Donder op.quote:Op maandag 3 april 2017 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook die Visscher of zo. Kijk mij lekker druk doen, grappig hè!!!!! Hahaha
Nee die vent kan ik echt niet uitstaan.quote:Op maandag 3 april 2017 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook die Visscher of zo. Kijk mij lekker druk doen, grappig hè!!!!! Hahaha
Tja, als je mensen wel eens voor aap zet, terwijl ze zelf in de veronderstelling zijn beter of slimmer te zijn dan jij bent, dan valt dat wel eens verkeerd bij onzekere types. Niks aan de hand.quote:Op maandag 3 april 2017 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie het. Wat een baas ben je ook.
Ontzettend bijzonder dat er mensen zijn die jou bewust negeren.
Die vind ik net zo niet grappig als Jochem Myer.quote:Op maandag 3 april 2017 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal gek.quote:Op maandag 3 april 2017 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering Scrummie, wat heb jij voor lelijke UI.
Normaal doen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2017 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan moet z'n bek houden en oprotten van FOKquote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan werd gister helemaal mad op mij in GRTD omdat hij mijn post over hem had gelezen.
Ik zag 'm ookquote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie een aspergeteler met de naam Gubbels. Die weet wel raad met alle Polen.
ZO DANquote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Elan moet z'n bek houden en oprotten van FOK
Ik mis Elan wel hierquote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan werd gister helemaal mad op mij in GRTD omdat hij mijn post over hem had gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |