SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2017 20:11:42 ]
ik draai wel eens doorquote:
Of voor in de auto!quote:Op maandag 3 april 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik mag toch hopen liedjes over auto's...
Ga 2 uur lang hetzelfde nummer draaien.quote:Op maandag 3 april 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik mag toch hopen liedjes over auto's...
quote:Op maandag 3 april 2017 19:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga 2 uur lang hetzelfde nummer draaien.
quote:Op maandag 3 april 2017 19:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beepquote:Op maandag 3 april 2017 19:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
oiquote:
Luckyquote:
quote:
wat ga je doen morgen, behalve dat je vroeg in de trein moet zittenquote:Op maandag 3 april 2017 20:07 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zet het volume even op een acceptabel volume en gaat wat kleding voor morgen bij mekaar rapen.
quote:Op maandag 3 april 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wat is Radio 49?
Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ] We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
11!quote:Op maandag 3 april 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Muis, Knokkels, L2B, Doedezemaar en iedereen die ik vergeten ben
geen idee, was een vast ontwerpquote:Op maandag 3 april 2017 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lettertype van de kaart had wel een interessante naam, moet ik zeggen!![]()
Ik heb de tekst uitgeknipt en een font-website het laten analyseren.quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de tekst uitgeknipt en een font-website het laten analyseren.
Het heet: "I love you like a sister".
quote:Op maandag 3 april 2017 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de tekst uitgeknipt en een font-website het laten analyseren.
Het heet: "I love you like a sister".
om je adamsappel te verbergen?quote:
waarvooohoor?quote:
Nog even goed oefenen, zodat we binnenkort goede dipsausjes hebben hoorquote:
8 uur in de treinquote:
Ja, morgen om 8 uur vertrekken, 10 uur daar. 11 uur klaar.quote:
Op het station?quote:Op maandag 3 april 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
8 uur in de trein
[..]
Ja, morgen om 8 uur vertrekken, 10 uur daar. 11 uur klaar.
En dan 2 weken wachten.
De voicecast bij Intervoiceover.quote:Op maandag 3 april 2017 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je dan iets belangrijks? (Ik ook, namelijk)
nee, in een studio aan de keizersgracht in Amsterdam.quote:
Niet vergeten he.quote:Op maandag 3 april 2017 20:33 schreef tailfox het volgende:
Vrijdag
20:00 - 22:00
Tailfox- Een nieuw staartje
Ik hoop er een deel van mee te krijgen. Ik moet eerst nog weg; welicht ben ik rond 20:45 / 21:00 uur thuis.quote:Op maandag 3 april 2017 20:33 schreef tailfox het volgende:
Vrijdag
20:00 - 22:00
Tailfox- Een nieuw staartje
Tof, jij ook succes. Gaat goedkomen.quote:Op maandag 3 april 2017 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah okéVeel succes alvast. Ik heb op dat moment een soort sollicitatiegesprek.
quote:
take your time.quote:Op maandag 3 april 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop er een deel van mee te krijgen. Ik moet eerst nog weg; welicht ben ik rond 20:45 / 21:00 uur thuis.
well that's a big ifquote:Op maandag 3 april 2017 20:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
take your time.
als deze show goed gaat is dat het begin van vaker draaien
quote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... aldus de koning van de vlekkeloze shows
quote:Op maandag 3 april 2017 20:50 schreef knokkels het volgende:
Misschien moet ik eens stoppen met eten terwijl ik aan het draaien ben
quote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik zit geregeld onder de vlekken na mijn show
wat voor show eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
chaotische, over het algemeenquote:
Too much informationquote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
hand-oog coördinatie dit datquote:
die tomatensausvlekken zijn er snel hoorquote:
ik heb me voorgenomen om 3 weken niet meer te snoepenquote:
Geef je geen ongelijk. Dat spul is goed te etenquote:
Het is opquote:Op maandag 3 april 2017 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen om 3 weken niet meer te snoepen
zou wel humor zijn, da's een kennis van een vriend van mequote:
Op school ligt er altijd wat te snaaien in de koffiekamerquote:
Het wordt nog gekker zo, Duits.quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
zou wel humor zijn, da's een kennis van een vriend van me
ganz toll!quote:
Weinig autotunequote:
Tsja, teveel boetes gehad he. Sjoemelsoftwarequote:
Heb je me gemist?quote:
Ohquote:
En nu?quote:Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
ik denk steeds dat ze Walk On Water gaat inzetten
Nu nietquote:
quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze lenen de boel aardig bij elkaar daar in Brazilië.
LoLquote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Dit ken ik niet. Zou zomaar eens een hit kunnen worden. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef knokkels het volgende:
Alsof ik weer terugben in die salsabar in Calella. Zonder het de gratis drank dan. Stuk minder dames ook
Ga ik zo wel veranderen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef knokkels het volgende:
Alsof ik weer terugben in die salsabar in Calella. Zonder het de gratis drank dan. Stuk minder dames ook
whehehequote:
Die is ook tof.quote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht elk moment het woord "Equadooooooooooor"
El Stieno Locoooooooooooooooooooquote:
Muy bien señor!quote:
ja ik was wegquote:Op maandag 3 april 2017 22:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was beetje vroeg voor mijn doen.
Keihard spacenquote:
slaap lekker just mequote:Op maandag 3 april 2017 22:38 schreef just me het volgende:
fijne avond nog allemaal
ennuhbedankt voor de muziekjes Piet
Mzzzzzls.quote:Op maandag 3 april 2017 22:38 schreef just me het volgende:
fijne avond nog allemaal
ennuhbedankt voor de muziekjes Piet
GOA zo nog een uurtje door en dan kap ik ermee.quote:Op maandag 3 april 2017 22:44 schreef knokkels het volgende:
Ik moet helaas ook zeggen dat ik hem ga smeren, dank voor de deuntjes Piet. Douche en Bed, hier kom ik![]()
Tot morgen, ergens
De dag nog ff volmaken kan ik niet laten.quote:Op maandag 3 april 2017 22:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kap er over niet al te lang mee, bed roept me. Maar eerst nog even verder genieten
Mijn dag is nu vol.quote:Op maandag 3 april 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De dag nog ff volmaken kan ik niet laten.
Zie 3x hetzelfde bericht.quote:Op maandag 3 april 2017 23:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
wilden even kijken of het netjes laden.
Goedemorgen. Ook een korte nacht gehad?quote:
quote:
quote:
Gød Móningquote:
haha, neequote:
ik zit al in de bus.quote:Op dinsdag 4 april 2017 06:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
haha, nee
alleen zenuwachtig voor de reis erheen. Openbaar vervoer, zal ik een goede reis zonder bijzonderheden hebben
Nog even een kop koffie en dan ga ik er ook vandoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 06:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit al in de bus.
Zelf verwacht ik geen probleem maar met ov op belangrijke dagen zorgen dat je 2 bussen te vroeg vertrekt
Jep. Maar voel me gelukkig fit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 06:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ook een korte nacht gehad?
quote:
Mogguhquote:
Koffiequote:
ik wil nu koffiequote:Op dinsdag 4 april 2017 07:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koffie
Nah, daar drink ik wel waterSmeert je stem wat beter dan koffie
ik heb nog een beetjequote:
je bent er nog niet, er kan nog van alles gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik net te laat voor...
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Succes aan hen die het nodig hebben.
Maar sowieso ook gewoon succes en geluk aan een ieder ander.
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Succes aan hen die het nodig hebben.
Maar sowieso ook gewoon succes en geluk aan een ieder ander.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:00 schreef just me het volgende:
Collega komt vragen naar een wachtwoord, heb jij dat gewijzigd vroeg ze, ik zeg ja, vorig jaar december, ik heb daarover een mailtje gestuurd. nah zegt ze, vreemd, ik heb het oude wachtwoord vorige week nog gebruikt
Collega komt vragen naar een wachtwoord, heb jij dat gewijzigd vroeg ze, ik zeg ja, vorig jaar december, ik heb daarover een mailtje gestuurd. nah zegt ze, vreemd, ik heb het oude wachtwoord vorige week nog gebruikt
ik laat haar maar in de waan....quote:
quote:
quote:
Ik was gisteren alweer beter, gelukkig. Het rustig aan doen zondag is goed voor me geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet slecht voor een Mopperkont he?
Hoe is het daar? Voel je je alweer wat beter?
quote:
quote:
Tails from the Crypt had ook leuk geweestquote:
True, true, maar gezien het olijke karakter van z'n UI wilde ik er wat luchtigs van maken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tails from the Crypt had ook leuk geweest
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef just me het volgende:
[..]![]()
dat kan achteraf nog aangepast worden
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:55 schreef just me het volgende:
bah mijn eten was niet zo lekker als ik gehoopt had
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Neem je vanavond een wijntje/Schrobbelèr/biertje* als troost.
* = doorhalen wat niet van toepassing is.
Dan pas?quote:
nee want dan krijg ik zo'n naam hierquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan pas?
Je mag het ook al eerder tot je nemen hoor.
Proost!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan trek ik er wel eentje open hier om het goede voorbeeld te geven!Proost!
ik volg je, al twee nachten beroerd geslapen. Nog 1 kopje thee en danquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost!![]()
Ik duik zo mijn bed in. Moe, en weinig geslapen afgelopen nacht.
Ik zal er morgen één tot mij nemen.
Ja ik slaap ook goed verrot de laatste tijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost!![]()
Ik duik zo mijn bed in. Moe, en weinig geslapen afgelopen nacht.
Ik zal er morgen één tot mij nemen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik volg je, al twee nachten beroerd geslapen. Nog 1 kopje thee en dan
Op tijd plat dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik slaap ook goed verrot de laatste tijd.
Ow ik ga sowieso nog niet naar bed hoor, maar misschien deze keer wel voor twaalven!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik overwoog nog wat songs te draaien, maar het wordt een slaperige boel zo...
Sorry Mad.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik overwoog nog wat songs te draaien, maar het wordt een slaperige boel zo...
Als je morgen wil draaien.... morgen hoef ik niet naar cursus.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, ik draai wel een andere keer...
Ik beloof nog niks, morgen weer een dag...quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je morgen wil draaien.... morgen hoef ik niet naar cursus.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof nog niks, morgen weer een dag...
lekker gegeten en genoten ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond
Ik ben nu pas onderweg naar huis... Had een etentje.
Ja het was heerlijk. En gezellig. We hebben afscheid genomen van een (voor mij oud-) collega.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het was heerlijk. En gezellig. We hebben afscheid genomen van een (voor mij oud-) collega.
Ja, kom eens wat vaker zo vroegquote:Op woensdag 5 april 2017 07:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]Luitjes!
Lekekr druk hier deze ochtend!
Ja ToT. Neem eens een voorbeeld aan ons.quote:
ik zelfs op mijn vrije dagquote:Op woensdag 5 april 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja ToT. Neem eens een voorbeeld aan ons.
Wij zijn altijd zo vroeg.
Whehehe!quote:Op woensdag 5 april 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja ToT. Neem eens een voorbeeld aan ons.
Wij zijn altijd zo vroeg.
zeg maar gewoon dat je je vriendin mistquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat je je vriendin mist
wij zijn toch ook heel aardig hierquote:
Sowieso!quote:Op woensdag 5 april 2017 08:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mja same.. maargoed, komen er wel weer bovenop
positive thinking.
quote:Op woensdag 5 april 2017 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]JAAAAAAA!!!
Maar zo'n SC is toch wat minder prettig tussen de lakens!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat er andere slow chats zijn waar je wel aan je trekken komtquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat er andere slow chats zijn waar je wel aan je trekken komt
Ik denk dat ik maar ga afsluiten voordat ik echt teveel klets op de vroege ochtendquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga afsluiten voordat ik echt teveel klets op de vroege ochtend![]()
tot laterz
Goeiemorgen, en nog bedankt voor de tip Call the Midwife, ik ben verslaafdquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Goeiemorgen, en nog bedankt voor de tip Call the Midwife, ik ben verslaafd
Eerst maar deze afkijken en dan kijken we wel weer verder. Ik moet af en toe toch werken en hier in huis iets doenquote:Op woensdag 5 april 2017 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
geweldige serie inderdaad. Ik heb hem al helemaal uit gekeken, maar er komt een nieuw seizoen
![]()
Heb je Reign ook al gezien? Of The Paradise. Die zijn ookThe Paradise is maar 2 seizoenen en toen gestopt.
daar pakken wij ook nog wel eens een aflevering van meequote:Op woensdag 5 april 2017 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Goeiemorgen, en nog bedankt voor de tip Call the Midwife, ik ben verslaafd
hahaquote:Op woensdag 5 april 2017 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Misschien had ik DIE moeten gebruiken in dat paintje!
Owww tof man!quote:Op woensdag 5 april 2017 12:19 schreef knokkels het volgende:
Wat was het gaaf gisterenRuim op tijd uit mijn bed, koffie, broodje pindakaas. Appels mee voor mijn stem, flesje water om het een beetje los te maken en dan drie scripts inspreken, inclusief on the fly commentaar.
Ik heb wat tips gekregen qua tone-of-voice (stemgebruik) en lezen vanaf een script, en nu is het 2 weken wachten.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 12:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb wat tips gekregen qua tone-of-voice (stemgebruik) en lezen vanaf een script, en nu is het 2 weken wachten.
* knokkels luistert naar Dokter Bob en Cup-A-Soup![]()
Ik check.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat bind je van mijn word skills? Pf foto op fb
Curlers staan tenminste nog op een WKquote:Op woensdag 5 april 2017 12:50 schreef Melting het volgende:
Curlers weer twee keer onderuit op WK
Het is toch wat hè?
quote:
Laten we hopen dat het goed helpt! en de bijwerkingen minimaal blijvenquote:Op woensdag 5 april 2017 13:02 schreef just me het volgende:
Muis ligt weer aan het infuus
![]()
Beat that Bastard !
mocht je zin hebben Ik gebruik geen pioneer ;pquote:Op woensdag 5 april 2017 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik wilde er ook nog eentje maken waarin je zou vallen en al de spullen op de grond stuiteren, maar ff geen zin meer in.
quote:Op woensdag 5 april 2017 13:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
mocht je zin hebben Ik gebruik geen pioneer ;p
Curlers knielen toch?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Curlers staan tenminste nog op een WK
quote:Op woensdag 5 april 2017 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik wilde er ook nog eentje maken waarin je zou vallen en al de spullen op de grond stuiteren, maar ff geen zin meer in.
Muis gaat die rotziekte keihard de baas zijn.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:02 schreef just me het volgende:
Muis ligt weer aan het infuus
![]()
Beat that Bastard !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |