wat schreef je dan?quote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan werd gister helemaal mad op mij in GRTD omdat hij mijn post over hem had gelezen.
Ik heb geen problemen met hem verder...quote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Elan moet z'n bek houden en oprotten van FOK
Ken je het openingsfragment van American History X? Dat moeten ze met jou doen..quote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Elan moet z'n bek houden en oprotten van FOK
Wow.quote:Op maandag 3 april 2017 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie geen hallo Jojoortje op de vorige pagina, dus fuck you Scrummie.
Waarom bevuil je deze sc alsnog met zijn naam?quote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan werd gister helemaal mad op mij in GRTD omdat hij mijn post over hem had gelezen.
Hey Jojo, alles kits?quote:Op maandag 3 april 2017 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wist even geen andere naam voor hem.quote:Op maandag 3 april 2017 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom bevuil je deze sc alsnog met zijn naam?
Dat is te danken aan van Benthem. Tot einde seizoen. Eigenlijk had ik gewoon een van Benthem UI kunnen nemen want dat was de weddenschap, maar dat had geen nadeel voor mij. Dus toen heb ik GGMM een DM gestuurd dat ie een UI mocht uitkiezen voor mij, als het maar niet Ajax gerelateerd was. Nooit aan Nicki Minaj gedacht.quote:Op maandag 3 april 2017 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering Scrummie, wat heb jij voor lelijke UI.
Elan is het spoor een beetje bijster.quote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2017 19:51 schreef Caland het volgende:
Mitchell te Vrede heeft kanker.
Grappen dat het toch al een kankerspits was komen zeker te vroeg?
Ja, goed verhaal. Niet gelezen. Greet Wilders stond je beter.quote:Op maandag 3 april 2017 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is te danken aan van Benthem. Tot einde seizoen. Eigenlijk had ik gewoon een van Benthem UI kunnen nemen want dat was de weddenschap, maar dat had geen nadeel voor mij. Dus toen heb ik GGMM een DM gestuurd dat ie een UI mocht uitkiezen voor mij, als het maar niet Ajax gerelateerd was. Nooit aan Nicki Minaj gedacht.
Maar dat zijn helemaal geen leuke grappen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:51 schreef Caland het volgende:
Mitchell te Vrede heeft kanker.
Grappen dat het toch al een kankerspits was komen zeker te vroeg?
Ah lekker, nu direct? Wel half uurtje rijden hoor.quote:Op maandag 3 april 2017 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hij zal deze post over 10 uur wel weer quoten ofzo.quote:Op maandag 3 april 2017 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elan is het spoor een beetje bijster.
Ik kan er altijd wel om lachen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elan is een vervelende user. Maar ook vervelende users mis je wel eens
Beterschap.quote:Op maandag 3 april 2017 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Alleen zoontje voor het eerst ziek. Bijna 39 graden koorts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godverdomme, begin er dan niet over, kanker hagenees.quote:Op maandag 3 april 2017 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, goed verhaal. Niet gelezen. Greet Wilders stond je beter.
Sorry, die 17 seconden maak ik niet voor je vrij.quote:Op maandag 3 april 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah lekker, nu direct? Wel half uurtje rijden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |