Zal hier ook bijna 9 jaar terug zijnquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:02 schreef Trashcanman het volgende:
Idolum heb al een tijdje niet meer geluisterd. Wel samen met Supernaturals cat .1 mijn favo album van de mammut.
Is hun 8e album.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zal hier ook bijna 9 jaar terug zijn
Dit jaar komt overigens hun 9e (live niet meegerekend) plaat uit, genaamd '8'
• Godlike Snakequote:
Lucifer Songs is een ep.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
• Godlike Snake
• Snailking
• Lucifer Songs
• Idolum
• Eve
• Oro: Opus Primum
• Oro: Opus Alter
• Ecate
• 8
Ik tel er 9Of zien ze die 2 Oro's als 1 ding tegenwoordig?
Ik denk dat Lucifer songs inderdaad een EP moet zijn dan. Staat zo'n 35 minuten stilte op, vandaar lijkt ie langerquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lucifer Songs is een ep.
Hmm, op wikipedia gooien ze Oro bij elkaar en op MusicMeter is Lucifer Songs een ep.
quote:
MUZ / Het FOK!kers maken teringherrie topicquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:07 schreef bartrid het volgende:
Best wel Jefferson Airplane achtig
Ik heb pas die plaat met Weekend aangeschaft omdat er een noise remix van Weekend in de planning staat
Geenquote:Op woensdag 19 april 2017 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Aftellen voor roadburn is begonnen de mensen die gaan welke bandjes gaan jullie sowieso kijken?
ah topquote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
GeenMaar The Quietus heeft een preview online staan:
http://thequietus.com/articles/22233-roadburn-2017-preview
Ervaringen? Voegt het wat toe?quote:Op woensdag 19 april 2017 13:15 schreef Gehenna het volgende:
Hebben jullie de "Roadburn App" al dan? -> http://www.tmsqr.com/
goede vraag ben benieuwd naar het antwoord.quote:
Natuurlijk het gros van wat iedereen gaat kijken (My Dying Bride, Warning, etc etc), kijk ik vooral heel erg uit naar Rome en Esben & The Witchquote:Op woensdag 19 april 2017 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Aftellen voor roadburn is begonnen de mensen die gaan welke bandjes gaan jullie sowieso kijken?
Toch ook al weer 11 jaar geleden dat ik die voor het eerst zagquote:
Ja hier ook. Volgens mij met Isis of 1 van die andere post metal bands die toen heel populair waren gezien. Dalek was geweldig.quote:Op woensdag 19 april 2017 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch ook al weer 11 jaar geleden dat ik die voor het eerst zag
Ik heb ze gezien in het zombi, dälek, isis pakket...quote:Op woensdag 19 april 2017 15:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja hier ook. Volgens mij met Isis of 1 van die andere post metal bands die toen heel populair waren gezien. Dalek was geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |