Misschien zelfmoordneigingenquote:
Nee ging hier wel top.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar for real, ligt het aan mij of is alles kut vandaag
nee ze is echt high maintanancequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toen? Kun je het wel onderhouden enzo allemaal?
Hier keihard.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inmiddels schijnt de zon niet meer heel hard.
Ja, waarheid. Het voelt zo moet ik zeggen hequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Zon schijnt. Niet alles is kut. Zoek je zen op.
Ik haat alles en iedereen!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik had ook een kutdag, echt bizar
Ahh beterquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zelfmoordneigingen
[..]
Nee ging hier wel top.
DE ZON SCHIJNT ALTIJD EVEN HARD, TENMINSTE DE KOMENDE MILJARD JAAR IN IEDER GEVAL GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inmiddels schijnt de zon niet meer heel hard.
Godverdomme doe eens niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DE ZON SCHIJNT ALTIJD EVEN HARD, TENMINSTE DE KOMENDE MILJARD JAAR IN IEDER GEVAL GODVERDOMME
is toch zoquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godverdomme doe eens niet zo bijdehand.
Nee rot op ik haat jequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omg ik ooooook... we hebben een band
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel stoer dat je er openlijk voor durft uit te komen
Hup hup naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige nadeel van vandaag is dat mijn drank op is
Jammer. Dacht ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik praat geen mongools
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |