SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
oh echt? dan was het een hoax wat ik las.quote:
7 CD's geloof ik, maar geen panfluit versie.quote:Op donderdag 6 april 2017 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh echt? dan was het een hoax wat ik las.
die serie wil ik nog wel een keer zien
nee sorryquote:Op donderdag 6 april 2017 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb jij wel de titelsong van Midnight Cowboy, Peace?
Dank voor de deuntjes Meltingquote:
Nou, Meltingquote:Op donderdag 6 april 2017 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
The drummer from Def Leppard's only got one arm
quote:
Wel genoeg bamboe, toch?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
7 CD's geloof ik, maar geen panfluit versie.
Die hadden ze ook niet in 'Nam...
quote:
Vanmorgen hadden we nog vuur in parkeergarage op mijn werk. Heel het gebouw moest ontruimd worden.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden we nog vuur in parkeergarage op mijn werk. Heel het gebouw moest ontruimd worden.
maar dan toch andersquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden we nog vuur in parkeergarage op mijn werk. Heel het gebouw moest ontruimd worden.
Ik ben binnen gebleven, ik zat in de "panicroom" en moest telefoontjes blijven aannemen. Maar als het erger was geweest of de bhv'ers gingen naar buiten dan moest ik mee. Gelukkig was het vuur snel onder controle en kon iedereen na zo'n 15 minuten weer naar binnen.quote:
Diaan.... de rots in de branding.quote:Op donderdag 6 april 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben binnen gebleven, ik zat in de "panicroom" en moest telefoontjes blijven aannemen. Maar als het erger was geweest of de bhv'ers gingen naar buiten dan moest ik mee. Gelukkig was het vuur snel onder controle en kon iedereen na zo'n 15 minuten weer naar binnen.
quote:Op donderdag 6 april 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben binnen gebleven, ik zat in de "panicroom" en moest telefoontjes blijven aannemen. Maar als het erger was geweest of de bhv'ers gingen naar buiten dan moest ik mee. Gelukkig was het vuur snel onder controle en kon iedereen na zo'n 15 minuten weer naar binnen.
quote:Op donderdag 6 april 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
best wel een slecht nummer dit trouwens
Nou dat wil ik niet zo zeggen. Er moesten er twee blijven... en ik ben er één van.quote:
Oeh, het "vuur" werd je aan de schenen gelegd? Het ging er "heet" aan toe? "Vuur" in de lendenen?quote:Op donderdag 6 april 2017 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet zo zeggen. Er moesten er twee blijven... en ik ben er één van.
quote:Op donderdag 6 april 2017 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, het "vuur" werd je aan de schenen gelegd? Het ging er "heet" aan toe? "Vuur" in de lendenen?
Jullie zaten er "warmpjes" bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 6 april 2017 21:23 schreef knokkels het volgende:
Ah, de combinerende factor die alle DJ's verbindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op donderdag 6 april 2017 21:23 schreef knokkels het volgende:
Ah, de combinerende factor die alle DJ's verbindtWe zijn toch niet allemaal zo lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
ja, maar ik vond dit originelerquote:Op donderdag 6 april 2017 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Exit Music (For A Film) was wel toepasselijk geweest...
Ik kom net van de kapperquote:
dank jequote:
Ik heb coupe explosionquote:
LOLquote:
waar?quote:Op donderdag 6 april 2017 21:30 schreef Melting het volgende:
Verzoekje: kijken jullie even op het subforum?
jepquote:Op donderdag 6 april 2017 21:30 schreef Melting het volgende:
Verzoekje: kijken jullie even op het subforum?
Hi Brother. Welkom.quote:Op donderdag 6 april 2017 21:39 schreef brother52 het volgende:
Ah, van de soundtrack van Lord of the Rings.
Ha, Broerquote:Op donderdag 6 april 2017 21:39 schreef brother52 het volgende:
Ah, van de soundtrack van Lord of the Rings.
niets mis meequote:Op donderdag 6 april 2017 21:47 schreef ToT het volgende:
Dit is overigens wel echt typisch zo'n nummer waarbij je zo'n LP gevoel krijgt!
ook daar is niets mis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |