Ja we hebben hem! Ein-de-lijk! Geen idee wat nu precies de reden was dat het zo lang duurde, iets met productie die uitliep ofzo. En ik denk dat de boot ook tegenwind had en de vrachtwagen ook.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:31 schreef Mineola het volgende:
[..]
LokquoteNikki, je hebt de Keiler nu toch? Hoe bevalt ie? En was er een reden dat je zo lang erop moest wachten?

L van 7 past er ook nog makkelijk in.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:27 schreef Mineola het volgende:
Oh dat klinkt heel goed Nikki! Wij zouden m net als jullie ook niet zoveel en lang gebruiken (tot wanneer gaan je kinderen eigenlijk in een bakfiets?) dus ik vind de meeste bakfietsen dan echt te duur. Dit leek me een goed alternatief. Voor die prijs en ons beoogde gebruik hoef ik idd geen topkwaliteit! Ik ga een proefritje voorstellen hier. Dank voor je recensie!

mijn schoonzusjes en gastouder hebben beiden een big Equote:Op zondag 9 juli 2017 20:26 schreef Minarosa het volgende:
Kun je ergens bakfietsen fijn uitproberen? Ik denk dat ik twijfel tussen de Babboe Big en City en we willen hem via marktplaats/tweedehands kopen, maar ik wil eerst even op beide proefrijden. Nu zie ik wel die Babboe testdagen, maar je kunt toch ook vast wel ergens gewoon bij een winkel bakfietsen proberen (en daarna waarschijnlijk niets kopen)? Hoe hebben jullie dat gedaan?

nou vooral dat laatste dus met gladheid wil ik echt 3 wielenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:11 schreef Mark het volgende:
Wat Goitske al zegt: met 3 wielen is stabieler maar je moet goed opletten met het opdraaien van woonerven e.d.
Als het ijzelt ben ik altijd weer blij met die 3 wielen

het is ook heel persoonlijk. Mijn schoonzusjes hebben een 2 wieler gehad. De ene vond hem prima, de ander vond hem instabiel als ze bij het stoplicht stond dus omdat ze er allebei op fietsen zijn ze voor een 3 wieler gegaan en daarna een 3 wieler big Equote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:18 schreef Crumpette het volgende:
Ik denk dat zowel de 2 als 3-wiel eigenaren overtuigd een keuze hebben gemaakt, we gaan er hier sowieso niet uitkomen wat 'beter' is. Het lijkt me vooral voorkeursafhankelijk! Als je toch electrisch neemt maakt het extra gewicht en weerstand met 3 wielen ook weinig uit denk ik, dus dan vooral een kwestie van proberen. Niemand in de speeltuin/op het schoolplein die er eentje heeft die je mag proberen?

Op donderdag 6 juli 2017 20:39 schreef _NIKKI_ het volgende:

Hij bevalt prima tot nu toe. De eerste 200 kilometer zitten er al op. Trapt heel licht en door het grote aantal versnellingen en trapondersteuningsmogelijkheden op de onze ideaal voor een beetje heuvelachtig gebied zoals de duinen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:00 schreef Kim89 het volgende:
Hoi -Nikki-,
Ik zag dat je ook een keiler bakfiets hebt. Bevalt die jullie nog steeds? Hoe doen jullie dat met beurtjes? Of wonen jullie in de buurt van een verkooppunt. Ik heb er gister één gekocht. Twijfelde heel erg. En nadat ik de gisteravond op fb had gekeken naar de reviews hoop ok zo dat hij een beetje snel komt. ik hoop dat je wat vragen van me kunt beantwoorden😳 Groetjes kim

Bedankt voor je snelle reactie, moet hij al snel voor een onderhoudsbeurt? Ben dit namelijk vergeten te vragen. Bij mij werd verteld dat hij gewoon op voorraad was en dat ik met 5 a 15 werkdagen een telefoontje van de bezorger kon verwachten. Ging dit bij jou ook zo? Zie namelijk via de fb site dat iedereen super lang erop moet wachten. Fijn te horen dat je er tot nu toe super blij mee bent.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Hij bevalt prima tot nu toe. De eerste 200 kilometer zitten er al op. Trapt heel licht en door het grote aantal versnellingen en trapondersteuningsmogelijkheden op de onze ideaal voor een beetje heuvelachtig gebied zoals de duinen.
Voor eventuele onderhoudsbeurten gaan we hem gewoon bij een plaatselijke fietsenmaker brengen.
De levering was wel dramatisch, maar het was het wachten dubbel en dwars waard!

Wij hebben er ongeveer 5 maanden op moeten wachten helaas. We wisten bij aankoop dat er 2 maanden levertijd op zat, maar dat werden er dus uiteindelink 5. Ik heb geen idee hoe het nu zit met de wachttijd.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:57 schreef Kim89 het volgende:
[..]9
Bedankt voor je snelle reactie, moet hij al snel voor een onderhoudsbeurt? Ben dit namelijk vergeten te vragen. Bij mij werd verteld dat hij gewoon op voorraad was en dat ik met 5 a 15 werkdagen een telefoontje van de bezorger kon verwachten. Ging dit bij jou ook zo? Zie namelijk via de fb site dat iedereen super lang erop moet wachten. Fijn te horen dat je er tot nu toe super blij mee bent.

een nieuwe fiets moet altijd na een paar weken gebruik of 100/200 km even voor service beurt. Even alles aan laten draaien, spaken aan laten draaien etcquote:Op maandag 14 augustus 2017 22:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wij hebben er ongeveer 5 maanden op moeten wachten helaas. We wisten bij aankoop dat er 2 maanden levertijd op zat, maar dat werden er dus uiteindelink 5. Ik heb geen idee hoe het nu zit met de wachttijd.
Ze hebben mij ook niets gezegd over eventueel onderhoud. Ik breng hem gewoon weg als ik denk dat hij eraan toe is.

Wauw... Ik ben nu echt blij dat mijn twijfel tussen Keiler en babboe naar Babboe is om geslagen. Anders zat ik nu nog te wachten waarschijnlijkquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Hij bevalt prima tot nu toe. De eerste 200 kilometer zitten er al op. Trapt heel licht en door het grote aantal versnellingen en trapondersteuningsmogelijkheden op de onze ideaal voor een beetje heuvelachtig gebied zoals de duinen.
Voor eventuele onderhoudsbeurten gaan we hem gewoon bij een plaatselijke fietsenmaker brengen.
De levering was wel dramatisch, maar het was het wachten dubbel en dwars waard!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |