Je bent al dik genoegquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat suikerfeest vind ik wel wat.
Is mij te zoet. Kunnen we niet gewoon een ''hartige hapjes-feest" invoeren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat suikerfeest vind ik wel wat.
Nationale Tosti dagquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is mij te zoet. Kunnen we niet gewoon een ''hartige hapjes-feest" invoeren.
Tostifeest lijkt me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die indruk heb ik van hem in de loop der tijd wel gekregenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over.
Ja hoor, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Boh genotsfeestje gaat dat wordenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tostifeest lijkt me wel wat voor jou.
quote:
quote:
Misschien kunnen we dit nu even met z'n tweeën aftikken? 4 april is vanaf nu nationale tostidag. Een verplichte vrije dag voor jong en oud om tosti's te eten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tostifeest lijkt me wel wat voor jou.
Wanneer zullen we Speciaalbierdag invoeren?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen we dit nu even met z'n tweeën aftikken? 4 april is vanaf nu nationale tostidag. Een verplichte vrije dag voor jong en oud om tosti's te eten.
Ik heb van Saind begrepen dat elke dag Speciaalbierdag is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer zullen we Speciaalbierdag invoeren?
Ik denk dat een dag te weinig is, ik stel voor dat het Speciaalbierzomer wordt op het terras.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer zullen we Speciaalbierdag invoeren?
Zo danquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
O, je hebt die rotkop echt van jezelf dus. Wat sneu.
Van Pele look a like naar dit. Hier trap ik niet in.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
O, je hebt die rotkop echt van jezelf dus. Wat sneu.
???quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:01 schreef hafcfan het volgende:
Waarom komt het GL kliekje ineens langs in vbal?
Dat mag eventueel ook #genotquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat een dag te weinig is, ik stel voor dat het Speciaalbierzomer wordt op het terras.
Zo knap is Pele dan ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Pele look a like naar dit. Hier trap ik niet in.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort bierfestival Groningen
Wie is het GL kliekje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:01 schreef hafcfan het volgende:
Waarom komt het GL kliekje ineens langs in vbal?
vind ik zondequote:Op dinsdag 4 april 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar zo druk mee bezig of ik dat doe? Kan jou dat nou schelen.
Waar dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al die debielen uit politiek komen hier klagen
Doe even serieus man. Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.quote:
De TT in dit topic wordt aangepast omdat mensen die nog nooit in vbal hebben gepost klagen. Het gl kliekje uit politiekquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe even serieus man. Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.
Aha, okay. Ik heb dit helemaal gemist.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De TT in dit topic wordt aangepast omdat mensen die nog nooit in vbal hebben gepost klagen. Het gl kliekje uit politiek
Ik vind het altijd wel mooi dat mensen (op facebook enzo) dan helemaal los gaan op zo'n advocaat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:08 schreef Smoofie het volgende:
Die advocaat gisteren in pauw. Omgekeerde wereld.
Ik vind het altijd wel grappig hoe advocaten kunnen redeneren en overdrijven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi dat mensen (op facebook enzo) dan helemaal los gaan op zo'n advocaat.
Moraal ridders zijn dat. Die man moet ook brood verdienenquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi dat mensen (op facebook enzo) dan helemaal los gaan op zo'n advocaat.
Ik kijk nu. Ik zit te schateren.quote:
Die advocaat gaat er gewoon alles aan doen om die gasten met zo min mogelijk straf weg te laten komen. Nodig hem dan gewoon niet uit, die selectieve verontwaardiging altijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moraal ridders zijn dat. Die man moet ook brood verdienen
Die homo's zien er iig uit als ecto nichten die niet kunnen vechten.quote:
Zo zijn ze nou eenmaal geboren. Kunnen ze niets aan doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die homo's zien er iig uit als ecto nichten die niet kunnen vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |