abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:31:43 #176
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170568206
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Bijnamen zijn handig om te onthouden
in principe heb je daar gewoon namen voor, voornamen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:37:30 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170568299
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:12 schreef Andromache het volgende:

[..]

Je bent abuis, ik heb geen date. Met dateman van laatst heb ik het op laag pitje gezet. Deur op kier gelaten voor kop koffie op dagen dat ik in zijn stad ben. Hij zegt nog steeds te willen. Ik ben wat van mwah...

En eefje801 ik gun het je enorm allemaal! Fijn voor jou!
Je zou toch de stad in gaan en kijken wat er daar te vinden is? :)
Wie weet leuke date opsnorkelen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:40:17 #178
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170568353
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zou toch de stad in gaan en kijken wat er daar te vinden is? :)
Wie weet leuke date opsnorkelen.
Ja vanavond dansen in Tivoli! *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:48:28 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170568516
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:40 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja vanavond dansen in Tivoli! *O*
Veel plezier, hopelijk erna wat hier te melden :)
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:34:08 #180
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170574118
Ben benieuwd naar je emotie deze keer *O*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170585827
Echt gatverdamme volgens mij heb ik er weer zo een getroffen hoor.
Drie weken lang een supertof en gezellig contact gehad met iemand. Urenlange chatsessies, veel gelachen, veel gedeeld maar nu sinds vrijdag geen woord meer met elkaar gewisseld en mijn laatste appje wordt vol genegeerd. We zouden eigenlijk in de komende week gaan kijken wanneer we met elkaar op date zouden gaan, maar dat lijkt nu opeens wel heel erg ver weg.

Wil eigenlijk heel graag weten waarom, maar wil er tegelijkertijd ook niet nog meer apps achteraan sturen. Komt ook zo opdringerig en wanhopig over gelijk :') ...
pi_170587008
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef GlenSpey het volgende:
Drie weken lang een supertof en gezellig contact gehad met iemand. Urenlange chatsessies, veel gelachen, veel gedeeld maar nu sinds vrijdag geen woord meer met elkaar gewisseld en mijn laatste appje wordt vol genegeerd. We zouden eigenlijk in de komende week gaan kijken wanneer we met elkaar op date zouden gaan, maar dat lijkt nu opeens wel heel erg ver weg.

Wil eigenlijk heel graag weten waarom, maar wil er tegelijkertijd ook niet nog meer apps achteraan sturen. Komt ook zo opdringerig en wanhopig over gelijk :') ...
Jammer man, geen energie meer aan verspillen, dus geen bericht meer sturen, hoe moeilijk dat soms ook is. Laten gaan en op naar een andere die je wel waardeert en je graag beter wil leren kennen.
pi_170591164
quote:

Leuk ja, dat soort types...

Krijg je na 2 weken een bericht dat ze nog gevoelens heeft voor d'r ex oid let maar op :')
pi_170591975
Iemand die goede excuses weet om een meisje te sturen waar ik bijna een jaar geleden mee gedate heb? Via Via leren kennen, gekust, daarna een 3-tal weken gechat en in die periode ook een een date. Zelf daarna afstandelijker beginnen sturen waardoor het contact is gestopt. Laatste tijd spijt van en wil er graag terug contact mee, maar na bijna een jaar gewoon hey beginnen sturen lijkt mij nu vrij wanhopig en creepy.
  zondag 30 april 2017 @ 19:46:14 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170592251
Hoezo wanhopig en creepy? Voor hetzelfde geld vindt ze t wel leuk. Of niet en dan is dat ook duidelijk.

En geen excuses gebruiken, gewoon de waarheid. Of je moet der niet leuk gevonden hebben en nu echt wanhopig zijn, dan gewoon geen contact zoeken.
pi_170592271
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Belgosome het volgende:
Iemand die goede excuses weet om een meisje te sturen waar ik bijna een jaar geleden mee gedate heb? Via Via leren kennen, gekust, daarna een 3-tal weken gechat en in die periode ook een een date. Zelf daarna afstandelijker beginnen sturen waardoor het contact is gestopt. Laatste tijd spijt van en wil er graag terug contact mee, maar na bijna een jaar gewoon hey beginnen sturen lijkt mij nu vrij wanhopig en creepy.
Gewoon 'Hee, lang niet meer gesproken. How's life?'. Niet bijster origineel geef ik toe :P

Of dat je laatst aan haar moest denken omdat *bullshit reden* (of echte reden, blijkbaar ben je weer aan haar gaan denken).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 30 april 2017 @ 20:07:05 #187
416020 K44S
The bearded man
pi_170593135
quote:

Herkenbaar:
Vorige week een naar mijn idee erg leuke date gehad met een enorm leuk meid.
Die zelfde avond gestuurd dat ik een tweede date erg leuk zou vinden.

Niks meer van vernomen.

De beste tips is indd die weethetevennietmeer geeft: Geen energie meer aan besteden,
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_170593367
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 19:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Leuk ja, dat soort types...

Krijg je na 2 weken een bericht dat ze nog gevoelens heeft voor d'r ex oid let maar op :')
:')
pi_170594691
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:13 schreef Witlofje het volgende:

[..]

:')
Zit je me te Fokstalken? :(
  zondag 30 april 2017 @ 22:38:49 #190
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170598001
Hmmmz, ik voelde het weer eens niet. 2 gezellige dates gehad met een aardige meid maar meer dan gewoon gezellig was het niet. Zou mooi zijn als ik de volgende keer iemand tref waar ik wel wat enthousiaster van word.
  maandag 1 mei 2017 @ 02:17:01 #191
174940 W00fer
Maar echt
pi_170600416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zal aan de regio liggen, maar je hebt kan dat je óf bijna niemand treft, óf om de haverklap een gigantische lijst krijgt. Ik merk wel een behoorlijk verschil als ik thuis zit (niks noppes nada) of een willekeurige stad inga (tot 100 ontmoetingen op een avond).

Verder zullen de standaard dateregels van toepassing zijn, dus als kerel amper matches, en als vrouw bijna altijd raak _O-

Verder werkt het prima eigenlijk.
Je kan Happn gewoon spoofen met Fakegps voor een betere/andere stad. Tinder lijkt in hun nieuwste clients afgedwongen te hebben dat dat niet meer werkt. Gisteren werkte het nog wel. Overigens is Flamite offline en dat was een fijne. Tinder komt met hun eigen desktopomgeving later dit jaar.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_170629061
quote:

Ach ja, laat gaan, laat gaan. Gewoon weer op nieuwe dames focussen en mooie dingen ondernemen met vrienden.
  woensdag 3 mei 2017 @ 00:39:54 #193
174940 W00fer
Maar echt
pi_170647205
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach ja, laat gaan, laat gaan. Gewoon weer op nieuwe dames focussen en mooie dingen ondernemen met vrienden.
Ik snap het wel, je krijgt toch een bepaald gevoel bij iemand. Geen verwachting gewoon een beeld dat iemand geen snitch is. Als het dan toch eentje is zoals GlenSpey zegt voel je je wel een idioot.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_170647318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 00:39 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik snap het wel, je krijgt toch een bepaald gevoel bij iemand. Geen verwachting gewoon een beeld dat iemand geen snitch is. Als het dan toch eentje is zoals GlenSpey zegt voel je je wel een idioot.
Ik snap het ook wel en het vormt voor mij zo'n beetje de reden waarom ik iemand vrij snel wil ontmoeten en niet in de 'internetfase' wil blijven hangen. Voor je het weet heb je er veel tijd in geïnvesteerd en dan is het plots foetsie. Mijn meest gemaakte fout is ook om te blijven hangen in lange berichten zonder uiteindelijke date (of veel te laat).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2017 00:53:25 ]
pi_170647911
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 00:52 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel en het vormt voor mij zo'n beetje de reden waarom ik iemand vrij snel wil ontmoeten en niet in de 'internetfase' wil blijven hangen. Voor je het weet heb je er veel tijd in geïnvesteerd en dan is het plots foetsie. Mijn meest gemaakte fout is ook om te blijven hangen in lange berichten zonder uiteindelijke date (of veel te laat).
Denk dat ik die fout ook te veel maak... toch eens op letten.
pi_170649911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 00:39 schreef W00fer het volgende:

[..]

een snitch nog wel...
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:53:48 #197
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_170650059
Alleen lange berichten sturen als zij dat zelf ook doet :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:48:48 #198
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170652383
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja maar wie zet de 1e stap dan?
pi_170652527
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook wat zwart-wit toch? Als je een grappig verhaal te vertellen hebt (dat past in het gesprek) kan dat prima een langer bericht zijn als je het mij vraagt :P
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:59:57 #200
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_170652646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:54 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ook wat zwart-wit toch? Als je een grappig verhaal te vertellen hebt (dat past in het gesprek) kan dat prima een langer bericht zijn als je het mij vraagt :P
Ja tuurlijk. Maar maak zelf nogal eens mee dat mannen de ene na de andere app blijven doorsturen ook al reageer ik zelf niet uitgebreid.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')