quote:Op het ene moment kunt u daar de tragische gebeurtenissen in Noorwegen aanschouwen en een paar items in de buurt kan er zomaar een seksueel gefrustreerd artikeltje opduiken van Djeez die het over paarsgepunte lansen, eenogige slangen en klaarkomende spuitgasten heeft. Hooguit leuk voor figuren die nog een orgasme krijgen van onderbroekenlol met scheetgrappen. Veel minder geslaagd voor de arme kindertjes. Verder mag u fijn uw eigen oordeel vormen. Iedereen moet zich vrij kunnen uiten.
Pedonetwerk?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Obsessie
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 5 april 2017 15:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat jouw andere obsessies zijn weet ik niet maar Djeez is er één van.
Dit is wel een heel gevaarlijke opmerking zomaar over iemand.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.
Als niemand een obsessie had was Mark Dutroux ook nooit gepakt.
verjaart niet hequote:
Is dit je persoonlijke webpagina?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:03 schreef Maanvis het volgende:
De spijker wordt in dit artikel wel een paar keer danig op den kop geslagen.
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=545
[..]
Wat is dat voor platform en wie heeft dat geschreven?quote:
Ik ben zelf een keer gebanned toen ze dachten dat ik de keuringsdienst van waarde had ingeschakedl voor FOK!quote:Op woensdag 5 april 2017 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is nou eenmaal het bedenkelijke niveau van de FP.
Maar o wee als je er commentaar op hebt.
Heb je je paarsgepunte lans laatst nog in een 18-jarige deerne gestopt?quote:
een goed voorbeeld voor je 13 jarige dochter!quote:
Nee helaas, ik ben keurig getrouwd met een bloedmooie Vlaamse met dikke tieten. De tienermeisjesgrappen zijn binnenkort overigens verleden tijd, want mijn dochter is er nu zelf eentje geworden. En o wee als ze voor haar 21ste seksueel actief wordt!quote:Op woensdag 5 april 2017 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je je paarsgepunte lans laatst nog in een 18-jarige deerne gestopt?
ik ga nieuwsposter worden om alleen maar vunzige dingen over jouw dochter te schrijven!quote:Op woensdag 5 april 2017 17:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben keurig getrouwd met een bloedmooie Vlaamse met dikke tieten. De tienermeisjesgrappen zijn binnenkort overigens verleden tijd, want mijn dochter is er nu zelf eentje geworden. En o wee als ze voor haar 21ste seksueel actief wordt!
Doe alvast een voorproefje.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga nieuwsposter worden om alleen maar vunzige dingen over jouw dochter te schrijven!
Je dochter weet dat haar vader een triest figuur is?quote:Op woensdag 5 april 2017 17:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben keurig getrouwd met een bloedmooie Vlaamse met dikke tieten. De tienermeisjesgrappen zijn binnenkort overigens verleden tijd, want mijn dochter is er nu zelf eentje geworden. En o wee als ze voor haar 21ste seksueel actief wordt!
daar komt ze vanzelf achter als ze haar vader's posts leest.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:38 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je dochter weet dat haar vader een triest figuur is?
Heb ik niet. En zodra ik kinderen heb zet ik een filter op mijn router waar de Chinezen nog jaloers op zullen zijn.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een goed voorbeeld voor je 13 jarige dochter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |