En hier klopt dus niets van.quote:Op maandag 3 april 2017 11:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja hallo, dan kun je zo'n beetje het halve management ontslaan en kun je je werknemers niet meer bespioneren in de gaten houden via hun werkpc. Dat gaan we mooi niet doen. Ga maar lekker in de file staan loonslaaf.
75 liter pis zit er in het gemiddelde (wedstrijd)zwembad. 75 liter!quote:Op maandag 3 april 2017 10:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat is ook erg ja zeker omdat met een stijgende leeftijd incontinentie frequenter voorkomt
en zaad! en stront! en snot! en menstruatiebloed! en slijm!quote:Op maandag 3 april 2017 13:00 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
75 liter pis zit er in het gemiddelde (wedstrijd)zwembad. 75 liter!
Dat komt niet zozeer doordat het geen Randstad is, maar meer omdat niemand een neuk geef om Arnhem.quote:Op maandag 3 april 2017 11:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kom eens naar Arnhem. Hoogste filedruk van Nederland. Ja, hoger dan Amsterdam of Den Haag, maar dat is geen randstad dus we kunnen de vinkentering krijgen.
Geen dank.
Zoveel waarheid. Ik begin vooral te koken bij :quote:Op maandag 3 april 2017 12:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
100? Als ze 100 reden had ik geen reden om te klagen:
- 50 waar je 80 mag
-30-40 waar je 50 mag
- Op de snelweg met 80-90 de linkerbaan op rijden en dan schaamteloos zo een 5 tal vrachtwagens inhalen met denkend "lekker rustig op de weg" en een file van 50 auto's achter ze.
- altijd remmen voor elke rotonde, kruispunt, drempel, etc. Het maakt niet uit hoe goed het overzicht is, ze remmen werkelijk altijd. Alsof ze maar 2 meter vooruit kijken.
- Het principe van ritsen niet snappen, dus gewoon op de snelweg op de rem gaan staan en proberen met 50 invoegen
- spookrijden (veelal ouderen)
Als je ze soms al ziet zitten achter het stuur toeter ik een paar keer voor de zekerheid, sommigen zien uit alsof ze al 4 jaar aan het ontbinden zijn maar niemand ze heeft verteld dat ze dood zijn. Ze kunnen nog niet meer eens een fatsoenlijk gesprek voeren omdat ze er met hun gedachten niet meer bij zijn, maar in Nederland maakt dat niets uit, die generatie is te koppig en vind dat ze mogen blijven rijden en niemand grijpt in.
Mi gado. Dan krijg ik echt de neigen om iemand uit de auto te slepen. Niet dat ik dat ooit zou doen, maar dat is echt mijn zwakte. Kan daar totaal niet tegen.quote:altijd remmen voor elke rotonde, kruispunt, drempel, etc. Het maakt niet uit hoe goed het overzicht is, ze remmen werkelijk altijd. Alsof ze maar 2 meter vooruit kijken.
Ja eh, niet vloeken in de moskee...quote:Op maandag 3 april 2017 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:
Misschien vertel ik wel iets nieuws maar: NEDERLAND IS TE VOL!!!!!
Och je moet ook wat weerstand opbouwen. Zwervers vreten uit de prullenbak en overleven dit ook.quote:Op maandag 3 april 2017 13:00 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Voor een drempel verminder ik ook een behoorlijke vaart. Niet vanwege het overzicht. Maar ik heb geen zin om veel onnodig geld uit te geven aan onderhoud. Ik heb geen auto van de zaak.quote:Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoveel waarheid. Ik begin vooral te koken bij :
[..]
Mi gado. Dan krijg ik echt de neigen om iemand uit de auto te slepen. Niet dat ik dat ooit zou doen, maar dat is echt mijn zwakte. Kan daar totaal niet tegen.
quote:Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoveel waarheid. Ik begin vooral te koken bij :
[..]
Mi gado. Dan krijg ik echt de neigen om iemand uit de auto te slepen. Niet dat ik dat ooit zou doen, maar dat is echt mijn zwakte. Kan daar totaal niet tegen.
Eigen ervaring, op zaterdag een kip op de weg, want iedereen doet boodschappen of is aan het sporten....op zondag, steendruk ....quote:Op maandag 3 april 2017 13:48 schreef Justinn het volgende:
Volgens deze redenatie zou het dan ook in het weekend drukker moeten zijn. Zijn daar gegevens over bekend?
Onzin!quote:Op maandag 3 april 2017 12:24 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja gewoon niet janken.
Deze mensen hebben hun leven lang gewerkt en betalen nog steeds hun wegenbelasting dus mogen ze op de weg.
Of als een Trabantclub optocht heeftquote:Op maandag 3 april 2017 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier hebben we hoogstens file als een kudde schapen besluit de weg te blokkeren
Hopeloos ouderwets management bij voornamelijk Nederlandse bedrijven ja.quote:Op maandag 3 april 2017 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
In 2017 nog steeds zo'n strak regime bij de meeste bedrijven?Manmanman
Proostquote:Op maandag 3 april 2017 13:00 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat dus ja! goed voorbeeld --> of eigenlijk slecht voorbeeld.quote:Op maandag 3 april 2017 13:46 schreef ietjefietje het volgende:
deze
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)op-N48-bij-Hoogeveen
Ziehier de werkelijke oorzaak inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2017 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:
Misschien vertel ik wel iets nieuws maar: NEDERLAND IS TE VOL!!!!!
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 3 april 2017 11:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
15 min per dag kwijt aan langzaam verkeer. Het is wat. Ik ben gemiddeld 6 uur per dag kwijt aan slapen. Reken dat eens uit. 6 uur dat ik dus niet rendabel ben en dat per dag.
Het is geen vergelijking. Het is waanzin om je druk te maken over die 15 min per dag. En het dan ook nog te hebben over rendabel zijn.quote:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.quote:Op maandag 3 april 2017 14:58 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Onzin!
Vele hebben 10 jaar of langer over hun pretstudie gedaan en hebben hooguit 20 jaar gewerkt voordat ze met de VUT mochten!
Puur omdat de huizen in waarde zijn gestegen hebben ze nu vermogen werk heeft er geen zak mee te maken!
Als je dagelijks op de 'snel'weg zit piep je wel anders.quote:Op maandag 3 april 2017 15:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het is geen vergelijking. Het is waanzin om je druk te maken over die 15 min per dag. En het dan ook nog te hebben over rendabel zijn.
15 min. Als dat al een probleem is dan vrees ik het ergste. Vandaar ook dat steeds meer mensen tegen een burn-out aanlopen. En ja ik zit ook op de snelweg en moet ik om 16.00 uur beginnen met werken moet ik helaas een half uur eerder van huis. Het is niet anders.quote:Op maandag 3 april 2017 15:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Als je dagelijks op de 'snel'weg zit piep je wel anders.
Boks *quote:
Nee dat kost teveel geld.quote:Op maandag 3 april 2017 15:47 schreef Infection het volgende:
Daarom iedereen boven de 65 een verfrissingscursus laten doen.
Niet allemaal, maar wel veel. Het is gewoon een feit dat ouderen minder oplettend zijn en een trager reactievermogen hebben en dus meer ongelukken veroorzaken.quote:Op maandag 3 april 2017 16:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Welnee. Geef mij maar eens bewijzen dat al die ongelukken files komen door gepensioneerden.
Volgens mij worden de meeste ongelukken veroorzaakt door jongeren tussen de 18 en 25quote:Op maandag 3 april 2017 16:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel veel. Het is gewoon een feit dat ouderen minder oplettend zijn en een trager reactievermogen hebben en dus meer ongelukken veroorzaken.
https://www.swov.nl/feiten-cijfers/factsheet/ouderen-het-verkeer
Net zoals met roken bepaal ik zelf wel wanneer ik de boodschappen doe.quote:Op maandag 3 april 2017 16:10 schreef Red_85 het volgende:
Leuke bevestiging van een gevoel wat ik al een tijdje heb. Mooi praten als mosterd na het eten, maar kan er even niks anders van maken.
Maar niet alleen op de weg. Wat doen pensionado's ook in het weekend bij de slager, bakker, autowasstraat en dat soort plaatsen.. Door de weeks zeeën van tijd hebben maar toch op zaterdag ding willen doen en iedereen ophouden.
Rot lekker op, die mensen willen door de weeks ook klandizie en ik wil niet langer in de wachtrij dan noodzakelijk.
Goed idee bij ouder dan 65. Heb je een reden om niet meer te werken op oudere leeftijd. De WAO inquote:
Waren de overige rekeningrijden zal en moet komen argumenten op ofzo? En in 1 jaar tijd is er plotseling vergrijzing en daardoor zijn de files fors toegenomen? Op wat voor planeet moet je eigenlijk wonen om dat verband te kunnen leggen?quote:Op maandag 3 april 2017 10:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Den Haag - Door de vergrijzing staan we steeds vaker stil op de snelweg. Vooral in de avondspits neemt het aantal files met bijna tien procent fors toe, omdat er dan veel recreatief verkeer op de weg is. Dat blijkt uit cijfers van de ANWB, die de eerste drie maanden van dit jaar vergeleek met dezelfde periode in 2016.
Maar je kan zelf toch wel een beetje bedenken dat je wat leuker boodschappen doet in de rustigere uurtjes ipv op zaterdagochtend?quote:Op maandag 3 april 2017 16:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
Net zoals met roken bepaal ik zelf wel wanneer ik de boodschappen doe.
Gelukkig worden we allemaal ouder.
Natuurlijk. Daarom ga ik nooit op de zaterdag boodschappen doen. Als je met diensten werkt heb je prima mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar je kan zelf toch wel een beetje bedenken dat je wat leuker boodschappen doet in de rustigere uurtjes ipv op zaterdagochtend?
Idd want er is nog steeds een hogere verzekeringspremie voor de jonge automobilisten, de verzekeringen weten wel hoe het zit!quote:Op maandag 3 april 2017 16:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Welnee. Geef mij maar eens bewijzen dat al die ongelukken files komen door gepensioneerden.
Drenthe is precies goed zo en daar hoeft niet meer bij :pquote:Op maandag 3 april 2017 11:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar Drenthe; dan zul je zien dat dat best meevalt.
uit je link:quote:Op maandag 3 april 2017 16:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel veel. Het is gewoon een feit dat ouderen minder oplettend zijn en een trager reactievermogen hebben en dus meer ongelukken veroorzaken.
https://www.swov.nl/feiten-cijfers/factsheet/ouderen-het-verkeer
quote:Ouderen hebben een verhoogd overlijdensrisico in het verkeer. De belangrijkste oorzaak van het hoge overlijdensrisico van 75-plussers is hun grotere fysieke kwetsbaarheid.
Want de supermarkten zijn allemaal geconcentreerd buiten de woonkernen zodat je eerst 10km snelweg moet pakken om een supermarkt te vinden...quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:41 schreef byah het volgende:
Net als die kutbejaarden die per se om half 6 boodschappen moeten gaan doen met hun graftakken tempo
Flikker op man, werken Nederland aanpakken? Nee, je moet die bejaarden/gezinnen met kind en al/ ander tuig/mensen die bang op de snelweg zijn en wat niet gaat werken gewoon verbieden de weg op te gaan als mensen naar hun werk gaan. Door die ellendelingen staan de werkenden elke dag vast. Oprottenquote:Op maandag 3 april 2017 15:59 schreef Stranger het volgende:
Tijd voor een kilometerheffing in combinatie met een spitstarief. Inkomsten gebruiken om het OV goedkoper te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |