quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:17 schreef PietPossum het volgende:
Babboe viel wellicht direct af door de massa aan negatieve ervaringen.
Heb even teruggelezen maar daar is in dit topic geen sprake van.quote:De oververtegenwoordige Babboe kreeg ik zelf erg jeuk van, zoveel slechte verhalen over zowel kwaliteit als service.
Ik vind zelf de prijs van de UA ook wel een nadeelquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:17 schreef PietPossum het volgende:
Enige nadeel aan de Urban Arrow vind ik de bak.
Nee, hier verrassend positief. Bij een veelverkocht product zul je ook wel sneller negatieve verhalen lezen, bovendien zijn mensen volgens mij sneller geneigd in de digitale pen te kruipen als ze te klagen hebben. Onder het motto een gewaarschuwd mens telt voor twee hebben we de babboe niet aangedurfd, ik ben niet graag afhankelijk van het merk zelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Heb even teruggelezen maar daar is in dit topic geen sprake van.
Haha herkenbaar van de 3-wieler. Ik heb er nog een blokje om mee gereden, mn vrouw ongeveer 3 meter en bij de eerste bocht stapte ze af: "Doodeng dit!"quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:05 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vind zelf de prijs van de UA ook wel een nadeel![]()
We hebben zelf uiteindelijk tegen onze verwachtingen in een Babboe tweewieler gekozenDe driewieler vond ik vreselijk fietsen, steeds het gevoel dat ie omkiepte in bochten en zo. Voor ons was dit op basis van prijs, beoogd gebruik (weinig), levering (snel) en gemak (past door een deur) uiteindelijk de beste optie. Ik bleef twijfelen over die Keiler, ook omdat ik behalve Nikki's recensie nauwelijks andere ervaringen tegenkwam. Tot nu toe erg blij mee en al veel gebruik van gemaakt!
http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Babboe%20bakfiets/quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Jouw link laat idd weinig positiefs zien! Ik heb me van te voren uitgebreid ingelezen over Babboe maar heb er geen negatieve totaalindruk aan overgehouden. Ik heb me wel vooral gericht op zaken die voor ons van belang waren: dus de ervaringen met een niet-elektrische fiets, zelf ophalen en in elkaar zetten en niet zo zeer de service, onderhoud door Babboe zelf en aftersales. En het vetgedrukte is helemaal waar denk ik! Uiteindelijk vond ik de veelvoud aan recensies over een product dat al behoorlijk lang op de markt is, en het aspect goed verder te verkopen zwaarder wegen dan nauwelijks info of ervaringen. Dat durfde ik dan weer niet aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:49 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Nee, hier verrassend positief. Bij een veelverkocht product zul je ook wel sneller negatieve verhalen lezen, bovendien zijn mensen volgens mij sneller geneigd in de digitale pen te kruipen als ze te klagen hebben. Onder het motto een gewaarschuwd mens telt voor twee hebben we de babboe niet aangedurfd, ik ben niet graag afhankelijk van het merk zelf
Ja precies, ieder zijn eigen afwegingen. Fijn dat de UA jullie zo bevalt!quote:Wat betreft prijs: duur is erg objectief. Wij vonden 'm ook wel duur, omdat er goedkopere alternatieve bestaan. Maar goed, een berekening liet zien dat we zo'n twee jaar auto konden rijden (incl. alles, afschrijven etc) dus dan is-ie snel terugverdiend. Ik had ook 't idee dat we 'm niet bijzonder veel zouden gebruiken, maar omdat we nu zo'n fijne hebben, gebruik ik 'm vanzelf wel meer. Als het een log, zwaar ding zou zijn, weet ik helemaal dat ik 'm vaak zou laten staan.
Overigens hebben we nog maar één klein mannetje. Past dus allemaal gemakkelijk en is een beetje overdreven luxe, maar goed, nu des te langer plezier van en ik pak 'm ook om vuilnis weg te brengen, boodschappen te doen etc.
Hier ook een Babboe en tot nu toe heel tevreden. Er was bij de levering iets niet helemaal goed gegaan (vergeten zitjes te monteren), dat hebben ze heel netjes en snel opgelost.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Hoi Nikki,quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja we hebben hem! Ein-de-lijk! Geen idee wat nu precies de reden was dat het zo lang duurde, iets met productie die uitliep ofzo. En ik denk dat de boot ook tegenwind had en de vrachtwagen ook.Man, man, man wat duurde dat lang!
Maargoed, we hebben hem nu en ik vind dat het een prima ding is voor het belachelijk lage bedrag van 1100 euro excl. rijklaarmaken dat we ervoor betaald hebben. Inmiddels heb ik er 30km op gefietst met lekker veel trapondersteuning en de accu staat nog op 60%.
Het is ongetwijfeld een fiets van iets mindere kwaliteit dan de Babboes, Johnny Loco's of Urban Arrows, maar zeker omdat wij niet verwachten er meer dan 3 jaar gebruik van te maken is dit voor ons een prima keus geweest.
Goede vraag, nog niet nodig gehad dus eerlijkgezegd geen idee.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:56 schreef Kim89 het volgende:
[..]
Hoi Nikki,
Mijn bakfiets is vandaag al binnen gekomen. Ben er tot nu toe heel blij mee. Weet jij alleen toevallig hoe het achterlicht aan gaat?
bij de babboe zit een knopje bij de trapondersteuning bediening voor het achterlicht bij jullie misschien ook? Of een schuifje achterop?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Goede vraag, nog niet nodig gehad dus eerlijkgezegd geen idee.
Nee nergens een knopje te vinden🙈. Ook niet op het display. Ga morgen wel even bellen🙊.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
bij de babboe zit een knopje bij de trapondersteuning bediening voor het achterlicht bij jullie misschien ook? Of een schuifje achterop?
Ik heb een bakfiets (Babboe City) zonder elektrische ondersteuning, maar met 7 versnellingen. Het is zwaar, maar als ongeoefende pakezel kan ik 10km fietsen volhouden. Dan kom ik wel compleet bezweet en moe aan op de eindbestemming, maar dat zal bij jou dan vast beter zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er users met persoonlijke ervaring met bakfiets.nl bakfietsen?
De verleiding van de goedkope bakfiets is namelijk groot, maar ik denk dat ik er spijt van ga krijgen. En deze bakfietsen zie ik echt overal en er zijn ook gewoon dealers vlakbij.
Ik heb gisteren even een proefrondje gereden met een cargo long maar het viel me echt mee, als die op de juiste hoogte is afgesteld fietst dat prima.
Elektrisch vind ik wel wat te gortig qua prijs, of ben ik een ontzettende oen als ik dat niet doe? Ik ben een zeer geoefend pakezelfietser en de maximale fietsafstand enkele reis zal rond de 8 kilometer liggen (of, als ik blijf werken waar ik nu werk, waarschijnlijker rond de 4-5 kilometer).
Jezus, issie van suiker ofzo?quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:51 schreef Crumpette het volgende:
Oh wat betreft zo'n huif: ik dacht (hoopte) ook dat het niet nodig zou zijn, peuter doet zijn capuchon op en/of kan een senz paraplu vasthouden, maar mijn dreumes moet ernstig huilen als we door de regen moeten fietsen dus ik ben toch overstag gegaan. Ziet er wel superknus en behaaglijk uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |