Definieer nuttig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan jij iets nuttigs gaan doen met je leven ipv mijn geloof steeds te beschimpen
Je bent al dik genoegquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat suikerfeest vind ik wel wat.
Is mij te zoet. Kunnen we niet gewoon een ''hartige hapjes-feest" invoeren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat suikerfeest vind ik wel wat.
Nationale Tosti dagquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is mij te zoet. Kunnen we niet gewoon een ''hartige hapjes-feest" invoeren.
Tostifeest lijkt me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die indruk heb ik van hem in de loop der tijd wel gekregenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over.
Ja hoor, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Boh genotsfeestje gaat dat wordenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tostifeest lijkt me wel wat voor jou.
quote:
quote:
Misschien kunnen we dit nu even met z'n tweeën aftikken? 4 april is vanaf nu nationale tostidag. Een verplichte vrije dag voor jong en oud om tosti's te eten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tostifeest lijkt me wel wat voor jou.
Wanneer zullen we Speciaalbierdag invoeren?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen we dit nu even met z'n tweeën aftikken? 4 april is vanaf nu nationale tostidag. Een verplichte vrije dag voor jong en oud om tosti's te eten.
Ik heb van Saind begrepen dat elke dag Speciaalbierdag is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer zullen we Speciaalbierdag invoeren?
Ik denk dat een dag te weinig is, ik stel voor dat het Speciaalbierzomer wordt op het terras.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer zullen we Speciaalbierdag invoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |