Ja datis mijn doel! Wel natuurlijk met een bachelor diploma op zakquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet gewoon net als de rest van de luie vrouwen een man vinden die je financieel kan onderhouden. Kan je thuis zitten en kwebbelen op Viva dat huisvrouw toch echt wel een fulltime 'functie' is.
sowiesoquote:
Ja, dat is de leef. Zou willen dat ik een vrouw wasquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja datis mijn doel! Wel natuurlijk met een bachelor diploma op zak
Nee ik haat het om een vrouw te zijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat is de leef. Zou willen dat ik een vrouw was
kan als man ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet gewoon net als de rest van de luie vrouwen een man vinden die je financieel kan onderhouden. Kan je thuis zitten en kwebbelen op Viva dat huisvrouw toch echt wel een fulltime 'functie' is.
Ja, maar wel een stuk lastiger. Dan speel je het wel op wereldklasse terwijl vrouwen het spelen op amateurniveauquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik haat het om een vrouw te zijn
Man zijn is zoveel makkelijker
juist niet, enige wat je nodig hebt is een rijke getrouwde politicus en een stevige kringspierquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar wel een stuk lastiger. Dan speel je het wel op wereldklasse terwijl vrouwen het spelen op amateurniveau
Meisje. Vrouw komt nog.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik haat het om een vrouw te zijn
Man zijn is zoveel makkelijker
he vriendquote:
Brrrrrquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
juist niet, enige wat je nodig hebt is een rijke getrouwde politicus en een stevige kringspier
quote:Emmen - Ontwikkelaar Jaho Emmen bv van Jaap ten Hoor heeft een stuk grond van de gemeente Emmen gekocht om een filiaal voor Kentucky Fried Chicken te bouwen.
Was gisteren nog in Emmen, was dikke wateroverlastquote:
Ja o.a. in het jezus café.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was gisteren nog in Emmen, was dikke wateroverlast
Ach die loopt er toch zo over heen hahahaerahaherahrharhahrhahquote:
Ja dat was ook wat iedereen zei in de reacties.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach die loopt er toch zo over heen hahahaerahaherahrharhahrhah
echt te voorspelbaarquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was ook wat iedereen zei in de reacties.
ama is meer dan alleen vleesquote:
Godver wat een kut locatie.quote:Het drive-in restaurant komt aan de Nijbracht, bij de brandweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |