Ben nog steeds manloos.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Blue_note het volgende:
Zo ik heb serieus al 2x gedacht....Dit topic komt me bekend voor...![]()
![]()
Goede vraag? Gebrek aan ontmoetingsplekken onder de Marokkanen? Zou dat het kunnen zijn? In combinatie met altijd of op werk ( werk in een blanke omgeving) en of thuis.quote:
Je vindt ze vaak bij relletjes. Je kunt het herkennen aan politie te paard, daar komen onze buitenlandse cultuurvrinden tesamen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gebrek aan ontmoetingsplekken onder de Marokkanen?
Ik woon niet in dat soort steden, noch ben ik op dat soort plekken te vinden. Heb je misschien betere tips?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je vindt ze vaak bij relletjes. Je kunt het herkennen aan politie te paard, daar komen onze buitenlandse cultuurvrinden tesamen.
Wat wordt tijd?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:59 schreef BellaaElisa het volgende:
Dit topic wordt het echt tijd voor je Maghrebijnse
Zat niks tussen. Ken jij wat leuke Marokkanen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hebben zich al wel serieuze kandidaten gemeld door dit topic?
Ja, ik ga me aanmelden voor volgend seizoen. Nee, maar mijn ouders maken me af als ik dat zou doen. Is dus geen optie ondanks dat ik het een leuk programma vind en fervente kijker ben (RTL).quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef polderturk het volgende:
In Turkije heb he van die trouwprogramma's.
Dan kan je kiezen uit een aantal kandidaten. Dan kom je 10 afleveringen op tv. Heb je een tiental dates ofzo. En als jullie besluiten te trouwen, wordt het trouwfeest betaald, krijg je een huis en een auto en 15000 euro.
Op RTL4 is er ook een trouwprogramma. Married at first sight ofzo. Een computer kiest een trouwkandidaat uit waarmee je trouwt.
Ik ken een hele goede Marokkaan. Hij heeft echt een goed karakter. Hij is ook een hele harde werker. Nog nooit zo een harde werker gezien. Naast zijn studie had hij vaak twee bijbanen. Hij is nu getrouwd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zat niks tussen. Ken jij wat leuke Marokkanen?
Leuk en wel, maar wat heb ik er eigenlijk aan? Ik ben ook een harde werkster en heb tijden gehad waarin ik 60/70 uur per week maakte op werk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ken een hele goede Marokkaan. Hij heeft echt een goed karakter. Hij is ook een hele harde werker. Nog nooit zo een harde werker gezien. Naast zijn studie had hij vaak twee bijbanen. Hij is nu getrouwd.
Ja, echt he. Het is lekker weer, ik zie verliefde stellen overal opduiken en nu kriebelt het bij mij ook wel. Insa Allah een leuke man. Ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Om eindelijk een man te vinden hahaha.
Waarom probeer je niet op Marokko.nl srs.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leuk en wel, maar wat heb ik er eigenlijk aan? Ik ben ook een harde werkster en heb tijden gehad waarin ik 60/70 uur per week maakte op werk.
Neeee!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet op Marokko.nl srs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |