Nee. Zo triest ben ik nou ook alweer niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rightttopen gewoon daar een topic als je sirieus bent.
Is Stimirol getrouwd?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Wat zou Stimorol nu aan t doen zijn? Babietje maken?
Hahahaah, vast en zeker!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Wat zou Stimorol nu aan t doen zijn? Babietje maken?
Kijk eens aan : https://www.bijenpollen.com/quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Bijenpollen? Nog nooit van gehoord. Wat zijn dat
Ohquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijk eens aan : https://www.bijenpollen.com/
Valt best mee toch, medicijnen zijn ongeveer net zo duur.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:04 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ohdankje wel. Zijn wel prijzig zeg!
Ik zag het. 2 theelepeltjes op 1 dag en een pot van 500 gram. Hmm k ga het proberen. Alles voor m'n gezondheid.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt best mee toch, medicijnen zijn ongeveer net zo duur.
Terwijl de bijenpollen veeeel langer meegaan en ook nog eens gezond zijn.
Dat is me toch een partij smerig zeg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijk eens aan : https://www.bijenpollen.com/
Ik vind ze wel ok.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is me toch een partij smerig zeg.Ik vind niet snel dingen vies, maar dit krijg ik echt niet weg.
Is het zo vies?quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is me toch een partij smerig zeg.Ik vind niet snel dingen vies, maar dit krijg ik echt niet weg.
Ja ongekend. Maar ik denk als het mengt met iets dat het wel mee zal vallen. Het is een heel aparte smaak, zou niet weten met wat te vergelijken eigenlijk.quote:
Ben benieuwd. Kan je het ook gwn in boullion mengen of iets? Ik zag kwark enz staan maar dat krijg ik dus niet weg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja ongekend. Maar ik denk als het mengt met iets dat het wel mee zal vallen. Het is een heel aparte smaak, zou niet weten met wat te vergelijken eigenlijk.
Mijn plan was om het door de havermout-pap te roeren, maar ik heb dat maar vervangen door moerbeien en goji bessen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:15 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Kan je het ook gwn in boullion mengen of iets? Ik zag kwark enz staan maar dat krijg ik dus niet weg.
lol nee, never settle for lessquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:33 schreef SFProphecy het volgende:
Neem een kijkje op Marokkaanse beurzen, lezingen, bijeenkomsten, cabaret, etc. Vrijwilligerswerk in gebieden met een hoge concentratie marokkanen waarbij je veel in contact komt met mensen.
Ik kan je zo tien plekken opnoemen waar het wemelt van de Marokkanen, maar die voldoen niet aan je voorwaarden vermoed ik.
Thuis achter je computer ga je niemand ontmoeten, je vergroot je kansen door te leven en sociale hobbies op te pakken.
Beste wat je kunt doen is gewoon je eisenpakket loslaten en het lot en de liefde z'n werk te laten doen, soms vind het geluk je niet in een maatpak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |