgrote roofvogels van de onderfamilie Circinae die bij de echte roofvogels behoren. Wereldwijd zijn er dertien soorten Kiekendieven die samen het geslacht Circus vormen binnen de onderfamilie Circinae. Wikipedia
quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu weten we nog niet wat Symph gaat doen.
quote:
Goed gedaan!quote:
was een bizarre wedstrijd. 3-0 voor. Op dat moment dik verdiend. Toen 3-4 achter met de rust. Ook dat was verdiend. Maar gelukkig karakter getoond en toch verdiend gewonnen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Nu de wedstrijd van vanmiddag nog.
Dat wordt lastiger. Twans team moet tegen de nummer 1 spelen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Nu de wedstrijd van vanmiddag nog.
Ja met die instelling win je nooit.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt lastiger. Twans team moet tegen de nummer 1 spelen.
Ik zeg alleen dat het lastiger wordt...quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja met die instelling win je nooit.![]()
Afslachten die handel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja met die instelling win je nooit.![]()
Ze schieten daar ook over het doel heen, tussen die hoge palen is genoeg en er staat geen keeper.quote:
maar ze hebben wel leuke songs die rugbyersquote:
maar wel mannen met gespierde benen en bloemkoolorenquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze schieten daar ook over het doel heen, tussen die hoge palen is genoeg en er staat geen keeper.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
maar ze hebben wel leuke songs die rugbyers
quote:
Ik ga de bloemetjes buiten zettenquote:
nee petunia'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |