Waar blijven die links van jou?quote:Op maandag 17 april 2017 01:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als jij hem gezien hebt, dan kun je dus die examinator die hem liet slagen citeren
Mijn punt is dat de meeste complotters ervan overtuigd zijn dat stalen wolkenkrabbers niet kunnen instorten wanneer er een vliegtuig tegenaan vliegt. Beter kun je dus een gekaapt vliegtuig gewoon zijn gang laten gaan boven een dichtbevolkt gebied en het lokaal laten inslaan in een stalen wolkenkrabber --of zoals sommigen in deze reeks denken dat het vliegtuig plat slaat als een dubbeltje tegen de gevel en je aan de andere kant van het glas op je gemak kunt toekijken hoe een vliegtuig de gevel ramt, maar dit terzijde-- dan het neer te schieten en de kans te lopen dat wrakstukken op straat of op niet-stalen gebouwen terecht komt. Dat zou nl een veel grotere ramp zijn.quote:
Either way. Het officiele verhaal rammelt aan alle kanten. Eens of niet eens?quote:Op maandag 17 april 2017 01:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de meeste complotters ervan overtuigd zijn dat stalen wolkenkrabbers niet kunnen instorten wanneer er een vliegtuig tegenaan vliegt. Beter kun je dus een gekaapt vliegtuig gewoon zijn gang laten gaan boven een dichtbevolkt gebied en het lokaal laten inslaan in een stalen wolkenkrabber --of zoals sommigen in deze reeks denken dat het vliegtuig plat slaat als een dubbeltje tegen de gevel en je aan de andere kant van het glas op je gemak kunt toekijken hoe een vliegtuig de gevel ramt, maar dit terzijde-- dan het neer te schieten en de kans te lopen dat wrakstukken op straat of op niet-stalen gebouwen terecht komt. Dat zou nl een veel grotere ramp zijn.
Hoezo either way? Ben jij van mening dat een stalen wolkenkrabber kan instorten agv een vliegtuiginslag of niet? Indien ja: waarom luisteren al die truthervrienden niet naar jou? Indien nee: verklaar de tegenstelling in jouw argumenten.quote:Op maandag 17 april 2017 01:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Either way. Het officiele verhaal rammelt aan alle kanten. Eens of niet eens?
I dont give a fuck about wat truthervrienden denken. Ik geef om de waarheid. En de waarheid is dat er zo enorm veel dingen rammelen aan het officiele verhaal dat het lachwekkend is dat iedereen die in de materie duikt nog steeds het officiele verhaal gelooft.quote:Op maandag 17 april 2017 02:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoezo either way? Ben jij van mening dat een stalen wolkenkrabber kan instorten agv een vliegtuiginslag of niet? Indien ja: waarom luisteren al die truthervrienden niet naar jou? Indien nee: verklaar de tegenstelling in jouw argumenten.
Dat is dan ook een verzinsel.quote:Op maandag 17 april 2017 01:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niks. Maar wat is er logisch aan dat een gekaapt vliegtuig wat op het Pentagon af vliegt terwijl er al 2 vliegtuigen de WTC in zijn gevlogen NIET neergeschoten mag worden?
Oneens.quote:Op maandag 17 april 2017 01:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Either way. Het officiele verhaal rammelt aan alle kanten. Eens of niet eens?
Ik vraag je hoe Hanjour past in je verhaal over een fake vliegtuig inslag.quote:Op maandag 17 april 2017 01:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij geen antwoord.......
Oke duidelijk dan. Volgens jou is het officiele verhaal 100% waterdicht.quote:Op maandag 17 april 2017 02:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oneens.
Volgens flat earth rammelt de globe ook.
Maar feitelijk is het andersom.
Je zult me nooit als serieuze discussiepartner zien omdat ik je visie niet klakkeloos volg.quote:Op maandag 17 april 2017 03:06 schreef Japie77 het volgende:
Wantie kom nou eens met bronnen. Hoe kan ik je anders als serieuze discussiepartner zien?
Ik heb geen enkel iets gezien dat er een examinator is geweest die Hanjour liet slagen voor zijn vliegkunsten. En je negeert de meerdere verklaringen die zeggen dat Hanjour nog niet eens een Cessna kon besturen laat staan een Boeing.quote:Op maandag 17 april 2017 03:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je zult me nooit als serieuze discussiepartner zien omdat ik je visie niet klakkeloos volg.
Daarom antwoord je niet op mijn vragen: wat zegt de examinator die Hanjour liet slagen over zijn vliegkunsten, hoe past Hanjour in een verhaal waarin geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog en hoe past een stand down order in dit verhaal als AA77 niet in het Pentagon vloog.
Dat zijn vragen die je dwingen tot zelf nadenken en dan gaat het fout..
Verhalen zijn nooit waterdicht. De feitelijke gebeurtenissen zijn wel redelijk waterdicht.quote:Op maandag 17 april 2017 03:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Oke duidelijk dan. Volgens jou is het officiele verhaal 100% waterdicht.
Dan zijn we wel klaar met discussieren.
Dat klopt er zijn ook geen echte vliegtuigen gebruiktquote:Op zondag 16 april 2017 20:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)e-doomed-planes.html
[..]
Je leest daarin ook dat gesprekken (door de hoogte) regelmatig wegvielen en er ook weer opnieuw werd gebeld waar mogelijk.
Bovendien
[..]
Zo onwaarschijnlijk is dat punt dus juist weer niet. Vind dit echt het zwaktste punt van de "truth" en het heeft ook geen enkel doel. Want als het al nep was dan zou je dus stellen dat er geen vliegtuigen waren. Een andere motivatie voor dit argument is er nagenoeg niet.
wel hoor kijk naar documentaires als rise of the policestate.quote:Op zondag 16 april 2017 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Burgers neerschieten (want die zitten toch ook in datzelfde vliegtuig) is sowieso geen standaardoplossing lijkt me.
Ah we krijgen een plotwending.quote:Op maandag 17 april 2017 07:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat klopt er zijn ook geen echte vliegtuigen gebruikt
Ja man, zoveel neergeschoten vliegtuigen tegenwoordig.quote:Op maandag 17 april 2017 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wel hoor kijk naar documentaires als rise of the policestate.
Of zie berichten voorbij komen dat politie bewapende drones mag gebruiken.
Daarvan uitgaande, wie was Hanjour dan en waarom een standdown order voor een fictief vliegtuig?quote:Op maandag 17 april 2017 07:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat klopt er zijn ook geen echte vliegtuigen gebruikt
Die persoon was minister Mineta, en die werd gevraagd wanneer hij voor het eerst kennis nam van de shoot down order van Cheney.quote:Op maandag 17 april 2017 03:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel iets gezien dat er een examinator is geweest die Hanjour liet slagen voor zijn vliegkunsten. En je negeert de meerdere verklaringen die zeggen dat Hanjour nog niet eens een Cessna kon besturen laat staan een Boeing.
Wat je precies bedoelt met het verhaal dat er geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog is mij een raadsel?
En er is bewezen een stand down order om niet te schieten op het vliegtuig dat het Pentagon in is gevlogen. Verklaring van iemand die in de ruimte was.
Kijk, dat is het probleemquote:Op maandag 17 april 2017 03:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel iets gezien dat er een examinator is geweest die Hanjour liet slagen voor zijn vliegkunsten. En je negeert de meerdere verklaringen die zeggen dat Hanjour nog niet eens een Cessna kon besturen laat staan een Boeing.
Wat je precies bedoelt met het verhaal dat er geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog is mij een raadsel?
En er is bewezen een stand down order om niet te schieten op het vliegtuig dat het Pentagon in is gevlogen. Verklaring van iemand die in de ruimte was.
Hier zou ik ook graag een antwoord op willen zien.quote:Op maandag 17 april 2017 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvan uitgaande, wie was Hanjour dan en waarom een standdown order voor een fictief vliegtuig?
Het enige probeem hier is dat jij van alles bazelt zonder enige bron. In de doc gaat het wel over het diploma van Hanjour. En zoals ik al zei alle oud instructeurs die verbijsterd zijn door dat diploma en zich afvragen of het wel echt was.quote:Op maandag 17 april 2017 09:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk, dat is het probleem
Je documentaire rept dus met geen woord over het feit dat Hanjour geslaagd is voor zijn examens en daardoor de benodigde papieren behaald had om een Boeing te besturen.
Als we er van uitgaan dat dat zo is , wie bestuurde volgens jou dan het vliegtuig?
En waarom de schuld schuiven in de schoenen van iemand die niet kon vliegen?
Ik ook. Maar Wantie geeft nooit bronnen voor zijn uitlatingen.quote:Op maandag 17 april 2017 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier zou ik ook graag een antwoord op willen zien.
Lambiekje denkt dat er helemaal geen passagiersvliegtuigen bij betrokken zijn geweest, dat is waar Wantie op doelt. Hoe denk jij daar over?quote:Op maandag 17 april 2017 03:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar stap je toch overheen, dus ik doe nu geen moeite.quote:Op maandag 17 april 2017 11:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Wantie geeft nooit bronnen voor zijn uitlatingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |