Bijdragen aan de samenleving is een nobele bezigheid.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo, tijd om huiswaarts te gaan. Doodvermoeiend dat alt-tabben tussen Excel en FOK!.
Herkenbaar, ik alt-tab tussen tussen de terminal en FOK!.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo, tijd om huiswaarts te gaan. Doodvermoeiend dat alt-tabben tussen Excel en FOK!.
Glibber. Brr.quote:
Haha, de schijn hoog houden dat je ook echt werk hebt. Nice.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hij kan ook goed liegen.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik mag Sjek wel, hij kan de politiek goed uitleggen en het lijkt mij een vrolijke vent.
Zo doe je dat, subtiel maar toch geloofwaardig.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha, de schijn hoog houden dat je ook echt werk hebt. Nice.
Ook samen achter de vrouwtjes aangegaan?quote:Op woensdag 5 april 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
Met hem heb ik ooit een hele avond staan bier drinken en staan paffen. Beste avond van mijn leven.
Maar natuurlijk. Zo eindigden we de avond.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook samen achter de vrouwtjes aangegaan?
Vraag dat maar aan zijn ex vrouw ja.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat kunnen ze allemaal. Haagse hufters...
Oh ja... dat was ik alweer vergeten. Ging hij er niet vandoor met iemand die voor hem werkte of zo?quote:Op woensdag 5 april 2017 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan zijn ex vrouw ja.
Prima tijdstipje.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dat moet dan wel een enerverend leven zijn voor de rest.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
Met hem heb ik ooit een hele avond staan bier drinken en staan paffen. Beste avond van mijn leven.
Ach, ik geef het een zesje. Avond bieren met Jack was toch wel een dikke zeven plus.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een enerverend leven zijn voor de rest.
Hoe christelijk is die man nou eigenlijk?quote:Op woensdag 5 april 2017 16:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, ik geef het een zesje. Avond bieren met Jack was toch wel een dikke zeven plus.
Ik hoop een verslag te horen indien je een avondje biert met Thierrygod.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, ik geef het een zesje. Avond bieren met Jack was toch wel een dikke zeven plus.
We zitten allebei in dezelfde bijbelkring.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe christelijk is die man nou eigenlijk?
Been there, done that. Mooie avond. Zijn foto's van.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop een verslag te horen indien je een avondje biert met Thierrygod.
Hoezo zou dat een voorwaarde moeten zijn om lid te zijn van een christendemocratische partij?quote:Op woensdag 5 april 2017 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe christelijk is die man nou eigenlijk?
Al te ideologische mensen weer je liever, sowieso.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een voorwaarde moeten zijn om lid te zijn van een christendemocratische partij?
Wat moet je er anders? Als overtuigd atheïst heb je weinig bij die gristenrakkers te zoeken lijkt me.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een voorwaarde moeten zijn om lid te zijn van een christendemocratische partij?
Misschien deel je hun normen en waarden wel gewoon.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat moet je er anders? Als overtuigd atheïst heb je weinig bij die gristenrakkers te zoeken lijkt me.
Vreemdgaan zit den gristen in het bloed, inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien deel je hun normen en waarden wel gewoon.
De eeuwenoude christelijke waarde van gelijkheid bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien deel je hun normen en waarden wel gewoon.
quote:Op woensdag 5 april 2017 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vreemdgaan zit den gristen in het bloed, inderdaad.
quote:neemt vrouwen en verwekt zonen en dochters; neemt vrouwen
voor uwe zonen, en geeft mannen aan uwe dochters, opdat zij u dochters
en zonen baren; vermenigvuldigt u aldaar, opdat er van u niet weinigen
zijn.
Lange tijd was een CDA-lidmaatschap dé manier om een politiek baantje te scoren als je buiten de Randstad woonde en links noch rechts was.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat moet je er anders? Als overtuigd atheïst heb je weinig bij die gristenrakkers te zoeken lijkt me.
Het zit je wel hoog, hè.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:47 schreef Ryon het volgende:
Is het trouwens oprecht mogelijk om Temptation Island te verbieden?? Zou een apart hoofdstuk moeten worden in het coalitieakkoord.. Man, man, man.
Mijn hele Facebook tijdlijn is al weken naar de tering door dat programma.quote:
Ik heb het echt nog geen 1x voorbij zien komen op FB.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn hele Facebook tijdlijn is al weken naar de tering door dat programma.
Ho ho, geen x-rated materiaal op Fok gaarne.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Been there, done that. Mooie avond. Zijn foto's van.
Nee, deze foto's zijn bedoeld voor "een klein publiek". Oprecht trouwens.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, geen x-rated materiaal op Fok gaarne.
Wat?quote:Op woensdag 5 april 2017 16:47 schreef Ryon het volgende:
Is het trouwens oprecht mogelijk om Temptation Island te verbieden?? Zou een apart hoofdstuk moeten worden in het coalitieakkoord.. Man, man, man.
Daar had ik gelukkig nog niet over nagedacht, maar ik krijg meteen beelden van Ryon die Jack aan zijn oren over zijn lul heentrekt.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, geen x-rated materiaal op Fok gaarne.
Hm.. Dergelijke homo-erotische fantasieën wijzen vaak op verborgen verlangens uwerzijds.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar had ik gelukkig nog niet over nagedacht, maar ik krijg meteen beelden van Ryon die Jack aan zijn oren over zijn lul heentrekt.
Of gewoon een te levendige fantasie.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hm.. Dergelijke homo-erotische fantasieën wijzen vaak op verborgen verlangens uwerzijds.
Neen, D66 heeft wel aangedrongen op een verbod op tokkies. De overige gesprekspartners twijfelen nog.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:47 schreef Ryon het volgende:
Gewoon een belasting op worstenbroodjes en blikjes energy drink.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neen, D66 heeft wel aangedrongen op een verbod op tokkies. De overige gesprekspartners twijfelen nog.
Met name Zijlstra schijnt hier moeilijk over te doen.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neen, D66 heeft wel aangedrongen op een verbod op tokkies. De overige gesprekspartners twijfelen nog.
Ha.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon een belasting op worstenbroodjes en blikjes energy drink.
Komt op hetzelfde neer, zonder expliciet te worden.
Hehe. Deze maar even uit de kast halen:quote:Op woensdag 5 april 2017 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon een belasting op worstenbroodjes en blikjes energy drink.
Komt op hetzelfde neer, zonder expliciet te worden.
twitter:Spacyfiek twitterde op donderdag 09-04-2015 om 20:56:30Als je een frikandelbroodje in de grond plant en hem geen water maar energy drink geeft groeit er vanzelf een havo scholier die Mitchel heet reageer retweet
En zo is het.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe. Deze maar even uit de kast halen:twitter:Spacyfiek twitterde op donderdag 09-04-2015 om 20:56:30Als je een frikandelbroodje in de grond plant en hem geen water maar energy drink geeft groeit er vanzelf een havo scholier die Mitchel heet reageer retweet
Mitchels en Dennissen.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zo is het.
De Mitchels zijn de backbone van het PVV-electoraat.
Erasmus Magazine had afgelopen maand ook een mooi video-item online gegooid over hbo-scholieren die in onze UB komen zitten waardoor er te weinig ruimte is en daarin concludeert men dat je de hbo'ers herkent aan hun blikjes energy drink en worstenbroodjes.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe. Deze maar even uit de kast halen:twitter:Spacyfiek twitterde op donderdag 09-04-2015 om 20:56:30Als je een frikandelbroodje in de grond plant en hem geen water maar energy drink geeft groeit er vanzelf een havo scholier die Mitchel heet reageer retweet
Hehequote:Op woensdag 5 april 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wheheh.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Toch bijna net zo groot als partijen als de SP en D66. Noem dat maar niets.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind trouwens dat Klaver het iets te hoog in de bol krijgt. Die staat nu ook plenair in de TK speeches te geven over dat z'n beweging tot enorme groottes is gegroeid met de verkiezingen.
Gast, je hebt 14 fucking zetels met je GL. Dat is niks.
Zeker voor een liefdesbaby van CPN en RaRa.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch bijna net zo groot als partijen als de SP en D66. Noem dat maar niets.
Voor dergelijke praatjes moet je toch minstens een zeteltje of 25 hebben.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch bijna net zo groot als partijen als de SP en D66. Noem dat maar niets.
Voor doneren niet?quote:Op woensdag 5 april 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor dergelijke praatjes moet je toch minstens een zeteltje of 25 hebben.
Hihiquote:Op woensdag 5 april 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niemand behalve de VVD?quote:Op woensdag 5 april 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor dergelijke praatjes moet je toch minstens een zeteltje of 25 hebben.
Haha. Je reactie is ook wel nice.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
NWS / Anne Fleur Dekker aangerand door Theodor Holman
Goed NWS topic. Nu al.
Weer zo'n topic waar je de vrijgezellen er zo uitpikt.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
NWS / Anne Fleur Dekker aangerand door Theodor Holman
Goed NWS topic. Nu al.
Vind dat toch vrij groot voor een 'underdog'.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind trouwens dat Klaver het iets te hoog in de bol krijgt. Die staat nu ook plenair in de TK speeches te geven over dat z'n beweging tot enorme groottes is gegroeid met de verkiezingen.
Relatief gezien wel. Andere partijen zijn ook niet bepaald erg groot.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:12 schreef Kaas- het volgende:
En van vier naar veertien zetels gegroeid, dat is niet mis.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dat toch vrij groot voor een 'underdog'.
Tijd voor Heracles - Vitessequote:Op woensdag 5 april 2017 18:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo, tijd voor de dagelijkse nazi-documentaire.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)veiligheidsraad.html
Relevant nieuws.
Zie post #68.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)veiligheidsraad.html
Relevant nieuws.
Ook dat idd.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En van vier naar veertien zetels gegroeid, dat is niet mis.
En het hoogste zetelaantal van GL ooit.
Relevant nieuws.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
http://abcn.ws/2oahNIF
Hahaha, Bannon removed from National Security Council
http://www.politico.eu/ar(...)tion-president-2017/quote:Lib Dem leader Tim Farron is also set to appear alongside Macron at a campaign event due to be organized sometime in the next month by the Dutch liberal party D66, which made gains in March’s elections and is set to join the next coalition government.
(,,)
D66 MP Kees Verhoeven confirmed plans for a pro-Macron event involving British and Dutch liberals, which the Lib Dems anticipate will take place ahead of the second round of the French election on May 7.
Kokosmacron.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.politico.eu/ar(...)tion-president-2017/
Al m'n politieke helden bij elkaar? Waar moet dit evenement plaatsvinden? Weet jij hier meer van remlof? Op een meet van D66, Macron en de LibDems kan ik eigenlijk niet ontbreken.
Oeh, daar moet ik ook bij zijn. Maar ik hoor het ook net pas.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.politico.eu/ar(...)tion-president-2017/
Al m'n politieke helden bij elkaar? Waar moet dit evenement plaatsvinden? Weet jij hier meer van remlof? Op een meet van D66, Macron en de LibDems kan ik eigenlijk niet ontbreken.
Lasagne hierquote:Op woensdag 5 april 2017 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dadelijk ook weer lekker macroni eten.
Beter dan Le Penne.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hebben wij net op, was lekker weer.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed soms dat Kees Verhoeven (die wordt ook geciteerd in het artikel) misschien wel de grootste kanshebber is om Alexander op te volgen. Hij is al jarenlang campagneleider van de partij (met gigantisch succes, elke keer winst) en is nu woordvoerder Europese zaken, wat bij deze partij geen kattenpis is (Alexander had die portefeuille hiervoor).quote:Op woensdag 5 april 2017 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik ook bij zijn. Maar ik hoor het ook net pas.
Je moet kiezen: Sarkozy of Marine Le Pen. Mag met zonnebril op.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet willen "eten", nee.
Alleen nul charisma.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vermoed soms dat Kees Verhoeven (die wordt ook geciteerd in het artikel) misschien wel de grootste kanshebber is om Alexander op te volgen. Hij is al jarenlang campagneleider van de partij (met gigantisch succes, elke keer winst) en is nu woordvoerder Europese zaken, wat bij deze partij geen kattenpis is (Alexander had die portefeuille hiervoor).
Bovendien geniet hij de steun van Leandra.
Ik heb op Kees gestemd. En hij heeft m'n stemfie geretweetquote:Op woensdag 5 april 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vermoed soms dat Kees Verhoeven (die wordt ook geciteerd in het artikel) misschien wel de grootste kanshebber is om Alexander op te volgen. Hij is al jarenlang campagneleider van de partij (met gigantisch succes, elke keer winst) en is nu woordvoerder Europese zaken, wat bij deze partij geen kattenpis is (Alexander had die portefeuille hiervoor).
Bovendien geniet hij de steun van Leandra.
Dan maar Marion Le Pen.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je moet kiezen: Sarkozy of Marine Le Pen. Mag met zonnebril op.
quote:Op woensdag 5 april 2017 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb op Kees gestemd. En hij heeft m'n stemfie geretweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |