Hoezo, hij is toch al gewoon fulltime kreupele?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe niet zo lelijk tegen mij zeg
of heb je nog geen werk gevonden dat je zo bozig bent
Voelt toch net altijd beter als men dit nog even meld.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wist niet dat kapen nog steeds een ding is, maar als het dan toch gekaapt moest worden vind ik het oké dat het 2nutz was
Werken is voor de dommenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe niet zo lelijk tegen mij zeg
of heb je nog geen werk gevonden dat je zo bozig bent
jij moet ook eens even normaal gaan doenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch al gewoon fulltime kreupele?
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij moet ook eens even normaal gaan doen
Volgens mij is ze moderator van KLB SCquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom werkt Ama dan niet?
wowowowowoowowow dikke crewbash #fucktheestablishment
een ondankbare taak is datquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze moderator van KLB SC
Dat beschouw ik als werk
is de enige vereiste om mod te worden tegenwoordig tijd overhebben?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze moderator van KLB SC
Dat beschouw ik als werk
Kennelijk. Spijtig dat een vloghater zijn geen criterium isquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
is de enige vereiste om mod te worden tegenwoordig tijd overhebben?
Een tiran!quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk. Spijtig dat een vloghater zijn geen criterium is
Liefst ook niet iemand met een eigen willetjequote:Op dinsdag 4 april 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
is de enige vereiste om mod te worden tegenwoordig tijd overhebben?
sowquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Liefst ook niet iemand met een eigen willetje
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rake klappen worden hier uitgedeeld
Ze lijkt er niet te zijn dus nu durf ik wel
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:34 schreef kdricklamar het volgende:
Postbezorgen is echt een hoeren bijbaan
Eerste en laatste keer
En het is niet eens winter.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:34 schreef kdricklamar het volgende:
Eerste en laatste keer
Ik zoek nog iemand voor in de schoonmaak, interesse?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:34 schreef kdricklamar het volgende:
Eerste en laatste keer
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rake klappen worden hier uitgedeeld
Ze lijkt er niet te zijn dus nu durf ik wel
oefquote:
Voor 4 u verdeeld over 4 dagen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand voor in de schoonmaak, interesse?
Ikwildicklaatmaar, meest geniale username ooitquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is alleen kdricklamar op dit moment.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ikwildicklaatmaar, meest geniale username ooit
Haha neger op een fiets xdquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:34 schreef kdricklamar het volgende:
Eerste en laatste keer
Ik vind dat accent wel wat hebben bij chicksquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Snap het wel hoor. Kdrick woont in limboland, als ze bergop op een fiets stapt is ze in no time beneden
Is ze alweer verhuisd? Niet zo lang geleden woonde ze nog in Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Snap het wel hoor. Kdrick woont in limboland, als ze bergop op een fiets stapt is ze in no time beneden
Een agressieve moslim heeft haar al in zijn bezitquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind dat accent wel wat hebben bij chicks
In Temptation Island komen de Nederlanders volgens mij ook vaak uit het zuiden des lands.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind dat accent wel wat hebben bij chicks
Ik zie een correlatie met intelligentiequote:Op dinsdag 4 april 2017 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
In Temptation Island komen de Nederlanders volgens mij ook vaak uit het zuiden des lands.
Hij is een soort Dennis Honing, maar dan nog niet gederadicaliseerd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een agressieve moslim heeft haar al in zijn bezit
Zo gaat het wel vakerquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een agressieve moslim heeft haar al in zijn bezit
Wonen ook veel tokkies natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
In Temptation Island komen de Nederlanders volgens mij ook vaak uit het zuiden des lands.
Je zou hem maar hebben met scrabble, dan ben je binnenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is een soort Dennis Honing, maar dan nog niet gederadicaliseerd.
Ja moet je nagaanquote:
Oquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand voor in de schoonmaak, interesse?
Oke je bent gewoon een luie muts dus.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja moet je nagaan
Heb iig respect voor de mensen die dit wel kunnendat sorteren alleen al manmanman
6 kratten met brieven folders alles door elkaar gepleurd en dan moet je het allemaal sorteren per straat en oneven of even en dan nog telkens een deel meenemen wajo
Kendrick lamar heeft eind deze week een nieuw albumquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ikwildicklaatmaar, meest geniale username ooit
Nee ik vind het voorsortern het ergstequote:Op dinsdag 4 april 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke je bent gewoon een luie muts dus.
Je moet gewoon net als de rest van de luie vrouwen een man vinden die je financieel kan onderhouden. Kan je thuis zitten en kwebbelen op Viva dat huisvrouw toch echt wel een fulltime 'functie' is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja moet je nagaan
Heb iig respect voor de mensen die dit wel kunnendat sorteren alleen al manmanman
6 kratten met brieven folders alles door elkaar gepleurd en dan moet je het allemaal sorteren per straat en oneven of even en dan nog telkens een deel meenemen wajo
Is dat je BFF?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kendrick lamar heeft eind deze week een nieuw album
Ja datis mijn doel! Wel natuurlijk met een bachelor diploma op zakquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet gewoon net als de rest van de luie vrouwen een man vinden die je financieel kan onderhouden. Kan je thuis zitten en kwebbelen op Viva dat huisvrouw toch echt wel een fulltime 'functie' is.
sowiesoquote:
Ja, dat is de leef. Zou willen dat ik een vrouw wasquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja datis mijn doel! Wel natuurlijk met een bachelor diploma op zak
Nee ik haat het om een vrouw te zijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat is de leef. Zou willen dat ik een vrouw was
kan als man ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet gewoon net als de rest van de luie vrouwen een man vinden die je financieel kan onderhouden. Kan je thuis zitten en kwebbelen op Viva dat huisvrouw toch echt wel een fulltime 'functie' is.
Ja, maar wel een stuk lastiger. Dan speel je het wel op wereldklasse terwijl vrouwen het spelen op amateurniveauquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik haat het om een vrouw te zijn
Man zijn is zoveel makkelijker
juist niet, enige wat je nodig hebt is een rijke getrouwde politicus en een stevige kringspierquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar wel een stuk lastiger. Dan speel je het wel op wereldklasse terwijl vrouwen het spelen op amateurniveau
Meisje. Vrouw komt nog.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik haat het om een vrouw te zijn
Man zijn is zoveel makkelijker
he vriendquote:
Brrrrrquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
juist niet, enige wat je nodig hebt is een rijke getrouwde politicus en een stevige kringspier
quote:Emmen - Ontwikkelaar Jaho Emmen bv van Jaap ten Hoor heeft een stuk grond van de gemeente Emmen gekocht om een filiaal voor Kentucky Fried Chicken te bouwen.
Was gisteren nog in Emmen, was dikke wateroverlastquote:
Ja o.a. in het jezus café.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was gisteren nog in Emmen, was dikke wateroverlast
Ach die loopt er toch zo over heen hahahaerahaherahrharhahrhahquote:
Ja dat was ook wat iedereen zei in de reacties.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach die loopt er toch zo over heen hahahaerahaherahrharhahrhah
echt te voorspelbaarquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was ook wat iedereen zei in de reacties.
ama is meer dan alleen vleesquote:
Godver wat een kut locatie.quote:Het drive-in restaurant komt aan de Nijbracht, bij de brandweer.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar het beste deel van Ama bestaat wel uit vlees
Bedoel je niet vet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar het beste deel van Ama bestaat wel uit vlees
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daar durf ik geen antwoord op te geven
Scholieren nemen het als eerste bijbaan, voor sommigen wordt het een hele carrière, maar voor mevrouw is het te zwaar hoor.quote:
Zag vandaag twee vrouwen achter de balie zitten. Beetje beppen, gedag zeggen tegen mensen die komen en gaan, beetje telefoneren. Er bestaan echt baantjes voor mensen die alles te zwaar vinden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Scholieren nemen het als eerste bijbaan, voor sommigen wordt het een hele carrière, maar voor mevrouw is het te zwaar hoor.
Dat wordt uitkering trekken dametje, dan ga je het nergens redden.
ben bang dat Mozys verbale agressie dan fysiek wordtquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij ging nog ff checken
zullen we lekker samen koffie drinken en mozy negeren?
WAT?!quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij ging nog ff checken
zullen we lekker samen koffie drinken en mozy negeren?
je snapt dat als je zo door gaat ik je wel een klap moet geven anders leef ik niet op naar de hype.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
ben bang dat Mozys verbale agressie dan fysiek wordt
1vs1 steek ik een John deere in je oogquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
je snapt dat als je zo door gaat ik je wel een klap moet geven anders leef ik niet op naar de hype.
net of jij ooit in je leven op een stalen os heb geredenquote:
Hier stond iets andersquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
net of jij ooit in je leven op een stalen os heb gereden
ik heb 11 jaar lang op akkerbouw bedrijven gewerkt, trekkers, graafmachines, shovels, heftrucks, vrachtwagens, plsquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
net of jij ooit in je leven op een stalen os heb gekregen.
hoeveel wielen heeft een john deere dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar lang op akkerbouw bedrijven gewerkt, trekkers, graafmachines, shovels, heftrucks, vrachtwagens, pls
3quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoeveel wielen heeft een john deere dan?
12 als je echt stoer bentquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoeveel wielen heeft een john deere dan?
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar lang op akkerbouw bedrijven gewerkt, trekkers, graafmachines, shovels, heftrucks, vrachtwagens, pls
ik ben 34quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:14 schreef Mozy het volgende:
maar hoe oud ben je dan zeer ik vind hele oude mensen meeten nogal eng
Miss kan je ama tips gevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
voel mij liever gezond en gelukkig met een minder gevulde bankrekening
Okequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu naar huis ga val ik volgens mij in slaap door de zon. Ik blijf nog maar even hier
Lekker in het zonnetje met een wijntje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu naar huis ga val ik volgens mij in slaap door de zon. Ik blijf nog maar even hier
?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje met een wijntje.
Rodin op je schoot, lekker dutten.
Dat ik dus niet thuis ben en ook niet naar huis ga nu, dus alles wat hij zegt heb ik niet?quote:
Daarom moet je het doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik dus niet thuis ben en ook niet naar huis ga nu, dus alles wat hij zegt heb ik niet?
haha lekker voor jequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik dus niet thuis ben en ook niet naar huis ga nu, dus alles wat hij zegt heb ik niet?
hahaquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KAN JE NIET LEZEN OF ZO
ALS JE ZO DOORGAAT GA IK HUILEN OMDAT JIJ GELUKKIG BENT :S :S :S
Ik las je post in abusers over Anne Frank en moest zo hard lachen hequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef goodtripbob het volgende:
Goede TT. Net nog spaghetti op met vlees. Lekker dat dierenleed. Vooral als ze gemarteld zijn en doodsangsten hebben aangestaan. Ik hou echt van dieren. Je kan van dieren houden en ze opeten, echt waar.
Wel beetje grof hequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik las je post in abusers over Anne Frank en moest zo hard lachen he
Mietjequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja veel te grof. Zo durf ik ze niet te maken
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef goodtripbob het volgende:
Goede TT. Net nog spaghetti op met vlees. Lekker dat dierenleed. Vooral als ze gemarteld zijn en doodsangsten hebben aangestaan. Ik hou echt van dieren. Je kan van dieren houden en ze opeten, echt waar.
tori spellling?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
i i swa. lagi oh di
of hoe de fuck je die tori ook spelt.
ik weet maar google eens tori spelligquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
tori = verhaal of ding is sranang of zo(Surinaams)
"Hee, we hebben net LSD gebruikt en jouw kind flipte m dus die sprong van een cliff en is nu dood, je hoeft dus geen rekening te houden met het avond eten k bye"quote:Witness used Arthur's phone to text his popstar father to tell him of tragedy
nee ben niet kieskeurigquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maakt het nog uit wat voor tranen?
Vreugde verdriet blabla
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
tori = verhaal of ding is sranang of zo(Surinaams)
Misschien ligt het aan z'n sociaaleconomische achtergrond?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?
hou je mond toch knuppelquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan z'n sociaaleconomische achtergrond?
gewoon doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:25 schreef Crack_ het volgende:
NG, weet je iets van LSD
Zo ja, wat is een 'tab' en wat is normaal om te gebruiken
Thankuquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon doen.
Nee niet zo veel ervaring mee. Zelf nog nooit gedaan iig
Ik heb altijd al zwarte humor gehad. Kom uit pendrecht zuid en negerzwart geeft afquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?
Hmhm, anders googlequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dat Drug je er meer over kan vertellen
oh wow het heeft je wel geraakt zegquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Oeeeh ik ben zeer en ik heb een vet sociaal economische achtergrond. Hihi ff quinoa eten en yoga doen hoor
Een zegel is dat toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:25 schreef Crack_ het volgende:
NG, weet je iets van LSD
Zo ja, wat is een 'tab' en wat is normaal om te gebruiken
Zijn alle zegels gelijk?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zegel is dat toch?
En normaal een zegel per keer, maar werkzame dosis kan verschillen per fabrikant.
vroeger zei je nooit shit over Anne Frank's lijken neuken, mensen in de brand steken of dierenleen eten, toen danste je gewoon in de rondte als echte fruitarier en maakt je af en toe een masturbatie filmpjequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:27 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik heb altijd al zwarte humor gehad. Kom uit pendrecht zuid en negerzwart geeft af
Was ophangen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb net quinoa gegeten, straks even uurtje yoga. Wat gaan jullie doen?
NG tr'en, doodsbedreigingen mogen niet, doe je ook mee?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb net quinoa gegeten, straks even uurtje yoga. Wat gaan jullie doen?
Nee, kan varieren per fabrikant.quote:
Wat voor pizza?quote:
hij is weer mad hequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:30 schreef zeer het volgende:
[..]
NG tr'en, doodsbedreigingen mogen niet, doe je ook mee?
Maar.. dat een zegel slaat dan toch nergens op?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, kan varieren per fabrikant.
Maar als je een vel hebt, zijn ze als het goed is wel hetzelfde.
mijn penis heb je wel zin inquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza?
En wat ga ik eten, noem ietsheb echt nergens zin in
Hoe kom je daarbijquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn penis heb je wel zin in
Chicken florentine.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza?
En wat ga ik eten, noem ietsheb echt nergens zin in
Alleen dat?!quote:
Oh, dm's mogen niet besproken wordenquote:
Ja 1 pizza is wel voldoende.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Alleen dat?!
Ik eet geen kip, dus alleen de florentine lijkt me beetje karig
tenzij goedkeuringquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen dat?!
Ik eet geen kip, dus alleen de florentine lijkt me beetje karig
[..]
Oh, dm's mogen niet besproken worden
AMA?!
Mja, zijn gewoon veel dingen die invloed hebben op de werking.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar.. dat een zegel slaat dan toch nergens op?
Kun je die shit niet gewoon laten testen danquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, zijn gewoon veel dingen die invloed hebben op de werking.
Zoals gewicht, maaginhoud etc.
Daarom raden ze aan als je nieuw bent, of onbekende fabrikant hebt, om halfje te nemen om te testen.
Schreeuw gewoon dat je de Koning wilt vermoorden. Krijg je de komende 2 maanden minimaal elke dag verse koffie en brood van de Staat.quote:
Tuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je die shit niet gewoon laten testen dan
En dat die externe dingen invloed hebben dat snap ik ja.![]()
Dat is waarquote:
Wil best koffie voor je zetten maar is niet echt heel erg lekkerquote:
een tab is een zegel en bevat 1 microdot zodat de dosis juist niet verschiltquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zegel is dat toch?
En normaal een zegel per keer, maar werkzame dosis kan verschillen per fabrikant.
Nein, maar daar ging het me ook niet overquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Maar dan weet je als je nieuw bent nog steeds niet wat voor jou werkzame dosis is.
Voor de een is het 20 mu, voor de ander 50.
ah thanksquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
een tab is een zegel en bevat 1 microdot zodat de dosis verschilt
Wat wel kan verschillen is potentie van de dosis door verval ivm slecht bewaren etc
niet verschilt, 1 tab is doorgaans hetzelfde als 1 microdot oftewel 1 doseringquote:
niet gewoon de rand van het flesje aflikken omdat weggooien zonde is en de hele avond in paniek zijn omdat je denkt dat je doodgaatquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet verschilt, 1 tab is doorgaans hetzelfde als 1 microdot oftewel 1 dosering
Yesyes, snapte hetquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet verschilt, 1 tab is doorgaans hetzelfde als 1 microdot oftewel 1 dosering
moaquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Als 15-jarige kindje drie tabjes wegwerken is dus echt absurd![]()
ligt er aan of je pussy bent of nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Als 15-jarige kindje drie tabjes wegwerken is dus echt absurd![]()
klinkt fijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet gewoon de rand van het flesje aflikken omdat weggooien zonde is en de hele avond in paniek zijn omdat je denkt dat je doodgaat
Ja en we zijn ook allemaal 15 jaar oudquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef PenetrairDebat het volgende:
Allemaal drugs gebruikers hier?_!
ok no probsquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en we zijn ook allemaal 15 jaar oud
vind alle drug gebruikers mietjes andersquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent sowieso geen pussy als je op je 15e LSD gebruikt
Nice.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef PenetrairDebat het volgende:
Allemaal drugs gebruikers hier?_!
Nah, ik niequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
vind alle drug gebruikers mietjes anders
Maand geleden was ik ook nog zwart. Maar dankje. Wie ben jij?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Hey, jaar geleden was je nog zwart. Nu blauw. Gefeliciteerd.
Ik ga de was ophangen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik pas hun posts aan in een quote jij rapporteert ze naar de FA's
Penetrairdebat. Ik lurkte voorheen heel veel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maand geleden was ik ook nog zwart. Maar dankje. Wie ben jij?
ik snap dat je er echt mee zit dat andere mensen hun leven wel echt leven, ik heb ook medelijden met jou, dus het is wederzijdsquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
vertel nog eens hoeveel wiet jij en je vrouw wegrookte op een doordeweekse dag
Die man is een held. Goed koken en schijt hebben aan zijn eigen regels in zijn kookshow.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect terug voor je goede UI.
Ainsley
Coke roken is vies man.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb crack een keer gedaan was gelijk hooked
hoezo leef ik mijn leven niet ik masturbeer iedere dag 2x op pornoquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik snap dat je er echt mee zit dat andere mensen hun leven wel echt leven, ik heb ook medelijden met jou, dus het is wederzijds
Zon schijnt. Niet alles is kut. Zoek je zen op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar for real, ligt het aan mij of is alles kut vandaag
nee ik had ook een kutdag, echt bizarquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geile jonge teefjes of keiharde gaysex?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo leef ik mijn leven niet ik masturbeer iedere dag 2x op porno
Inmiddels schijnt de zon niet meer heel hard.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Zon schijnt. Niet alles is kut. Zoek je zen op.
En toen? Kun je het wel onderhouden enzo allemaal?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb crack een keer gedaan was gelijk hooked
Misschien zelfmoordneigingenquote:
Nee ging hier wel top.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
nee ze is echt high maintanancequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toen? Kun je het wel onderhouden enzo allemaal?
Hier keihard.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inmiddels schijnt de zon niet meer heel hard.
Ja, waarheid. Het voelt zo moet ik zeggen hequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Zon schijnt. Niet alles is kut. Zoek je zen op.
Ik haat alles en iedereen!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik had ook een kutdag, echt bizar
Ahh beterquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zelfmoordneigingen
[..]
Nee ging hier wel top.
DE ZON SCHIJNT ALTIJD EVEN HARD, TENMINSTE DE KOMENDE MILJARD JAAR IN IEDER GEVAL GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inmiddels schijnt de zon niet meer heel hard.
Godverdomme doe eens niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DE ZON SCHIJNT ALTIJD EVEN HARD, TENMINSTE DE KOMENDE MILJARD JAAR IN IEDER GEVAL GODVERDOMME
is toch zoquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godverdomme doe eens niet zo bijdehand.
Nee rot op ik haat jequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omg ik ooooook... we hebben een band
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel stoer dat je er openlijk voor durft uit te komen
Hup hup naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige nadeel van vandaag is dat mijn drank op is
Jammer. Dacht ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik praat geen mongools
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |