Oké, daar heb je een punt TARDIENTJE.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwalitatief scheelde het altijd al weinig.
Was meer een voorbode op wat ging komen. Voelde je je wel aangesproken?quote:
Yo Duffyquote:
Neequote:Op dinsdag 4 april 2017 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Was meer een voorbode op wat ging komen. Voelde je je wel aangesproken?
Niet alleen hij, maar er geldt een algeheel verbod op alles wat gerelateerd is aan internet video's hierquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Bradleyvlogs net zo erg als de situatie in Noord-Korea dat dat ook al niet meer mag?
voor bradder zelf is dat ook beterquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me beter voor de maatschappij als Braddie een plek krijgt bij een instelling met begeleid wonen.
Maar heeft hij nu geen begeleiding dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me beter voor de maatschappij als Braddie een plek krijgt bij een instelling met begeleid wonen.
Of gewoon niet omdat Braddie dat onwenselijk vindt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:01 schreef xcachet het volgende:
Misschien andere even een freeforums.net aanmaken voor het bespreken van de Braddievlogs
Hij documenteert zijn leven en hij krijgt tips via YouTube, dat is ook een beetje begeleiding.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar heeft hij nu geen begeleiding dan?
Goed zoquote:
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet alleen hij, maar er geldt een algeheel verbod op alles wat gerelateerd is aan internet video's hier
deze man hequote:Op dinsdag 4 april 2017 15:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heeft wel als doel om de authentieke SC sfeer te behouden
Denk niet dat ik nog een keus heb wat betreft het kiezen van een team, of wel?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of gewoon niet omdat Braddie dat onwenselijk vindt.
Maar ja je zit vast in #TEAMNOELLE
Je hebt altijd een keusquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk niet dat ik nog een keus heb wat betreft het kiezen van een team, of wel?
Maar vlogs worden altijd besproken. Waarom dan vloggen?
Mag die dan ook even concreet gedefineerd worden? Ik ben het even kwijt nu.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heeft wel als doel om de authentieke SC sfeer te behouden
wowquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, je bent zwak of je bent het niet
quote:
Frass is een verkrachter in wording.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, je bent zwak of je bent het niet
Omdat amaquote:
Daarvoor moet je bij Opa.Bakkebaard zijn. Dat was de jongeman die mij al gelijk op de vingers tikte voordat ik ook maar 1 post gewaagd had hierquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag die dan ook even concreet gedefineerd worden? Ik ben het even kwijt nu.
Ik ben blij dat jij altijd verbanden ziet die een ander op het eerste oog mist. Zo hou je het toch spannend in de KLB SC.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Frass is een verkrachter in wording.
Dit zijn de originele regels van de KLB SC zoals opgesteld door yvonne:quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag die dan ook even concreet gedefineerd worden? Ik ben het even kwijt nu.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
Klacht:
plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Nog meer klacht,
kut A
Plaatjes
Talpa
Lange bans
Censuur is een bitch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Opa.Bakkebaard zijn. Dat was de jongeman die mij al gelijk op de vingers tikte voordat ik ook maar 1 post gewaagd had hier
KLB 2.0quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit zijn de originele regels van de KLB SC zoals opgesteld door yvonne:
[..]
Ik moet wel eerlijk toegeven dat het counter productive zou zijn om het hier toe te staan en het andere topic te sluitenquote:
Plaatjes =/= video's. Kom maar door dusquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit zijn de originele regels van de KLB SC zoals opgesteld door yvonne:
[..]
sterkquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plaatjes =/= video's. Kom maar door dus
Wat is je favoriet broerquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je bent zelf een lekker stuk vlees
Get the hintquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet er gvd ook gwn zelf om vragen tegenwoordig
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dan zou er toch wel favoriete broer staan?
typo tochquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dan zou er toch wel favoriete broer staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |