in principe heb je daar gewoon namen voor, voornamen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Bijnamen zijn handig om te onthouden

Je zou toch de stad in gaan en kijken wat er daar te vinden is?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je bent abuis, ik heb geen date. Met dateman van laatst heb ik het op laag pitje gezet. Deur op kier gelaten voor kop koffie op dagen dat ik in zijn stad ben. Hij zegt nog steeds te willen. Ik ben wat van mwah...
En eefje801 ik gun het je enorm allemaal! Fijn voor jou!

Ja vanavond dansen in Tivoli!quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou toch de stad in gaan en kijken wat er daar te vinden is?
Wie weet leuke date opsnorkelen.

...
 ...

Jammer man, geen energie meer aan verspillen, dus geen bericht meer sturen, hoe moeilijk dat soms ook is. Laten gaan en op naar een andere die je wel waardeert en je graag beter wil leren kennen.quote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef GlenSpey het volgende:
Echt gatverdamme volgens mij heb ik er weer zo een getroffen hoor.
Drie weken lang een supertof en gezellig contact gehad met iemand. Urenlange chatsessies, veel gelachen, veel gedeeld maar nu sinds vrijdag geen woord meer met elkaar gewisseld en mijn laatste appje wordt vol genegeerd. We zouden eigenlijk in de komende week gaan kijken wanneer we met elkaar op date zouden gaan, maar dat lijkt nu opeens wel heel erg ver weg.
Wil eigenlijk heel graag weten waarom, maar wil er tegelijkertijd ook niet nog meer apps achteraan sturen. Komt ook zo opdringerig en wanhopig over gelijk...

Leuk ja, dat soort types...quote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef GlenSpey het volgende:
Drie weken lang een supertof en gezellig contact gehad met iemand. Urenlange chatsessies, veel gelachen, veel gedeeld maar nu sinds vrijdag geen woord meer met elkaar gewisseld en mijn laatste appje wordt vol genegeerd. We zouden eigenlijk in de komende week gaan kijken wanneer we met elkaar op date zouden gaan, maar dat lijkt nu opeens wel heel erg ver weg.
Wil eigenlijk heel graag weten waarom, maar wil er tegelijkertijd ook niet nog meer apps achteraan sturen. Komt ook zo opdringerig en wanhopig over gelijk...

Gewoon 'Hee, lang niet meer gesproken. How's life?'. Niet bijster origineel geef ik toequote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Belgosome het volgende:
Iemand die goede excuses weet om een meisje te sturen waar ik bijna een jaar geleden mee gedate heb? Via Via leren kennen, gekust, daarna een 3-tal weken gechat en in die periode ook een een date. Zelf daarna afstandelijker beginnen sturen waardoor het contact is gestopt. Laatste tijd spijt van en wil er graag terug contact mee, maar na bijna een jaar gewoon hey beginnen sturen lijkt mij nu vrij wanhopig en creepy.

Herkenbaar:quote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef GlenSpey het volgende:

quote:Op zondag 30 april 2017 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk ja, dat soort types...
Krijg je na 2 weken een bericht dat ze nog gevoelens heeft voor d'r ex oid let maar op

Je kan Happn gewoon spoofen met Fakegps voor een betere/andere stad. Tinder lijkt in hun nieuwste clients afgedwongen te hebben dat dat niet meer werkt. Gisteren werkte het nog wel. Overigens is Flamite offline en dat was een fijne. Tinder komt met hun eigen desktopomgeving later dit jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal aan de regio liggen, maar je hebt kan dat je óf bijna niemand treft, óf om de haverklap een gigantische lijst krijgt. Ik merk wel een behoorlijk verschil als ik thuis zit (niks noppes nada) of een willekeurige stad inga (tot 100 ontmoetingen op een avond).
Verder zullen de standaard dateregels van toepassing zijn, dus als kerel amper matches, en als vrouw bijna altijd raak
Verder werkt het prima eigenlijk.

Ach ja, laat gaan, laat gaan. Gewoon weer op nieuwe dames focussen en mooie dingen ondernemen met vrienden.quote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef GlenSpey het volgende:

Ik snap het wel, je krijgt toch een bepaald gevoel bij iemand. Geen verwachting gewoon een beeld dat iemand geen snitch is. Als het dan toch eentje is zoals GlenSpey zegt voel je je wel een idioot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, laat gaan, laat gaan. Gewoon weer op nieuwe dames focussen en mooie dingen ondernemen met vrienden.

Ik snap het ook wel en het vormt voor mij zo'n beetje de reden waarom ik iemand vrij snel wil ontmoeten en niet in de 'internetfase' wil blijven hangen. Voor je het weet heb je er veel tijd in geïnvesteerd en dan is het plots foetsie. Mijn meest gemaakte fout is ook om te blijven hangen in lange berichten zonder uiteindelijke date (of veel te laat).quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je krijgt toch een bepaald gevoel bij iemand. Geen verwachting gewoon een beeld dat iemand geen snitch is. Als het dan toch eentje is zoals GlenSpey zegt voel je je wel een idioot.

Denk dat ik die fout ook te veel maak... toch eens op letten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel en het vormt voor mij zo'n beetje de reden waarom ik iemand vrij snel wil ontmoeten en niet in de 'internetfase' wil blijven hangen. Voor je het weet heb je er veel tijd in geïnvesteerd en dan is het plots foetsie. Mijn meest gemaakte fout is ook om te blijven hangen in lange berichten zonder uiteindelijke date (of veel te laat).

een snitch nog wel...quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je krijgt toch een bepaald gevoel bij iemand. Geen verwachting gewoon een beeld dat iemand geen snitch is. Als het dan toch eentje is zoals GlenSpey zegt voel je je wel een idioot.

Ja maar wie zet de 1e stap dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Alleen lange berichten sturen als zij dat zelf ook doet

Ook wat zwart-wit toch? Als je een grappig verhaal te vertellen hebt (dat past in het gesprek) kan dat prima een langer bericht zijn als je het mij vraagtquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Alleen lange berichten sturen als zij dat zelf ook doet

Ja tuurlijk. Maar maak zelf nogal eens mee dat mannen de ene na de andere app blijven doorsturen ook al reageer ik zelf niet uitgebreid.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:54 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Ook wat zwart-wit toch? Als je een grappig verhaal te vertellen hebt (dat past in het gesprek) kan dat prima een langer bericht zijn als je het mij vraagt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |