Sowieso als eerste Appje zou ik het kort houden.quote:

en dat vind ik zelf echt een enorme afknapper. Laatst iemand mijn nr gegeven, gezegd dat ik druk was die dag en aan het eind van de dag had ik al meerdere berichten verspreid over meerdere momentenquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar maak zelf nogal eens mee dat mannen de ene na de andere app blijven doorsturen ook al reageer ik zelf niet uitgebreid.

Sure, in het begin is het even aftasten maar na een aantal berichten kan je rustig wel wat meer moeite in een berichtje steken no? Wat is het nut van het contact bewust bondig houden? Je zit toch op zo'n site om iemand te leren kennen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso als eerste Appje zou ik het kort houden.
En ik begin zelf zelden.

Gelijk op gaan idd. Dat vat het eigenlijk wel samen. O en dat je elkaar interessant vindt helpt ook wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:36 schreef Allures het volgende:
Maar dat is wat ze bedoeld denk ik. Als dat alles is wat je van de ander krijgt moet je zelf niet er aan blijven trekken. En als de ander veel zegt zit je goed. Dat het gelijk op moet gaan

Dit jaquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Trashcanman het volgende:
Van die berichten die alleen uit 'ja', 'nee', 'haha' of andere autopiloot woorden bestaan word ik zelf nl niet zo warm.

ik gok dat je 1 van de 10 single mannen daar bent want ik krijg alleen maar vreemdgangersquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gelijk op gaan idd. Dat vat het eigenlijk wel samen. O en dat je elkaar interessant vindt helpt ook wel.
Ik snap btw niet waar de haat voor paiq op fok vandaan komt, ik tref toch regelmatig leuke vrouwen daar.

Sta ik er iig wel beter opquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:23 schreef Allures het volgende:
[..]
ik gok dat je 1 van de 10 single mannen daar bent want ik krijg alleen maar vreemdgangers

Heb jij pom poms-emoticons in je autopilootvocabulaire ja?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Edit: Dit was ook een autopilot antwoord![]()
![]()

Dat voorwat hoortwat principe zit niet in mij. Een vrouw die dat wel doet past sowieso niet bij mij.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Alleen lange berichten sturen als zij dat zelf ook doet

Vrouwen zijn super geemancipeerd, behalve als het om praten en betalen gaat (of dankjewel zeggen nadat de man heeft betaald).quote:

Wat is daar nou irritant aan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef Allures het volgende:
[..]
en dat vind ik zelf echt een enorme afknapper. Laatst iemand mijn nr gegeven, gezegd dat ik druk was die dag en aan het eind van de dag had ik al meerdere berichten verspreid over meerdere momenten
Niet sexy

Eerst zeg je dat je het irritant vind als iemand je appt en daarna dat het gelijk op moet gaan....quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:36 schreef Allures het volgende:
Maar dat is wat ze bedoeld denk ik. Als dat alles is wat je van de ander krijgt moet je zelf niet er aan blijven trekken. En als de ander veel zegt zit je goed. Dat het gelijk op moet gaan

Die haat komt eruit voort dat Paiq toch velen zitten die vol met drama zitten, althans dat is de rumor. In het echt maakt het geen al uit want Tinder idem.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gelijk op gaan idd. Dat vat het eigenlijk wel samen. O en dat je elkaar interessant vindt helpt ook wel.
Ik snap btw niet waar de haat voor paiq op fok vandaan komt, ik tref toch regelmatig leuke vrouwen daar.

Egoisme alertquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar maak zelf nogal eens mee dat mannen de ene na de andere app blijven doorsturen ook al reageer ik zelf niet uitgebreid.

ja en als het niet gelijk op gaat is het irritantquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:52 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je het irritant vind als iemand je appt en daarna dat het gelijk op moet gaan....

ja die vind ik het fijnstquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sta ik er iig wel beter op
Is OKC btw niet een betere site voor jou? Grotere pool aan mensen met poly levensstijl, en dat staat er dan ook gewoon netjes bij enzo

Het ruikt een beetje naar dat je zelf ook niet echt veel moeite doet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:09 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en als het niet gelijk op gaat is het irritant
Als in tegen iemand zeg 'ik heb geen tijd en ik spreek je morgen' dan vind ik appjes die maar binnen blijven komen irritant. Vooral als het niet op 1 moment is maar de hele dag door
Serieus, wat is daar lastig aan te snappen

nee klopt. Ik vind niet dat het iets is waar je moeite voor moet doen. Het loopt of het loopt nietquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het ruikt een beetje naar dat je zelf ook niet echt veel moeite doet.

Volgens mij kan jij sowieso beter kappen met polydaten, het levert jou meer frustratie dan plezier op lijkt het...quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:53 schreef Allures het volgende:
[..]
nee klopt. Ik vind niet dat het iets is waar je moeite voor moet doen. Het loopt of het loopt niet
Ik loop niet te trekken aan dode paarden of zo

Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij sowieso beter kappen met polydaten, het levert jou meer frustratie dan plezier op lijkt het...

aan een dood paard ga ik iig niet trekken...quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:14 schreef Trashcanman het volgende:
Van die berichten die alleen uit 'ja', 'nee', 'haha' of andere autopiloot woorden bestaan word ik zelf nl niet zo warm.

Dat je eerst niet aangaf dat er morgen verder gesproken werd. En zonder inhoud van die meerdere berichten over de dag ga ik geen oordeel vellen. Immers kan hij in de loop van de dag meerdere dingen die hij kwijt wil bedenken en er dan genoegen meenemen dat dat morgen dan komt, anderzijds ken ik ook verhalen van figuren die dan blijven spammen tot ze een ons wegen, juist omdat reactie uitblijft.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:09 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en als het niet gelijk op gaat is het irritant
Als in tegen iemand zeg 'ik heb geen tijd en ik spreek je morgen' dan vind ik appjes die maar binnen blijven komen irritant. Vooral als het niet op 1 moment is maar de hele dag door
Serieus, wat is daar lastig aan te snappen

Necrobestialiteit is ook bah.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
aan een dood paard ga ik iig niet trekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |