Ben nog steeds manloos.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Blue_note het volgende:
Zo ik heb serieus al 2x gedacht....Dit topic komt me bekend voor...![]()
![]()
Goede vraag? Gebrek aan ontmoetingsplekken onder de Marokkanen? Zou dat het kunnen zijn? In combinatie met altijd of op werk ( werk in een blanke omgeving) en of thuis.quote:
Je vindt ze vaak bij relletjes. Je kunt het herkennen aan politie te paard, daar komen onze buitenlandse cultuurvrinden tesamen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gebrek aan ontmoetingsplekken onder de Marokkanen?
Ik woon niet in dat soort steden, noch ben ik op dat soort plekken te vinden. Heb je misschien betere tips?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je vindt ze vaak bij relletjes. Je kunt het herkennen aan politie te paard, daar komen onze buitenlandse cultuurvrinden tesamen.
Wat wordt tijd?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:59 schreef BellaaElisa het volgende:
Dit topic wordt het echt tijd voor je Maghrebijnse
Zat niks tussen. Ken jij wat leuke Marokkanen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hebben zich al wel serieuze kandidaten gemeld door dit topic?
Ja, ik ga me aanmelden voor volgend seizoen. Nee, maar mijn ouders maken me af als ik dat zou doen. Is dus geen optie ondanks dat ik het een leuk programma vind en fervente kijker ben (RTL).quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef polderturk het volgende:
In Turkije heb he van die trouwprogramma's.
Dan kan je kiezen uit een aantal kandidaten. Dan kom je 10 afleveringen op tv. Heb je een tiental dates ofzo. En als jullie besluiten te trouwen, wordt het trouwfeest betaald, krijg je een huis en een auto en 15000 euro.
Op RTL4 is er ook een trouwprogramma. Married at first sight ofzo. Een computer kiest een trouwkandidaat uit waarmee je trouwt.
Ik ken een hele goede Marokkaan. Hij heeft echt een goed karakter. Hij is ook een hele harde werker. Nog nooit zo een harde werker gezien. Naast zijn studie had hij vaak twee bijbanen. Hij is nu getrouwd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zat niks tussen. Ken jij wat leuke Marokkanen?
Leuk en wel, maar wat heb ik er eigenlijk aan? Ik ben ook een harde werkster en heb tijden gehad waarin ik 60/70 uur per week maakte op werk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ken een hele goede Marokkaan. Hij heeft echt een goed karakter. Hij is ook een hele harde werker. Nog nooit zo een harde werker gezien. Naast zijn studie had hij vaak twee bijbanen. Hij is nu getrouwd.
Ja, echt he. Het is lekker weer, ik zie verliefde stellen overal opduiken en nu kriebelt het bij mij ook wel. Insa Allah een leuke man. Ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Om eindelijk een man te vinden hahaha.
Waarom probeer je niet op Marokko.nl srs.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leuk en wel, maar wat heb ik er eigenlijk aan? Ik ben ook een harde werkster en heb tijden gehad waarin ik 60/70 uur per week maakte op werk.
Neeee!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet op Marokko.nl srs.
is het weer tijd?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Heb alleen koppijn.
Waarom niet, volgens mij ben je niet serieus bezig.quote:
Ik ben bloedserieus. Maar niet via dat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom niet, volgens mij ben je niet serieus bezig.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Maar niet via dat.
Ja vind het vreemd, omdat juist daar je doelgroep zitquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht niks. Is gewoon gevoel. Mag je vreemd vinden.
Geen idee. Zoiets moet spontaan gebeuren. Gewoon ergens een man die me ziet en me wil. Of tegen een man aanbotsen. Zoiets. Ik wacht wel. Ik heb nog tot mijn dertigste.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja vind het vreemd, omdat juist daar je doelgroep zit![]()
Maar waarom lijkt je daar niks dan, het is een forum met veel Marokkanen, waarom staat je het tegen dan?
Rightttquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geen idee. Zoiets moet spontaan gebeuren. Gewoon ergens een man die me ziet en me wil. Of tegen een man aanbotsen. Zoiets. Ik wacht wel. Ik heb nog tot mijn dertigste.
Aandachthoererij.quote:
Hoe oud bent u?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimorol chillt em nu zwaar met haar vriend.
Nee. Zo triest ben ik nou ook alweer niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rightttopen gewoon daar een topic als je sirieus bent.
Is Stimirol getrouwd?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Wat zou Stimorol nu aan t doen zijn? Babietje maken?
Hahahaah, vast en zeker!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Wat zou Stimorol nu aan t doen zijn? Babietje maken?
Kijk eens aan : https://www.bijenpollen.com/quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Bijenpollen? Nog nooit van gehoord. Wat zijn dat
Ohquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijk eens aan : https://www.bijenpollen.com/
Valt best mee toch, medicijnen zijn ongeveer net zo duur.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:04 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ohdankje wel. Zijn wel prijzig zeg!
Ik zag het. 2 theelepeltjes op 1 dag en een pot van 500 gram. Hmm k ga het proberen. Alles voor m'n gezondheid.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt best mee toch, medicijnen zijn ongeveer net zo duur.
Terwijl de bijenpollen veeeel langer meegaan en ook nog eens gezond zijn.
Dat is me toch een partij smerig zeg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijk eens aan : https://www.bijenpollen.com/
Ik vind ze wel ok.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is me toch een partij smerig zeg.Ik vind niet snel dingen vies, maar dit krijg ik echt niet weg.
Is het zo vies?quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is me toch een partij smerig zeg.Ik vind niet snel dingen vies, maar dit krijg ik echt niet weg.
Ja ongekend. Maar ik denk als het mengt met iets dat het wel mee zal vallen. Het is een heel aparte smaak, zou niet weten met wat te vergelijken eigenlijk.quote:
Ben benieuwd. Kan je het ook gwn in boullion mengen of iets? Ik zag kwark enz staan maar dat krijg ik dus niet weg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja ongekend. Maar ik denk als het mengt met iets dat het wel mee zal vallen. Het is een heel aparte smaak, zou niet weten met wat te vergelijken eigenlijk.
Mijn plan was om het door de havermout-pap te roeren, maar ik heb dat maar vervangen door moerbeien en goji bessen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:15 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Kan je het ook gwn in boullion mengen of iets? Ik zag kwark enz staan maar dat krijg ik dus niet weg.
lol nee, never settle for lessquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:33 schreef SFProphecy het volgende:
Neem een kijkje op Marokkaanse beurzen, lezingen, bijeenkomsten, cabaret, etc. Vrijwilligerswerk in gebieden met een hoge concentratie marokkanen waarbij je veel in contact komt met mensen.
Ik kan je zo tien plekken opnoemen waar het wemelt van de Marokkanen, maar die voldoen niet aan je voorwaarden vermoed ik.
Thuis achter je computer ga je niemand ontmoeten, je vergroot je kansen door te leven en sociale hobbies op te pakken.
Beste wat je kunt doen is gewoon je eisenpakket loslaten en het lot en de liefde z'n werk te laten doen, soms vind het geluk je niet in een maatpak.
Lol denken dat deze topic sirieus is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:33 schreef SFProphecy het volgende:
Neem een kijkje op Marokkaanse beurzen, lezingen, bijeenkomsten, cabaret, etc. Vrijwilligerswerk in gebieden met een hoge concentratie marokkanen waarbij je veel in contact komt met mensen.
Ik kan je zo tien plekken opnoemen waar het wemelt van de Marokkanen, maar die voldoen niet aan je voorwaarden vermoed ik.
Thuis achter je computer ga je niemand ontmoeten, je vergroot je kansen door te leven en sociale hobbies op te pakken.
Beste wat je kunt doen is gewoon je eisenpakket loslaten en het lot en de liefde z'n werk te laten doen, soms vind het geluk je niet in een maatpak.
Kadirovquote:
ik zet een paar kaders tochquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog altijd woordvoerster van beroep en niet jij. Of jaloers?
Wech teswha dunia bla biek. Die luister ik nu. Luister maar even. Betekenis is geweldig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ik schakel net van hasni over naar zijn ghetto equivalent rip
Het is wel een gezellige topic. 😊quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol denken dat deze topic sirieus is.
"Zo een" salafist klinkt als een waardeoordeel ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hangt er van af. Is het zo een salafist?
ik doe niet aan autotune raiquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wech teswha dunia bla biek. Die luister ik nu. Luister maar even. Betekenis is geweldig.
wil je dat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je kan ook toegeven dat je jaloers bent?
Ja. Misschien iets bevooroordeeld, maar velen hangen een vorm van islam aan die niet de mijnes is. Snap je?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
"Zo een" salafist klinkt als een waardeoordeel ?
Hahaaa, heel veel Marokkaanse liedjes hebben dat btw. Of die stemmen die ze dan gaan vervormen. Typisch Marokkanen weer.quote:
Dir zeggen ze in het oosten, midden en zuiden. In Noord-Marokko zeggen we na3mel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:05 schreef Aloulu het volgende:
Zeggen zeggen overal in Marokko "dir" voor "doen" (enah ndir) of ook in sommige gebieden "na3mel"?
ja dat bedoel ik. ik kan gewoon geen rai vinden die dat niet heeftquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaaa, heel veel Marokkaanse liedjes hebben dat btw. Of die stemmen die ze dan gaan vervormen. Typisch Marokkanen weer.
Dacht ik al zoiets. Spreken bij jullie in de grote steden ook de Qaaf uit als echte "Q" en in platte land als "g" van "good"?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dir zeggen ze in het oosten, midden en zuiden. In Noord-Marokko zeggen we na3mel.
Nee, gewoon de echte Q. Behalve de echte mensen uit Tetouan. Die zeggen geen Q. Qal wordt Al. Zo praat ik. Ik spreek de Q nooit uit. Ena oult. Qayla (zon) noem ik ayla. Mijn moeder ergert zich kapot aan mij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dacht ik al zoiets. Spreken bij jullie in de grote steden ook de Qaaf uit als echte "Q" en in platte land als "g" van "good"?
Ah zoals Libanezen enzo?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee, gewoon de echte Q. Behalve de echte mensen uit Tetouan. Die zeggen geen Q. Qal wordt Al. Zo praat ik. Ik spreek de Q nooit uit. Ena oult. Qayla (zon) noem ik Ayla. Mijn moeder ergert zich kapot aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |