Wauw.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nu nog? Hahahahahha. En ik denken dat ik erg ben. Bij elke hap check ik mijn kont even in de spiegel.
Gewoon kop kaalscheren en klaar. Niet zo miepen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zo zielig. Zie een puberjongen in de winkel staan met heel veel grijze haren door zijn zwarte haren heen. Das vroeg.
Het was een jonge vent. Best zielig eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon kop kaalscheren en klaar. Niet zo miepen.
Enige wat een echte vent dient te hebben is een zieke baard.
Die roze rode vakken is menstruatie die hartjes is sex.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Was je eerste menstruatiesag 10 maart?
Ah zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:28 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Die roze rode vakken is menstruatie die hartjes is sex.
Ik haat die achternaam. Was achternaam van m'n ex. Nu haat ik jou dus ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef PSVCL het volgende:
Een idee voor jouw bruiloft. op de chaoui manier.
Algerijns Berbers
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik haat die achternaam. Was achternaam van m'n ex. Nu haat ik jou dus ook.
Kom maar brengen danquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisjes plagen?
Tot hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom maar brengen dan![]()
Ik ga weer aan het werk ,kom hier vanavond weer een kijkje nemen
Vervelend hoor. Heb je medicijnen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Pff k heb echt weer last van hooikoorts
Biijenpollen nemen .quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Pff k heb echt weer last van hooikoorts
Cetrizine maar helpt niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vervelend hoor. Heb je medicijnen?
Bijenpollen? Nog nooit van gehoord. Wat zijn datquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Biijenpollen nemen .
Het helpt ,en het is ook nog eens gezond.
Die medicijnen zijn troep
Hoor ik vaker. Misschien de alternatieve/islamitische geneeswijze opzoeken? Moet ik ook maar eens doen overigens.quote:
Ik wil trouwens die shab barroud op mijn bruiloft. En paaar shikhaaas.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Biijenpollen nemen .
Het helpt ,en het is ook nog eens gezond.
Die medicijnen zijn troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |