Kun je dergelijke paniekerij achterwege laten? Verfassungsschutz raakt hierdoor helemaal van slag.quote:Op vrijdag 7 april 2017 07:57 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning, de Duitse invasie begint vandaag.
Wilde al bijna een Duitse vlag voor het raam hangen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 07:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je dergelijke paniekerij achterwege laten? Verfassungsschutz raakt hierdoor helemaal van slag.
Loopt die arme jongen weer een hoop rijksdaalders mis.quote:Op vrijdag 7 april 2017 07:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je dergelijke paniekerij achterwege laten? Verfassungsschutz raakt hierdoor helemaal van slag.
Nee, want de Duitse invasie begint vandaagquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, die eerste posts zijn antwoorden op vragen die aan mij gericht warenquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol, ik zie nu je topic en zie dat het geen vraag was die je werkelijk had maar dat je in dat topic zogenaamd zelf het antwoord geeft en daarbij vooral weer heel voorspelbaar als VVD-webcare probeert om niet-VVD negatief af te schilderen. Koekoek.
Politieke marketing 2.0.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
VVD-webcare klinkt wel goed. Beter dan propaganda unit.
Ja maar Cinton is een warmonger!quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:49 schreef remlof het volgende:
Lijkt me nog best lastig om een Syrisch vliegveld aan te vallen zonder iets Russisch te raken.
Ah, gelukkig hebben we daar een zelf verklaard "sociaal-liberaal" om zijn visie te delen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:48 schreef remlof het volgende:
"Ontplooiingsliberalisme" wat een jeukwoord.
Je ziet de huidplooien van VVD'ers met plofkoppen er gewoon bij
Eerst moet er echter aan de economie worden bijgedragen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, gelukkig hebben we daar een zelf verklaard "sociaal-liberaal" om zijn visie te delen.
Valt best mee. Jij bent gewoon een pauper.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker dure grap ook, 59 kruisraketten a 1,59 miljoen per stuk.
Waarheid.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Valt best mee. Jij bent gewoon een pauper.
Heeft toch iedereen in een sok onder t matrasquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
Reya wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft toch iedereen in een sok onder t matras.
Die dingen hebben ook een houdbaarheidsdatum. Moet gewoon gebruikt worden.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
Trump heeft eerst Poetin gebeld zodat alle Russen konden vertrekken.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:49 schreef remlof het volgende:
Lijkt me nog best lastig om een Syrisch vliegveld aan te vallen zonder iets Russisch te raken.
Bertje Koenders de neocon.quote:Het kabinet heeft begrip voor de Amerikaanse kruisraketaanval op een Syrische vliegbasis. Dat zeggen vice-premier Lodewijk Asscher en minister van Buitenlandse Zaken Bert Koenders vrijdag voor aanvang van de ministerraad.
Ik kom pas volgende week donderdag naar Nederland hoorquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:57 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning, de Duitse invasie begint vandaag.
Je kan toch googlenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik kom pas volgende week donderdag naar Nederland hoor
Nog leuke tips voor Duitse toeristen?
- Madurodam bezoeken (ben daar al ruim 10 jaar niet geweest)
- goede musea?
- strand?
- tentoonstelling?
Of gewoon zoals vroeger Rotterdam platleggen?
Strand.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
- goede musea?
- strand?
- tentoonstelling?
Duitsers kun je ten minste nog mee communiceren, in tegenstelling tot die debiele Aziatische toeristen hier.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch googlen.
Vind dat altijd zo typisch aan Duitse gasten. Die kunnen niks zelf opzoeken. Nog geen supermarkt.
De Keukenhof!!!!1!quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
- goede musea?
- strand?
- tentoonstelling?
Chinese toeristen zijn dan ook de kankeraids onder de toeristenquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duitsers kun je ten minste nog mee communiceren, in tegenstelling tot die debiele Aziatische toeristen hier.
Nounou.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Chinese toeristen zijn dan ook de kankeraids onder de toeristen
Gewoon omdraaien en weglopen toch?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duitsers kun je ten minste nog mee communiceren, in tegenstelling tot die debiele Aziatische toeristen hier.
Ik leg een tablet met let me google that for you voor hun neus. Heel klantvriendelijk.quote:
Ik heb me laatst een dikke tien minuten vermaakt met een groepje van zes die probeerden in te stappen in de tram, maar bij een deur die geen ingang is. Zitten van die eenrichtingspoortjes voor, dus daar konden ze uiteraard niet langs. Waren ze zich er onderdoor aan het wurmen en rolkoffers ter grootte van een vliegdekschip er overheen aan het tillen, dit alles begeleid door een tierende conducteur over de intercom die ze volkomen negeerden. Moest bijna huilen van het lachen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat tegen Chinese toeristen, de rest is welkom.quote:
Werk er maar eens het hele jaar mee. Dan komen ze op gegeven moment je strot wel uit.quote:
Heb je je eigen ijscowagen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werk er maar eens het hele jaar mee. Dan komen ze op gegeven moment je strot wel uit.
Ik snap niet waarom dat om te huilen is.quote:
Discodip, chocoladedip, sprinkles, glitterdip en chocoladevlokkendip.quote:
Ijskoningin heeft wat negatieve connotatiesquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat om te huilen is.
Damnquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Discodip, chocoladedip, sprinkles, glitterdip en chocoladevlokkendip.
Inderdaad zat ik daar best wel aan te denken... (mijn familie van vaders zijde stammen ook uit de regio Noordwijk-Katwijk-Lisse, waren allemaal bollenboeren).quote:
Ik vind die altijd wel schattig...quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
I know. Maar dan snap ik nog niet waarom dat om te huilen isquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ijskoningin heeft wat negatieve connotaties
=> http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/ijskoningin
Aha. * Perrin noteert wat in zijn notitieboekje.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar dan snap ik nog niet waarom dat om te huilen is.
Ik ook. Het is verder ook helemaal geen invasie, enkel het vliegveld / tevens militaire basis volgens mij die direct verantwoordelijk is voor die gifgasaanval is onschadelijk gemaakt. Bovendien heeft hij van te voren in ieder geval de russen ingelicht.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:45 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook begrip voor deze Amerikaanse aanval.
EU staat er ook achter.twitter:ReutersWorld twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 11:23:45JUST IN: EU will work with U.S. to end brutality in Syria - Donald Tusk https://t.co/q89du2sEot https://t.co/RnNRSx4SlA reageer retweet
True. Wel dezelfde hoeveelheid Duitsers.quote:
Overigens zijn over het algemeen Duitse toeristen juist best fijnquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Wel dezelfde hoeveelheid Duitsers.
Hehequote:Op vrijdag 7 april 2017 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Wel dezelfde hoeveelheid Duitsers.
Vergeleken met Nederlanders, Belgen en Fransozen absoluut.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overigens zijn over het algemeen Duitse toeristen juist best fijn![]()
Je hebt nog geen Russen meegemaakt zeker?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeleken met Nederlanders, Belgen en Fransozen absoluut.
Nederlanders zijn het ergste.
Erger dan Chinezen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeleken met Nederlanders, Belgen en Fransozen absoluut.
Nederlanders zijn het ergste.
Zie je Russen in het rijtje staan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog geen Russen meegemaakt zeker?
Dat weet ik niet, Chinezen zie je hier niet/nauwelijks. Daarom staan ze ook niet in mijn rijtje.quote:
Russen zijn gewoon dronken 24/7, ergste zijn Chinezen, gevolgd door Amerikanen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog geen Russen meegemaakt zeker?
Amerikanen zie je gelukkig maar vrij weinig trouwens.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Russen zijn gewoon dronken 24/7, ergste zijn Chinezen, gevolgd door Amerikanen.
Emsterdem zit er anders full with.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Amerikanen zie je gelukkig maar vrij weinig trouwens.
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Chinezen zie je hier niet/nauwelijks.
Meer Britten en Ieren die in mijn portiek pissen. Maar daar heb je meestal niet zo'n last van ook gewoon dronken en luidruchtig. Begin te praten over voetbal met ze en je hebt vrienden voor het leven voor de nacht.quote:
Kunnen we dit niet uitbreiden naar Aziaten in het algemeen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat tegen Chinese toeristen, de rest is welkom.
Niet 'weer', maar nog steeds ja.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens misschien weer een nieuwsban of kom je daar vrijwillig niet?
Pom is solidair met mij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens misschien weer een nieuwsban of kom je daar vrijwillig niet?
Jappen zijn wel oké.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kunnen we dit niet uitbreiden naar Aziaten in het algemeen?
Er heerst hongersnood en het staat op ineenstorten?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Chinezen zijn de nazi's van de 21ste eeuw.
China 2017 = Duitsland 1917.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Er heerst hongersnood en het staat op ineenstorten?
Hehe dat trekken ze matig inderdaad.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:01 schreef Reya het volgende:
Bepaalde types hebben een zware dag, nu Trump en Poetin met elkaar in conflict zijn.
Mooiste uitleg tot dusver in NWS: Trump voert een plan uit dat door Hillary is bedacht. Het is dus haar schuld.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:01 schreef Reya het volgende:
Bepaalde types hebben een zware dag, nu Trump en Poetin met elkaar in conflict zijn.
Seriouslyquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Oké, China 2017 = Duitsland 1933.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |