http://www.parool.nl/opin(...)oor-holman~a4483255/quote:“Ik snap niet waar Holman het lef vandaan haalt dit te schrijven. Nog minder snap ik waarom Het Parool de column gewoon geplaatst heeft. Blijkbaar is seksisme in de media zo geïnstitutionaliseerd en genormaliseerd dat niet eens wordt opgemerkt wat voor seksistische en ronduit gore column Holman schrijft.
Dat deze columns in het publieke debat geaccepteerd worden, baart mij extreme zorgen, want mijn verhaal staat niet op zichzelf.
We willen niet dat dan één van ons nog een keer verbaal aangerand wordt in een grote krant. Bovendien praat je tegen mijn mond en niet tegen mijn vagina.
Er is geen enkel scenario waarin Holmans column goed is. Lezers die het ermee oneens zijn, vinden het goor, lezers die het met Holman eens zijn, worden bemoedigd in slecht gedrag.”
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:49 schreef Grems het volgende:
Verbaal aangerand![]()
Als Thierry haar nu eens gewoon goed zou nemen dan zat haar vagijn ook niet meer zo vol zand.
Fleurtje is overduidelijk geobsedeerd door Thierry, jammer dat ie geen miljardair is anders was haar 50 shades fantasie compleet.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.
Ik weet niet of Theodor vrienden heeft.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er nou geen vriend(in), broer/zus, vader/moeder die eens zegt neem toch even wat afstand van social media?
Ik heb het natuurlijk over Dekker.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of Theodor vrienden heeft.
Gelukkig heeft Anne-Fleur jou nog om haar eer te verdedigen.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.
Pappa's prinsesje heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er nou geen vriend(in), broer/zus, vader/moeder die eens zegt neem toch even wat afstand van social media?
Waarom is het dan onterecht als Dekker dat nog eens aanhaalt?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind dat ze zich onterecht uit richting Holman.
Ten eerste: hij laat het niveau van het schrijfsel weten in de titel van de column.
Vrijheid van meningsuiting geeft je de vrijheid om seksistische dingen te zeggen. Dekker wil dan ook niet dat het verboden wordt. Ze vraagt zich hoogstens af waarom een krant als het Parool daar een podium aan geeft.quote:Ten tweede: aan vrijheid van meningsuiting op papier is niks seksistisch aan. Je leest het omdat het je interesse heeft wat een ander te vertellen heeft. Vind je het minder interessant, dan klik / tap je op iets anders. Simpel zat.
En hij maakt haar belachelijk door te zeggen dat ze waarschijnlijk graag 'fascistische corpsballen' neukt. Dat is waar ze op reageert. Het lijkt me best terecht als iemand kortaf reageert wanneer hij of zij op zo'n manier afgezeken wordt.quote:Ten derde: er worden vergelijkingen getroffen met de wijze waarop Dekker zich presenteert aan het publiek. Holman refereert hier naar zijn vroegere jeugdmomenten waarin hij gelijkenissen treft met mensen die ook bekend stonden aan dergelijk gedrag en presentatie. Holman erkent hierdoor het karakter van Dekker, iets wat bijna een compliment zou kunnen afgeven.
Een nationale krant is geen social media.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Het zegt veel over jou dat je zo'n opmerking alleen maar ziet als een manier om bij een vrouw in het broekje te komen.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Anne-Fleur jou nog om haar eer te verdedigen.Wist je dat vrouwen er helemaal niet van onder de indruk zijn wanneer je ze op een voetstuk plaatst?
Zeg dat tegen Theo van Gogh.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
Is er nou helemaal niemand die haar ooit heeft uitgelegd dat woorden ook aan inflatie onderhevig kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |