Ik kom niet eens meer van de bank af omdat ik al die info nog aan het verwerken ben.quote:
Ik kom al 20 jaar niet van de bank af.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik kom niet eens meer van de bank af omdat ik al die info nog aan het verwerken ben.
Of zou het toch het weer zijn?
Plus spinnenwebben onder m'n oksels.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Inmiddels samen met de bank al helemaal met mos bedekt?
Dit is Abracadabra voor me.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Champignons die uit je tarrels groeien. #deechtebankleef
Hartstilstand, ofzoiets. Hij lag op bed en werd dood aangetroffen, heb ik begrepen.quote:
Wat een mooi eerbetoon.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:21 schreef remlof het volgende:
https://nmth.nl/r-i-p-danny-bidi-van-drongelen/
Astrosoniq zou je ook wel bekend in de oren moeten klinken.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:38 schreef Gehenna het volgende:
Oei heftig weer.
De naam zei me zo niets, maar zag net een foto en had m toch wel vaak gezien bij concerten
Vrolijk deuntje om je welkom te hetenquote:Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
oke mijn eerste keer in deze SC bij het muziek topic
om het allereerst maar te zeggen ik hou van vrolijke muziek, maar ook mooie gevoelige liedjes
ik ben fan van Maan, echt zo'n lief, vrolijk en spontaan meisje, haar nederlandstalig vind ik echt geweldig
en ze heeft gisteravond voor het 2de jaar op rij met de jostiband opgetreden, wat ze zelf helemaal top vind
zangeres die the voice heeft gewonnenquote:Op maandag 5 juni 2017 16:28 schreef Trashcanman het volgende:
Geen idee wie maan is om eerlijk te zijn.
Ik vind Maan eigenlijk een beetje eng, met haar hippie-, vrijeschoolpraat...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben fan van Maan, echt zo'n lief, vrolijk en spontaan meisje, haar nederlandstalig vind ik echt geweldig
eng, je hoeft niet bang te zijn hoor voor zo'n schattig lief spontaan meisjequote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind Maan eigenlijk een beetje eng, met haar hippie-, vrijeschoolpraat...
ohja, die hebben we vorig jaar nog op roadburn gezienquote:Op maandag 5 juni 2017 11:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Astrosoniq zou je ook wel bekend in de oren moeten klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |