SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2017 20:11:42 ]
ik draai wel eens doorquote:
Of voor in de auto!quote:Op maandag 3 april 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik mag toch hopen liedjes over auto's...
Ga 2 uur lang hetzelfde nummer draaien.quote:Op maandag 3 april 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik mag toch hopen liedjes over auto's...
quote:Op maandag 3 april 2017 19:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga 2 uur lang hetzelfde nummer draaien.
quote:Op maandag 3 april 2017 19:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beep Beepquote:Op maandag 3 april 2017 19:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
oiquote:
Luckyquote:
quote:
wat ga je doen morgen, behalve dat je vroeg in de trein moet zittenquote:Op maandag 3 april 2017 20:07 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zet het volume even op een acceptabel volume en gaat wat kleding voor morgen bij mekaar rapen.
quote:Op maandag 3 april 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wat is Radio 49?
Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ] We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
11!quote:Op maandag 3 april 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Muis, Knokkels, L2B, Doedezemaar en iedereen die ik vergeten ben
geen idee, was een vast ontwerpquote:Op maandag 3 april 2017 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lettertype van de kaart had wel een interessante naam, moet ik zeggen!![]()
Ik heb de tekst uitgeknipt en een font-website het laten analyseren.quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de tekst uitgeknipt en een font-website het laten analyseren.
Het heet: "I love you like a sister".
quote:Op maandag 3 april 2017 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de tekst uitgeknipt en een font-website het laten analyseren.
Het heet: "I love you like a sister".
om je adamsappel te verbergen?quote:
waarvooohoor?quote:
Nog even goed oefenen, zodat we binnenkort goede dipsausjes hebben hoorquote:
8 uur in de treinquote:
Ja, morgen om 8 uur vertrekken, 10 uur daar. 11 uur klaar.quote:
Op het station?quote:Op maandag 3 april 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
8 uur in de trein
[..]
Ja, morgen om 8 uur vertrekken, 10 uur daar. 11 uur klaar.
En dan 2 weken wachten.
De voicecast bij Intervoiceover.quote:Op maandag 3 april 2017 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je dan iets belangrijks? (Ik ook, namelijk)
nee, in een studio aan de keizersgracht in Amsterdam.quote:
Niet vergeten he.quote:Op maandag 3 april 2017 20:33 schreef tailfox het volgende:
Vrijdag
20:00 - 22:00
Tailfox- Een nieuw staartje
Ik hoop er een deel van mee te krijgen. Ik moet eerst nog weg; welicht ben ik rond 20:45 / 21:00 uur thuis.quote:Op maandag 3 april 2017 20:33 schreef tailfox het volgende:
Vrijdag
20:00 - 22:00
Tailfox- Een nieuw staartje
Tof, jij ook succes. Gaat goedkomen.quote:Op maandag 3 april 2017 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah okéVeel succes alvast. Ik heb op dat moment een soort sollicitatiegesprek.
quote:
take your time.quote:Op maandag 3 april 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop er een deel van mee te krijgen. Ik moet eerst nog weg; welicht ben ik rond 20:45 / 21:00 uur thuis.
well that's a big ifquote:Op maandag 3 april 2017 20:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
take your time.
als deze show goed gaat is dat het begin van vaker draaien
quote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... aldus de koning van de vlekkeloze shows
quote:Op maandag 3 april 2017 20:50 schreef knokkels het volgende:
Misschien moet ik eens stoppen met eten terwijl ik aan het draaien ben
quote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik zit geregeld onder de vlekken na mijn show
wat voor show eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
chaotische, over het algemeenquote:
Too much informationquote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
hand-oog coördinatie dit datquote:
die tomatensausvlekken zijn er snel hoorquote:
ik heb me voorgenomen om 3 weken niet meer te snoepenquote:
Geef je geen ongelijk. Dat spul is goed te etenquote:
Het is opquote:Op maandag 3 april 2017 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen om 3 weken niet meer te snoepen
zou wel humor zijn, da's een kennis van een vriend van mequote:
Op school ligt er altijd wat te snaaien in de koffiekamerquote:
Het wordt nog gekker zo, Duits.quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
zou wel humor zijn, da's een kennis van een vriend van me
ganz toll!quote:
Weinig autotunequote:
Tsja, teveel boetes gehad he. Sjoemelsoftwarequote:
Heb je me gemist?quote:
Ohquote:
En nu?quote:Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
ik denk steeds dat ze Walk On Water gaat inzetten
Nu nietquote:
quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze lenen de boel aardig bij elkaar daar in Brazilië.
LoLquote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Dit ken ik niet. Zou zomaar eens een hit kunnen worden. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef knokkels het volgende:
Alsof ik weer terugben in die salsabar in Calella. Zonder het de gratis drank dan. Stuk minder dames ook
Ga ik zo wel veranderen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef knokkels het volgende:
Alsof ik weer terugben in die salsabar in Calella. Zonder het de gratis drank dan. Stuk minder dames ook
whehehequote:
Die is ook tof.quote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht elk moment het woord "Equadooooooooooor"
El Stieno Locoooooooooooooooooooquote:
Muy bien señor!quote:
ja ik was wegquote:Op maandag 3 april 2017 22:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was beetje vroeg voor mijn doen.
Keihard spacenquote:
slaap lekker just mequote:Op maandag 3 april 2017 22:38 schreef just me het volgende:
fijne avond nog allemaal
ennuhbedankt voor de muziekjes Piet
Mzzzzzls.quote:Op maandag 3 april 2017 22:38 schreef just me het volgende:
fijne avond nog allemaal
ennuhbedankt voor de muziekjes Piet
GOA zo nog een uurtje door en dan kap ik ermee.quote:Op maandag 3 april 2017 22:44 schreef knokkels het volgende:
Ik moet helaas ook zeggen dat ik hem ga smeren, dank voor de deuntjes Piet. Douche en Bed, hier kom ik![]()
Tot morgen, ergens
De dag nog ff volmaken kan ik niet laten.quote:Op maandag 3 april 2017 22:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kap er over niet al te lang mee, bed roept me. Maar eerst nog even verder genieten
Mijn dag is nu vol.quote:Op maandag 3 april 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De dag nog ff volmaken kan ik niet laten.
Zie 3x hetzelfde bericht.quote:Op maandag 3 april 2017 23:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
wilden even kijken of het netjes laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |